skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicia Mpi vs Karbec
16:31:01
06.03.2012
06.03.2012

TooM-As
pokud jdeš z mpi na karbrec budeš mít problém s palivovým čerpadlem . a s nádrží taky , MPI má velkou díru aby se tam dalo dát čerpadlo , ale fávo má díru malou jen na sací koš a ac pumpu u motoru (ale asi v motoru stejně nemáš díru tak budeš muset dát facet)
08:05:57
06.03.2012
06.03.2012

lukáš008
ahoj snad mě tady nesežerou za živa .... já mám ve fáčku feldu 136 M tedy MPI předělanou na karbec , karburátor tam mám z fordu siery 1.8 přetryskovaný na objem 1.3 ( je to pierburg) tak že bez problémů pasuje na fávoriťácký sání, hlavu mám staženou o 1 mm vačka prozatím serie, zapalování je komplet z fáčka (ETZ) sání, výfuk a hlavu sem slícoval a vyleštil, jezdí to parádně, na jaře tak nahodím nějákou ostřeší vačku ale zatím spokojenost ;) toť má vlastní zkušenost
19:03:00
03.01.2011
03.01.2011

Jezevec33
Když se podívu do fáva tak stejnak nebudu vědět,jak na to stou cívkou a rozdělovačem. Můžu použít normální rozdělovač,cívku a etz z 50kW fáva když mám v motoru vačku 280/280 a hlavu dole o 1,2?
14:22:08
03.01.2011
03.01.2011

aceboss
-> Jezevec33: Co se tak kouknout na favo jak to má udělané podle toho to poupravit....

22:41:31
02.01.2011
02.01.2011

Jezevec33
Tak je rozhodnuté,tento měsíc jde felda na karbec. Takže: Jaký mám použít? Sytič chci automatický takže LEKR?. Dále mne zajímá,jak vyřešit přívod paliva a jaký použít rozdělovač,ETZ a cívku. Děkuji moc
14:54:56
19.12.2010
19.12.2010

Jezevec33
Tys to dělal podle nějákého návodu?
13:19:56
19.12.2010
19.12.2010

Petkar1
-> Jezevec33: Když ho zachováš a napojíš na vodu, tak jo. Já jsem ho na Fabce vyndal tu přívěru (rádoby úprava dle "A") 

11:58:28
19.12.2010
19.12.2010

Jarda/felda
-> Jezevec33: vačka s čipem vychází ze známosti na 5500,- 

11:25:38
19.12.2010
19.12.2010

Jezevec33
A pokud se vydám touhle cestou,bude fungovat automatický sytič nebo budu muset mít páčku? Podle mně,vše záleží,jak ten automatický natsavím,ne? Pak by to mohlo fungovat
17:11:25
06.12.2010
06.12.2010

Vrba
-> Jezevec33: Sežen karburátor a sací potrubí z favorita.Karburátorovi nech zvětšit difuzory,potrubí zvěč kanály,sezen upravený rozdělovač a poskládej.Když už se chceš vydat touhle cestou,tak tohle bude nejjednoduší.
21:46:18
05.12.2010
05.12.2010

Nolimit
Tak v ME ti nejspíš řeknou ať tam dáš vačku která pro mpi funguje což 280/280 rozhodně neni. Takže pokud chceš jít ověřenou cestou, tak prodej svojí vačku a kup vačku a jednotku z ME. Cenny sou dneska trochu lepší než sou v ceníkách jde o to zvednout telefon...
21:03:12
05.12.2010
05.12.2010

jate-line
-> vhml: Třeba nechat mpi ..... a jede to někdo?
20:47:16
05.12.2010
05.12.2010

vhml
-> jate-line: a co jim dovoluje homologace jinyho?
19:49:48
05.12.2010
05.12.2010

jate-line
-> vhml: Silné slova.....většina Apětek, kteří nemají na techniku Euro1....jedou asi co? ......
19:05:45
02.12.2010
02.12.2010

vhml
-> Jezevec33: LEKRem si beztak nepomůžeš
17:49:09
02.12.2010
02.12.2010

Jezevec33
tak co sem četl jejich stránky tak žádné ořezávátka to nebudou .-D
17:48:51
02.12.2010
02.12.2010

darklord
-> Jezevec33: zavolas a dohodnes sa. Kazdopadne predpokladam ze tam budes musiet s autom prist aby to mohli otestovat.
17:43:36
02.12.2010
02.12.2010

suri
-> Jezevec33: www.motor-excel.cz/ áno treba volať a dohodnúť sa
17:42:42
02.12.2010
02.12.2010

Jezevec33
Takže do ME stačí zavolat,říct co mám za vačku,motor atd atd a oni mi ji pošlou poštou? Nebo mají někde sídlo? Jsem ze Zlína
17:41:44
02.12.2010
02.12.2010

suri
-> Jezevec33: RJ robí milion firiem ale máloktorá má vlastný vývoj a nie ukradnuté nefunkčné softwéry , som za Excel
17:38:35
02.12.2010
02.12.2010

