35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 30.08.2010 do 05.09.2010, založil/a proby
řadit dle data
14:54:44 05.09.2010
Maťulo
-> proby: Klapku vyber, ocisti nejakou chemiou najlepsie nejakou skodlivou voci zivotnemu prostrediu - tie su naj ucinnejsie, potom premaz WDckom nastav, namontuj a vymaz chybu a ide jak new!!!
Čím čistíte klapky ? Sú na to spreje ale tie su drahe, nikektorí odporúčajú demontovať klapku a iný ju čistia namontovanú. Videl som ako čistili namontovanú klapku WD 40.
13:39:37 05.09.2010
Kuladmin
-> proby: Presne klapka byt tebou tak jeste tu vyndam komplet vycistim a necham nastavit na pc a bude to jezdit jak zamlada.
-> proby: klesanie otáčok má na starosť škrtiaca klapka
13:18:59 05.09.2010
proby
Vyčistenie snímača otačok nepomohlo tak sme dali novy a pomohlo. Ale niekedy pri radení pomaly klesajú otáčky. Upraví sa to ?
12:48:03 03.09.2010
suri
-> proby: prvé len skús očistiť konektor a vybrať ho a umyť od špôn
12:07:53 03.09.2010
Pavel P..
-> proby: taky jsem ho nedávno měnil u naší filety... ta zase z ničeho nic samovolně zdechala jak na volnoběh tak i za jízdy a pak trvalo než zase chytla.
12:05:48 03.09.2010
proby
VAG vypisal vadný snímač otáček motora, kupil som ho no uvidím či pomôže.
14:14:17 01.09.2010
proby
Baterka išla pod nabijačku a čakam na diagnostiku.
haso-ked v premavke tak bola pekna podivaná.
.
baterka je ako stara, v benzine voda , vstrekovace ,lista ktora je nasunuta na svieckach ,pozri kable ci sa neuvolnil niektory................a
td
17:14:18 31.08.2010
Crestik
vydřené dráhy na potenciometru snímače polohy klapky
14:37:01 31.08.2010
haso
-> proby: no neviem ale mal som tu cest s jednym Esperom a tam vzdy ked som odpojil baterku to vreštalo jak sproste a po pripojeni prestalo...
a kamaratovi za jazdy sa odpojila baterka a auto mu zacalo ziapat v premavke
12:56:47 31.08.2010
proby
haso - je to založny zdroj alarmu? keď ano tak je už slabý,
12:49:49 31.08.2010
haso
-> proby: to je normalne ze to piska po odpojeni baterky
11:23:42 31.08.2010
proby
Nwkt - chcel som vybrat relatko ktore spina čerpadlo, nech sa naň pozriem lebo minule necvakalo ale už cvaka, to ste mi radili keď v staršej teme keď neštartovala.
10:53:38 31.08.2010
Nwkt
-> proby: A čemu sis tim pomohl?
08:21:18 31.08.2010
proby
Tak odpojil som baterku a z alarmu začal vychádzať neprerušovaný piskot z vysokým tonom bolo ho počut asi tak na 10 metrov. Alarm je tam od vyroby META SYSTEM nič viac som sa o ňom nedozvedel. Po pripojení baterky piskot prestal.
23:11:58 30.08.2010
StepaNoFUN
-> proby: Ne... Felda nemá kde by Ti ten servis ukazovala :-D
Ne feldě je to jenom zjistit cca 50% závad (dalších cca 50% diagnostika neřeší), pak uvedení jednotky do základního nastavení, přizpůsobování jednotky po výměně, a u MPi jednou za čas přehrání softwaru do jednotky, protože se jednotka pro MPi příliš nepovedla a v určitejch situacích může být časem problém s volnoběhem. A pak samozřejmě jednotky doplňkový - ABS, Airbag, imobiliser... Každopádně je to prioritně určený pro zjištění závady. Ale vyčíst paměť závad opravdu většinou nestačí. ;-)
Edit: Určitě je pár dalších úkonů, který jsem nezmínil a je na ně diagnostika potřeba. ;-)
Stepan FUN- dik za radu no to som vedel o diagnostike, na felicii sa neda robiť toľko ukonov ako na druhych - novších autach. Ale aspoň niečo. Tie servisne intervaly sa dajú? To som nikde nenašiel.
22:57:53 30.08.2010
StepaNoFUN
-> proby: Tak měření tlaku paliva jsem Ti popsal... Sice obecně, ale popsal... Připoj tlakoměr (ideálně s rozsahem 0-5bar) na "téčko" (samozřejmě si musíš nějak poradit - žádnej připravenej vývod tam na to u feldy není) na přívodní hadici před vstřikovací lištu... A po zapnutí zapalování (na napumpování to stačí) změř tlak. Pak je ještě dobrý ho měřit při nastartování (kvůli regulaci), ale na základ Ti stačí zapnout zapalování a nechat doběhnout čerpadlo.
