Také jsem řešil montáž LEKRu na motor 120 a naprostá spokojenost. Důrazně doporučuji karburátor předem vyčistit a ověřit funkci veškerého příslušenství, hlavně objemového ovladače přívěry, už jsem se setkal s několika nefunkčními kusy. Pár ilustračních fotek na jenik601.rajce.idnes.cz/L
ekr
Ve finále jsem nahradil silikon mezi podložkami papírovými těsněními a samozřejmě zapojil vodní předehřev a tak dále...
Vaření části sání z Favorita je dle mne práce navíc, i když výroba podložek taky není žádná zábava. Rozhodně bych karburátor šrouboval do sání a ne do přišroubované podložky... Ale jak se říká: Sto lidí, to chutí :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
weber na pětikanal
10:54:51
18.10.2010
18.10.2010

jenik120
14:27:00
13.10.2010
13.10.2010

Discovera
-> Petkar1: možná..co já vím...ale jak píšu nevím a hlavně se mi to jako puntičkáři nelíbí
, takže si raději na hodinku přehodím hořák kladku plyn a cívku drátu s tím správným drátem a šup na to...asi tak.


11:53:24
13.10.2010
13.10.2010

Petkar1
Discovera 12.10.10 18:06:31 napsal: prý to není ono a rádo to podfukuje, i když je to dobře utěsněné…co je na tom pravdy nevím pač to mám od začátku převařené…ty prasárny s podložkama se mě moc nelíbí
silikon, silikon, silikon.... 


18:27:28
12.10.2010
12.10.2010

afro100
-> Discovera: noo, diky za ponuku, az budem mat niekedy cestu tak sa stavim :)
18:25:39
12.10.2010
12.10.2010

Discovera
-> afro100: mi to přines a máš to 

18:10:03
12.10.2010
12.10.2010

afro100
-> Discovera: nj, lenze kazdy nema tu moznost prevarenia...
18:06:31
12.10.2010
12.10.2010

Discovera
lepší je to převařit (fiknutá příruba z fávo sání a navařená na škoda sání). Už jsem jich převařil nespočetně kousku a dostává se mi jen kladných odpovědí než tomu bylo, tak jak u těch obrázku co dal afro100...prý to není ono a rádo to podfukuje, i když je to dobře utěsněné....co je na tom pravdy nevím pač to mám od začátku převařené....ty prasárny s podložkama se mě moc nelíbí 

16:16:17
12.10.2010
12.10.2010

afro100
-> tibor1: nepasuje, je to uplne iny karb ... bud to mozes spravit tak, ze odrezes cast potrubia z fava a cast na 5 kanal a nechas si to zavarit niekde, kde varia hlinik, alebo mozes prevrtat gumokovovu podlozku, co je pod karbom v tych miestach, kde potrebujes, alebo dalsia moznost je vyroba podlozky (medzikusu), kt. prisrobujes na potrubie a nan nasledne prisrobujes LEKRa ...
samozrejme je tam ine zapojenie plynu, takze to treba doriesit (to ostatne u kazdeho neserioveho karbu, kt. nie je p&p) + zapojenie chladiacej zmesi do vyhrievania (treba asi meter hadice a dve Tcka ... )
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_539_133541__2010-0 6-29_22-58-33_75.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_539_133541__2010-0 6-29_22-57-43_94.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/4_101_6980__2010-10- 09_20-41-34_28.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/4_101_6980__2010-10- 09_20-42-50_27.jpg
samozrejme je tam ine zapojenie plynu, takze to treba doriesit (to ostatne u kazdeho neserioveho karbu, kt. nie je p&p) + zapojenie chladiacej zmesi do vyhrievania (treba asi meter hadice a dve Tcka ... )
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_539_133541__2010-0 6-29_22-58-33_75.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_539_133541__2010-0 6-29_22-57-43_94.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/4_101_6980__2010-10- 09_20-41-34_28.jpg
img.skoda-virt.cz/forum_u pload/4_101_6980__2010-10- 09_20-42-50_27.jpg
14:45:58
12.10.2010
12.10.2010

vhml
-> tibor1: samozrejme ze nepasuje
14:42:16
12.10.2010
12.10.2010

tibor1
a pasuje lekr na origo potrubí 5-ti kanal,nebo se musi nejak upravit
19:19:25
11.10.2010
11.10.2010

m8rinek
-> sep: jdeš na to správně ;)
17:48:37
11.10.2010
11.10.2010

vhml
Třeba LEKR na kombinaci vyššího výkonu a běžného ježdění je super věc. Však to nemusí bejt lekr zrovna z favorita ne...
15:11:14
11.10.2010
11.10.2010

sep
-> m8rinek: :přemýšlím co by na DDSR šlo udělat za zásadní úpravy ke zlepšení,tak buďto někdo upravil odvětrání plovákové komory ( což řeší fabrická úprava pro tropy) nebo do ní vsadil nějakou přepážku proti odlití.....a nebo je to něco z čeho sednem na konec zad?:-)
13:37:45
11.10.2010
11.10.2010

m8rinek
Teď se osvěčil DDSR s docela zásadní úpravou, nicméně není z mé hlavy a jestli ho tvůrce bude prezentovat je jeho věc :))).
13:00:50
11.10.2010
11.10.2010