Jezevec33
reklamovat nebudu. Řekl sem že to nefunguje a nic sem neplatil. Proto teď uvažuji od koho si tu řj nechat předělat nebo karbec. Ty řj dělá jen ME? Někdo z Vás to nedělá?
17:27:53
02.12.2010
02.12.2010

suri
-> Jezevec33: cca 5tis a jednotku
17:23:27
02.12.2010
02.12.2010

darklord
-> Jezevec33: a kto ti to robil preboha? reklamuj
17:20:41
02.12.2010
02.12.2010

Jezevec33
ten chip od ME vyjde na kolik cca? Ted jsem to na chip dával ale nic se nezlepšilo. Motor po zahřátí chcípá,je potřeba město jezdit na 3r při 4 cuká a odspodu není žádná síla. Sériová fela vyjela kopec na 4 i s 2 lidma a ted sám musím dávat 3r..
17:16:43
02.12.2010
02.12.2010

darklord
-> Jezevec33: no, byt tebou ze uz mas urobeny motor tak radsej zavojal do ME a nechaj si urobit cip. podla toho co tu citam to bude najlepsie, najrychjeise a najlacnejsie riesenie
17:11:13
02.12.2010
02.12.2010

Jezevec33
No je mi jasné že karbec z fáčka je základ a lepší by byl třeba weber....
17:07:43
02.12.2010
02.12.2010

darklord
-> Jezevec33: to museli byt riadni experti...
(teda jedine zeby ti odporucili nieco ineho ako karbec z fava)

17:05:33
02.12.2010
02.12.2010

Jezevec33
Snížená hlava,ostrá vačka. Příští rok amatérská rally..jen tak pro zábavu,o výsledky si iluze nedělám. Ptal sem se techniků co dělali závodní felicie na chip a každý mi odpověděl ať dám karbec. S řj se těžko domlouvá a nikdy to nebude na 100%. Nějáké zkušenosti s motorem mám,místo kde vše upravit taky a 2 automechaniky kterým stačí říct co a jak udělat aby to zvládli taky. :-))
17:01:16
02.12.2010
02.12.2010

vhml
-> Jezevec33: co tě k tomu vede?
16:58:48
02.12.2010
02.12.2010

Jezevec33
Tak nebudu zakládat další téma a zkusím pokračovat v tomhle,věřím že mi někdo pomůže. Rozhodl jsem se že feldu mpi předělám na karbec. Co vše si mám nachystat? Je lepší automatický sytič nebo manuální? Dále potřebuji asi cívku,ele.zapalování,rozd
ělovač a dál už nevím. Děkuji předem. Kdyby měl někdo i nějáký lehčí návod,vřele ho uvítám.
22:26:17
10.10.2010
10.10.2010

Petkar1
Milan 136 09.10.10 21:25:42 napsal:
→ Jezevec33: podle mě hloupost. nemluvě o nelegalitě.
asi by to šlo, ale připrav si dost peněžDost peněz na co?
→ Jezevec33: podle mě hloupost. nemluvě o nelegalitě.
asi by to šlo, ale připrav si dost peněžDost peněz na co?
12:56:20
10.10.2010
10.10.2010

Jezevec33
Od jednoho chlápka ze Zlína. Dělá pro boleslav vačky. Pan Němec ale to ti asi nic neříká
09:18:33
10.10.2010
10.10.2010

suri
-> Jezevec33: a vačka je od koho? aby si sa nedivil ak to budeš roky ladiť nasypeš do toho kopu peňazí a nakoniec tam dáš jetelnú 265 vačku a upravenú jednotku a pôjde to raz tak lepšie
01:29:16
10.10.2010
10.10.2010

Jezevec33
No právě že mám zatím sériovou ŘJ
21:52:54
09.10.2010
09.10.2010

ferrari
A to máš 280/280 vačku a akú RJ? Totiž vo všeobecnosti karbec ľahšia (a lacnejšie) doladíš...a ako si to myslel s tou 136? Lebo keď máš zníženú hlavu pre 280vačku, tak už si s kompresiou vyššie, ako 136ka...
21:25:42
09.10.2010
09.10.2010

Milan 136
-> Jezevec33: podle mě hloupost. nemluvě o nelegalitě. asi by to šlo, ale připrav si dost peněž
21:11:14
09.10.2010
09.10.2010

aceboss
-> Jezevec33: Kdo Ti to řekl,že z toho dostaneš víc s karbem.Ono to není jen o tom odělat sání dát sání ze 135,6+SEDR a hotovo

13:05:11
09.10.2010
09.10.2010

Maťulo
-> Jezevec33: Napis SZ clenovi Janci 398 

12:59:27
09.10.2010
09.10.2010

Jezevec33
Zdravím. Mám dotaz. V autě (felicia 1,3 MPi 135) mám sníženou hlavu a vačku 280/280. Teď jsem se chystal na chip ale bylo mi řečeno,že mnohem víc z toho dostanu když tam dám 136 a karbec. Nemáte stím někdo nějáké zkušenosti? Díky