Sportovní filtr na motor 1.3 Bmm

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 10.09.2010 do 13.09.2010, založil/a lucas
řadit dle data
17:46:03
13.09.2010
Alenka
Kuladmin 11.09.10 22:00:07 napsal:
→ Alenka: Hmm pises od 60km/hod takze po meste se stim
jezdit neda 1 A v zime zas naopak je tam zima jak v … takze spotreba
pujde pekne nahoru..

1. blbost
2. blbost
1

1. nevim, proc by se s tim ve meste nemelo dat jezdit, teplota pod kapotou v takovem rezimu i pri vysokych okolnich teplotach tezko presahne 90 stupnu, to na castecne zatizeni skoro nepoznas a pomalejsi rozjezd na plny plyn (a vysoka pravdepodobnost detonaci), nez se to svinstvo vyvetra, je holt dani za blbost majitele, ktery si tam takovy nesmysl nainstaluje :)
2. teplota vzduchu v zime ma zanedbatelny vliv na spotrebu (aspon u me). Jezdim denne celou zimu, vzduch do motoru beru z diry v kapote v miste vstupu vzduchu do topeni (predohrab) a zere mi to +- stejne jako pres leto, takze zadna apokalypsa, co se tyce spotreby, se nekona.

To ale nic nemeni na tom, ze hribek primo na klapce/vstrikovaci je spis tuzingove reseni, ktere predevsim dobre vypada a dela kraval, nez aby dobre fungovalo, ale navzdory tomu vsemu se jejim pouzitim z auta nestane nepouzitelny kus zeleza.
17:24:29
13.09.2010
lucas
No.. takže jsme se nakonec dostali k tomu samému. Že i na další úpravy je dobré mít standartní filtrbox se sériovým papírovým filtrem.
07:07:32
13.09.2010
Johannes
-> m8rinek: Jen tak pro zajímavost, dokázal by jsi vysvětlit funkci a význam škrticí klapky u benzínového motoru?
10:50:47
12.09.2010
m8rinek
-> Kuladmin: Jenže on mu nechce dodat, víc vzduchu, ani netuší na co takovej filtr je...

Nicméně je menším zlem filtr v originálním airboxu, sice není vidět, ale alespoň je regulováno nasávání vzduchu cca jako origo. KN má o 40% větší propustnost a do tohohle otevřenýho se toho vzduchu dostane chca nechca víc a musí se obohatit směs (nevim jak u stříkačky), ale to je stejně většině tunerů jedno :D.
22:00:07
11.09.2010
Kuladmin
-> Alenka: Hmm pises od 60km/hod takze po meste se stim jezdit neda 1 A v zime zas naopak je tam zima jak v ... takze spotreba pujde pekne nahoru.
Kdyz uz nekdo chce tomu motoru doprat vic vzduchu tak nevim proc to nenecha v original boxu je tim vyresen i privod studeneho/ tepleho vzduchu a je to ok.
Ale popravde ta cena poradnyho filtru je tak draha ze radeji kazdy rok a klidne i casteji koupim solidni papirovy filtr a menim ho. Vykon to neprida a zvuk je mi fuk pac stejne motor neslysim pres muziku 3
Muj nazor.
upraveno 1x, naposled 11.09.2010 22:03:07
21:53:54
11.09.2010
Alenka
lucas 11.09.10 19:18:39 napsal:
Zkusila jsi někdy po jízdě na velké
zatížení otevřít kapotu? řekl bych že je tam víc než dejme tomu
venkovních 20°C :-)

To je ono, po jizde neni pri jizde a kdyz auto jede dostatecnou rychlosti (priblizne 60km/h a vic), tak teplota pod kapotou je dost blizko venkovni teplote.
Jakmile zastavis, behem par vterin se ti horky vzduch nahromadi pod kapotou a kdyz ji otevres, mas pocit, ze jsi vlezl do sauny, ale za jizdy tomu tak neni :)

Co se tyce priruby, tak ta stejna neni, ale je velmi podobna, takze nic, co by nevyresil pilnik. Ja osobne mam na LEKRu filtrbox z BMM vcetne priruby a stacilo jen lehce propilovat diry a sedi to krasne.
19:18:39
11.09.2010
lucas
Dobre argumenty, ale nesouhlasím s tím, že teplota pod kapotou je stejná nebo velmi podobná jako venkovní. Zkusila jsi někdy po jízdě na velké zatížení otevřít kapotu? řekl bych že je tam víc než dejme tomu venkovních 20°C :-)

Mě jde spíš o zvuk :D a hlavně o postupné vylepšování a tohle bude jedna z dalších věcí.

Tákže akorát moje konečná otázka je jestli příruba na karburátoru a na BMM je stejná.
10:40:45
11.09.2010
Alenka
-> lucas: vzduch se v sani lehce o jednotky stupnu ohreje mozna na volnobeh a pri velmi lehkem zatizeni, ale pri normalnim a plnem zatizeni zustane teplota podobna jako venkovni, spis se ochladi diky odparu paliva.

At tak nebo tak, pri jizde teplota pod kapotou stejne neni o moc vyssi nez venkovni, takze je to asi jedno, ale nez utracet tisice za bavlneny nesmysl, jehoz jedinym prinosem je to, ze dobre vypada, radsi bych nechal original papirak a zamyslel se nad privodem vzduchu odnekud zvenku, kde by se daly vyuzit aerodynamicke vlastnosti karoserie pri jizde.

Ale jestli ti jde jen o vzhled, tak si to kup. Pokud ti neprekazi cena, tak budes spokojenej :)
upraveno 1x, naposled 11.09.2010 10:42:16
09:05:26
11.09.2010
lucas
Jediný co jsem našel je tohle -> tuning.autodoplnky.cz/fil try-green/.../karburatorov y-filtr-skoda-favorit-form an-1-3-r-s260319
Ale je to na karburátorový motory. Jenže nevím jestli průměr těch přírub je stejnej.
08:54:57
11.09.2010
lucas
Vím, že existujou vložky do originálního filtr boxu, ale to nehledám. Stejnak se ten vzduch v sání ohřeje, takže zase to nějakej extrém nebude a když se to aspoň trochu tepelně odstíní, tak to bude dobře plnit svojí funkci. Prostě jen bych potřeboval vědět kde přesně takovejhle filtr přesně na přírubu jednobodovýho vstřikování seženu.
21:39:22
10.09.2010
OndraKrupi
-> Kuladmin: na bmm taky jsou
21:33:55
10.09.2010
Kuladmin
Todle je snad nejblbejs co sem kdy videl pac to bude sat pekne horkej vzduch kolem dokola od motoru 24 Jestli se nepletu tak se snad vyrabi primo do original filtrboxu proste jako original ale bavlna - akorad si nejsem jistej zda to je i pro Bmm nebo jen MPi tam vim ze je urcite.
20:48:59
10.09.2010
lucas
To co hledám vypadá asi takhle -> nevíte někdo part number?
zvětšit Sportovní filtr na motor 1.3 Bmm - obrázek od lucas vložen 10.09.2010 20:48:59
20:46:58
10.09.2010
lucas
Neví náhodou někdo jestli Green nebo K&N nevyrábí filtr který s dá přímo na vstřikovač? Myslím jako to přírubu kde je origo sériová krabice na filtr u jednobodu. Dlouho ho scháníma furt ho nemůžu najít.
Extreme Tyres