Discovera
-> Vojťas: -> Petkar1: mi povídej
já ho mám na motoru 130 na 5-kanálu přes 2 roky a rozhodně si nestěžuji. Zima nezima...prošlápnu a nakopnu...nikdy nezklamal, ale akceleruje rozhodně rychleji než sedr....tam bych se hádal....to vidím jako velký plus bez většího zásahu a vyhazování peněz. Ale taky jsem narazil na jednoho týpka co ho splul hned po týdnu používání...jenže ten vůl neměl ani zapojený sitič a byl vytažený s fáva co měl přes 290 tis. km najeto....to taky nejde moc do sebe...najivně si myslet, že to jen způsobem plug & play nahodit a myslet si, že to pojede jak víno bez výměny alespoň těch nejdůležitějších věcí a očištění....


12:53:39
11.10.2010
11.10.2010

Vojťas
-> Discovera: ja mam LEKR na facku ve skodovce a nemuzu si stezovat :) teda kamos si ted stezuje, pac je to vlastne jeho :D
ale prijdu,trikrat proslapnu plyn, a na otoceni nastartuje.
ale prijdu,trikrat proslapnu plyn, a na otoceni nastartuje.
12:49:27
11.10.2010
11.10.2010

Petkar1
-> Discovera: pojede to minimálně stejně jako se SEDRem... Ono výrazně líp to nepojede s žádným karburátorem bez jiných úprav. Já měl LEKR na upravené 1400 a nestěžoval jsem si

12:48:53
11.10.2010
11.10.2010

Discovera
-> Petkar1: Tak tak
čekej útok,jak se na nás vrhnou, jak supy 


12:47:43
11.10.2010
11.10.2010

Discovera
-> palinator: LEKR
ale asvalt s tím netrhneš. Za to se bude auto chovat normálně a příjemně 


12:45:32
11.10.2010
11.10.2010

Petkar1
-> palinator: třeba spádovej Weber, nebo LEKR a podobný karburátory, které jsou o dost lepší než paskvil EDSR/SEDR....
11:26:35
11.10.2010
11.10.2010

palinator
-> vhml:
Jaké, smím-li se ptát?
Jaké, smím-li se ptát?
20:44:39
10.10.2010
10.10.2010

vhml
Existujou i jiné cesty lepšího karburátoru, než závodní DCOE za balík peněz
16:47:05
10.10.2010
10.10.2010

m8rinek
Na třetí stranu, přínost jistěže, spotřeba se nijak extrémně nezvedne, aneb by zas byla směs moc bohatá a to opět nejede, spíš bych tvrdil, že směs bude v celém spektru optimální, což Jikov nezaručí. Od toho bych si sliboval plynulejší průběh a lehký nárůst výkonu. Jenže pak je tu další věc a to, že nasadit Webera na 5k hlavu vyjde na cca 8-10tkč. Má to smysl na obyčejnej motor?
16:36:50
10.10.2010
10.10.2010

m8rinek
Na druhou takovej Rapid sport, má uplně seriovej spodek, vačku nevim, ale řekl bych že taky a přitom má svody pseudo 3-1 a sání s 40-45mm Ortem či Weberem...
16:30:38
10.10.2010
10.10.2010

tibor1
dik
16:08:51
10.10.2010
10.10.2010

palinator
Neboli dílčí změny mají význam pouze v nějakých komplexních úpravách.
16:02:34
10.10.2010
10.10.2010

afro100
-> m8rinek: nj 

15:52:30
10.10.2010
10.10.2010

m8rinek
-> afro100: hehe moje pořekadlo :D:D:D
14:27:11
10.10.2010
10.10.2010

afro100
pokial to uvazujes na seriovu 130 tak to tam nemusis davat ... kde nic neni, ani weber nic neda ... teda prinos ziadny, akurat to bude viac zrat
13:57:51
10.10.2010
10.10.2010

tibor1
čau,uvažuju jestli do toho mam jit,chtel bych dat na motor 130 sani přes hlavu a webra, chci se teda zeptat jestli s tim mate zkušenosti
a jaký to má přínos:výkon,spotreba,sta rty atd...dik
a jaký to má přínos:výkon,spotreba,sta rty atd...dik