Taz 1500 karburator Favorit ?

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 17.10.2010 do 21.10.2010, založil/a vedec
řadit dle data
23:47:41
21.10.2010
vedec
-> afro100: pokusime se :) uz bych ji mel dat taky sem do aut
23:47:01
21.10.2010
afro100
-> vedec: jasne, tak nech sa dari
23:46:40
21.10.2010
vedec
-> afro100: to bude pripadne dalsi faze po uspesnejch testech
23:45:33
21.10.2010
afro100
-> vedec: najlepsie je urezat kus priuby z fava a privarit na stavajuce
23:43:24
21.10.2010
vedec
-> afro100: tak na zkousku to asi stacit bude a pokud to bude premavat tak pak vymyslet nejaky lepsi provedeni:)
23:37:48
21.10.2010
vedec
-> TAZ1500: ja si rikal ze je to od naplne do ostrikovacu3 ja jsem ani u 120 nemel problem se syticem, ale kdyby to fungovalo tak by to spatny nebylo..o jeden ukon min :) no starou verzi topeni asi nesezenu a kdyz tak asi ne v moc uspokojivym stavu..on je hlavne slabej ten vetrak
23:37:06
21.10.2010
afro100
-> vedec: nahodou tusim, dost ... klasika dvojkomora je uchytena na 4 steftoch v rohoch, LEKR/Pierburg je ale len na 3 sroboch, pricom kazdy je v inej polohe. Na normal zadomotorovku mam vymyslenu a spachanu aj podlozku/medzikus ... tu sa bojim ze by to nemuselo pasovat, vzhladom k obmedzenemu miestu ... taktiez treba doriesit filterbox a ovladanie plynu, LEKR je trosicku vyssi a ma ovladanie cez taku klapku ... to je najlepsie riesit za pochodu na konkretnom aute ...

takze myslim, ze na zaciatku bude stacit, ked prevrtas povodnu podlozku z fava co je pod karbom v miestach kde potrebujes, aby si to mohol prychytit ...
23:34:36
21.10.2010
TAZ1500
-> vedec: ta knižka ma strasne bohatou historii nebejt toho ze sem v jedny plzensky mototechne za 900kč sehnal novou byla to opravdu nahoda tak bych ti ji ani neprodal měla pro me cenu zlata pučoval sem to už tolika lidem tak podle toho taky vypada ale použitelna jeste je poslednimu komu sem to pučil se na to vylila zimni smes do ostrikovaču proto ten namodralej odstin jinak s tim topením je to tak nekdy v roce 198x se prestalo použivat to stary topeni kery topilo jak fík byla to takova krychle mosazná presne to pasovalo do toho plechu a začlo se použivat to hlinikovy poloviční kery fakt nedokaže rozmrazit ani okna natož aby te ohřalo pokud si seženeš ten starej typ budes mit o nejakej ten stupen v aute víc ja osobne sem s nim spokojenej mam to u obou trojek a dal ten karbec nech origo u 1203ky se nechova tak jako u 120ky když je dobre serizenej ja s nim nemam problem za studena vytahnes sitič dočerpaš a jedes až se hne ručička teplomeru ho zastrčiš a je po problemu ne jako u 120ky že ho zastrčiš a ono to vselijak poskakuje než se ohreje uplne
23:24:44
21.10.2010
vedec
-> afro100: netusis nahodou jak moc jsou rozdilny priruby na sani ?
23:23:01
21.10.2010
vedec
-> afro100: tak s tim se pocita..
23:16:02
21.10.2010
afro100
-> vedec: jasne, len budes mat drobny problem s montazou, nie je to zamenne
23:12:35
21.10.2010
vedec
-> afro100: laka me to zkusit kdyz uz to bude rozebrany...
23:11:08
21.10.2010
afro100
-> vedec: no ono vlastne ten karb sytic ako ho pozname z tych zinkovych bastlov EDSR/SEDR nema :) Ale nutno podotknut, ze motor sa sprava neporovnatelne lepsie, vacsia kultivovanost chodu, ziadne kuckanie atd.
23:08:05
21.10.2010
vedec
-> TAZ1500: jo knizku uz mam doma...pouzivana byla asi opravdu hojne3 jinak diky..no na tom karbecu me laka ten automatickej sytic...kazdopadne budu trochu upravovat topeni pac tohle ma problem i s odmlzenim predniho okna tak kdyz uz to bude rozebrany ten vodni okruh tak me napadlo tam zkusit i tenhle karbec
upraveno 1x, naposled 21.10.2010 23:08:38
16:19:05
21.10.2010
matisek
-> afro100:
Tak tak.Múdro hovoríš aj s tými prejazdenými výplatami si trafil4
16:12:39
21.10.2010
afro100
-> matisek: no, ale ked uz tak pises, ze davat karb z 13 na 15 je blbost, tak nez sa srat s tryskami a skusat, prejazdit celu vyplatu a vysledok bude aj tak na houno, tak je treba zohnat karb z 16 golfa a je po probleme ...
16:09:05
21.10.2010
matisek
-> afro100: Ja nemam z lekrom žiadne skusenosti ale skušal som už viac krat davať karburatory z iných obsahov ale nikdy to nebolo dobre,nehovorím že to nešlo ale nie tak ako má.
No ak sa v nom dajú meniť aspon trysky tak niečo sa hadam dá dosiahnuť.
16:03:14
21.10.2010
afro100
-> matisek: hm a to asi tiez moc nepojde, kedze LEKR ma vzdusniky napevno ...

