Stav motoru po Go

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 12.10.2010 do 14.10.2010, založil/a palinator
řadit dle data
18:47:28
14.10.2010
Gazda2
-> Jirik_Tuňák: 3 1 3 2
14:52:53
14.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> minno 14.10.10 14:06:44: Já si pod slovem "vymočený" představím něco úplně jiného. 3
14:33:22
14.10.2010
Gazda2
-> minno: jaj no fajne hned mi odlahlo dik
14:06:44
14.10.2010
minno
-> Gazda2: väčšina motorov 120 jazdí s chýbajúcou dierou v tesnení už z výroby a bez problému. Tiež to tak mám na motore po GO a v pohode.....Jedná sa o okrúhlu dieru pre prietok vody k 4. valcu. V hlave je diera, v bloku je diera, ale v tesnení diera chýba. Na jazdených tesneniach býva toto miesto pekne vymočené od vody.
14:00:37
14.10.2010
Gazda2
ked som do toho tesnenia nenavrtal tie diry vadi to moc? a kde sa mali navrtat ak by mi to niekto nejako ukazal
13:38:46
13.10.2010
petr s
-> palinator: Tak zatím nic neřešit a jezdit v záběhu může spotřebovat až 1 litr na 1000km
13:35:09
13.10.2010
palinator
Tak motor údajně spotřeboval za oněch 850 km cca půl měrky, což by mělo být asi 0,5 litru, pokud se nemýlím.
15:51:13
12.10.2010
Pavel P..
-> petr s: teď jezdim jak se sluší a patří.... radši poraď čim to je, ať nehledáme příčinu tam kde neni4 díky
15:01:48
12.10.2010
suri
-> minno: normálne sviečky , pokiaľ to nie je plné oleja a sračiek a nie je to úplne biele ale aspoň trochu tmavšie , elektroda pekná čistá neopadaná tak to neriešim
14:14:13
12.10.2010
minno
keď je už reč o sviečkach, ako hodnotíte moje vybraté z motora po cca 28 tis. km? tiež naprd čo :)
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/4_103_326__2010-07-1 2_22-53-42_47.jpg
13:55:09
12.10.2010
VeTeV
-> petr s: tak ty já rozhodně nejezdím 3
13:18:38
12.10.2010
Tomaso435
petr s 12.10.10 13:17:18 napsal: → Pavel P..: Nesmíš jezdit eko rally jestli to je tak, tak ted už to chápu proč u hnědýho je to OK a se zelnáčem když se táhnu tak to není tak jak má být :-D
13:17:18
12.10.2010
petr s
-> Pavel P..: Nesmíš jezdit eko rally
13:09:52
12.10.2010
VeTeV
-> Pavel P..: jsme na tom stejně 4
12:38:09
12.10.2010
Pavel P..
ty svíčky by mě taky zajímaly... za boha ani jinýho pána se nemůžu dostat k tomu aby byly cihlový... buď jsou lehce očouzený do černa když jsem měl natryskovaný Weber a nebo jsou takový krémový, a to teď jezdim seriovej karbec s menším vzdušníkem na první klapce, což by směs mělo obohatit a svíčky jsou PAL co tam mají být dle knížky.... je to správně?
ještě mě napadla taková blbost jestli to nedělá i změna benzínu pač dřív jsem jezdil na N95 a to byli svíčky jako z učebnice, ale teď po delším ježdění na N98 ani prd... pořád bílý nebo krémový.8

sorry za zneužití tématu ale tak trochu to s tim souvisí. 42
upraveno 1x, naposled 12.10.2010 12:39:40
11:58:29
12.10.2010
petr s
-> palinator: Nový motor zakouří než se zajede
11:52:11
12.10.2010
palinator
-> petr s:
Tak to ti už nepovím, zeptám se majitele. Taky mě to napadlo, že to může být čerstvostí motoru, ale neměl jsem zkušenost, kterou bych to mohl podložit. Jinak když jsem ten vůz viděl na živo ve chvíli, kdy měl najeto asi 150 km, překvapilo mě, že při teplém startu motor lehce modře zakouřil. Myslel jsem, že po GO by neměl.
11:14:59
12.10.2010
petr s
-> palinator: Kolik ten motor bere oleje na 1000 km? Jinak to může být tím že motor ještě není zajetý
11:14:05
12.10.2010
VeTeV
-> minno: mokrá může být ne? nespálilo to směs ...tam snad problém není...
10:49:34
12.10.2010
palinator
-> minno:
Cituji část e-mailu :
"Netěsnost spoje hlava/blok už je snad vyřešena. Šrouby na levé straně hlavy (ty chromované) nebyly dostatečně utažené. Ano, samozřejmě jsem je utahoval při montáži na předepsaný moment, ale chyba byla v lakované hlavě a také držáku, který je vložen na té levé straně pod šrouby hlavy."
10:45:57
12.10.2010
minno
no ale tá jedna sviečka je isto mokrá
-> palinator: tá farba, kvôli ktorej nedotiahol Tomáš jeden šrób, bola kde, nevieš?
10:38:38
12.10.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
-> petr s:
Hlava je komplet nová, nejetý originál. Jsou dělaná jak gufera na ventily, tak tvrzená sedla. Ventily jsou nové.
10:13:12
12.10.2010
petr s
Hlavu udělat tam jsou volná vodítka
09:52:44
12.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Se setrilo a nedala se guferka na ventily coz? A je vubec hlava po GO?
09:50:40
12.10.2010
VeTeV
-> Nwkt: nemel - jezdí, jezdí, to že si cvaká snad vyřeším přes zimu 4
upraveno 1x, naposled 12.10.2010 09:50:46
09:49:46
12.10.2010
Nwkt
-> VeTeV: celej ten tvuj motor je divnej 3
09:47:45
12.10.2010
VeTeV
jako svíce do úplně cihlova jsem snad na autě ještě neměl.. je tam jen malý náznak...
09:47:16
12.10.2010
jarda.u1
-> palinator: rekl bych,ze se do spalovaciho prostoru dostava olej.
09:38:06
12.10.2010
palinator
-> Evž@:
Konkrétně to bude kolem 850 km, abych nešířil bludy, zjistil jsem to teď.
09:36:15
12.10.2010
Evž@
tolik karbonu po párset kilometrech..to je divné...jinak ta chudá směs tam trochu bude
09:21:04
12.10.2010
palinator
Svíčky vypadají takto. Z toho usuzuji chudou směs.
zvětšit Stav motoru po Go - obrázek od palinator vložen 12.10.2010 09:21:04
09:08:53
12.10.2010
palinator
Zdravím,
zdejší člen virtu Tomáš#K mi poslal foto, jak vypadá jeho motor Š120 pod palicí několik set kilometrů po GO. Zarazilo mě, že po tak krátké době se na pístech utvořila prý asi 0,5 mm vrstva karbonu (viz foto). Je to normální? Jinak hlavu dával dolu proto, že poprvé do Temac těsnění nedovrtal díry, navíc měl ještě problém s netěsností, kdy snad kvůli barvě neměl dotáhlý jeden šroub hlavy, což později odhalil.
zvětšit Stav motoru po Go - obrázek od palinator vložen 12.10.2010 09:08:53
Extreme Tyres