neviem co vymyslate za ptakoviny, LEKR je licencny PIERBURG 2E2 ...

najst sa to da vsade mozne, od dvojkoveho golfa (1,6-1,8) cez e30 az po sierru ... takze staci zohnat pierburga z golfa na vrakaci ...

druha vec je, ci sa to oplati ...
15:57:46
21.10.2010
matisek
-> vedec: No podla mojich skúseností ten karburator bude asi tažko správne živiť motor z obsahom 1500.Ten asi vytvorí večší podtlak v dyfuzoroch ako favo.Takže by si ho musel inak natryskovať.
08:29:59
21.10.2010
Ladik 136x
lekr nemusí mít nutně vracečku do nádrže. ja ho mam zapojenej primo na pumpu a je to ok
22:41:33
20.10.2010
King
Nic k tématu, jen takový povzdech - čárky, tečky, kapitálky na začátku věty....ono to sice drobátko znehodnocuje výkony počtu úhozů na klávesnici za minutu, ale případnému čtenáři to docela usnadňuje dešifrování sdělení4
21:08:24
18.10.2010
TAZ1500
no nevim nevim jak se tam vleze TAZ nema ani odpojovač volnobehu pač je to tam vsechno jak sardinky v konzervě co dostavali eletricky čerpadla tak vracečku má ale s tim uživenim tohodle motoru lekrem to se mi moc nepozdavá nech tam toho sedra nevidim v nem zadnej problem nebo co ti na nem nevyhovuje?jo a mimochodem už sem ti nechal poslat tu knižku ted sem tu tejden nebyl odesel mi komp tak sem ti nemoh dat vedet
20:09:56
17.10.2010
LiMaK - 742 forever
co by ne, vymyslis sani, napojis vodu. otazkou zustava, zdali se to pak vleze pod dekl motoru, ale ten jde predelat lehce... :-) Ted uz si nevybavuju, jestli má taz1500 vracečku benzinu zpatky do nadrže, takže to kdyžtak taky pořešit....
Lekr tu 15tnáctku uživí v pohodě.
19:37:18
17.10.2010
vedec
Zdarek vali se mi tu karburator z Favorita s automatickym syticem...bylo by teoreticky a pripadne i prakticky proveditleny nacpat ho do TAZe ?
Extreme Tyres