Jinak diagnostika se dělá třeba i kvůli uvedení jednotky do základního nastavení, resetu servisních intervalů, výměně řídící jednotky, přizpůsobění klíčů, montáži dodatečný výbavy, atd... (samozřejmě u feldy ne ve všech těhlech případech :-) ) Těch situací je víc, kdy potřebuješ počítač...
20:41:35 30.08.2010
proby
Ako merate tlkak paliva respektíve s čím? Dik za doterajšie rady. Kedy sa robi diagnostika okrem určenia zavady a čistenia klapky?
-> Milan 136: A ještě nejlíp chyba - Příprava směsi řada válců 1.
To je dost lidí zmatenejch, když je to jenom u řadovýho 3-4 válce. Pak si musej myslet, že tam ta druhá řada je někde dobře schovaná. :-D
No každopádně už toho OT radši necháme... ;-)
Takže ještě jednou pro -> proby: : Nejdřív změř tlak paliva. Pokud bude v pořádku, tak bych teprve řešil diagnostiku. Protože tlak paliva je věc, kterou Ti ani diagnostika nenapíše a u MPI je špatný čerpadlo celkem normální jev, kterej se projevuje většinou tak, jak popisuješ.
19:34:26 30.08.2010
suri
-> Milan 136: aneb keď niečo neviem nemontujem sa do toho
-> Stepan FUN: přesně. experti si nakoupí vagy a myslí si že jim to napíše vyměň tenhle snímač. A pak jim to napíše systém příliš chudý a co s tím...
a hned volají k nám do servisu co by to mohlo být
18:04:08 30.08.2010
suri
-> Stepan FUN: asi tak , každý pozrie pamäť závad a čisto a diagnostika hotová , testy akčných členov merané hodnoty v režimoch jazdy nikoho nezaujímajú , navyše pri felícii je v príručke všetko čo sa dá zmerať a ľudia to nepoužívajú a radšej veria pameti závad
18:01:22 30.08.2010
StepaNoFUN
-> Nwkt: No dobře. Tak jsi v tom případě vyjímka potvrzující pravidlo. :-) Ale znám dost mechaniků, kteří ani neveděj k čemu tam ty měřený hodnoty jsou, ale hlavně že maj diagnostiku. :-D
17:57:11 30.08.2010
Nwkt
-> Stepan FUN: Třeba já, když mi to hlásilo zrovna to vadný čidlo teploty
17:55:22 30.08.2010
StepaNoFUN
-> Nwkt: To je. :-) Ale kolik znáš lidí, kteří ji při "diagnostikování&quo
t; motoru použijou?
17:54:38 30.08.2010
StepaNoFUN
-> proby: Změř tlak paliva... Odbočkou na vstupu do vstřikovací lišty. Mělo ba tam bejt cca 3bar a po vypnutí čerpadla by to mělo ještě minimálně 5 minut ten tlak držet. Pokud tam bude míň než 2,5Bar, je něco špatně. Přetlakovej ventil na liště, nebo čerpadlo.
17:53:18 30.08.2010
Nwkt
-> Stepan FUN: Stačí dílenská příručka, tam je to psaný jak pro neandrtálce
17:51:29 30.08.2010
StepaNoFUN
Tak ono taky diagnostikovat auto přes počítač neznamená jenom vyčíst paměť závad... ;-) Občas je potřeba i sledovat některý hodnoty v reálným čase a hledat chybu v nich. Případně ještě použít multimetr, osciloskop... Paměť závad je tam hlavně z toho důvodu, aby se nechaly zjistit závady, který jsou sporadický a aby nasměrovaly mechanika tam, kam je potřeba se zaměřit.
Jeden příklad z praxe - v paměti závad nahlášený teplotní čidlo motoru. Po výměně stejná závada znovu. Nakonec byl vadnej termostat, ale jednotka to hodnotila tak, že když se motor neohřívá, tak je automaticky čidlo v háji...
17:27:30 30.08.2010
mirco
ak VAG nič nepovie tak treba ísť zaradom ... kamoš mal niečo podobné na felícii MPi a nakoniec sme zistili že to bola klapka, na voľnobeh auto šle celkom pekne ... ale ak som pridával tak zdochýnalo ...
16:41:05 30.08.2010
Dušan
co rika VAG ? klapka nebo zapalovaci modul ? to muze byt cokoli. Klidne i cidlo setrvacniku
16:15:11 30.08.2010
proby
Takže taky probem. Felicia 1,3 MPI, čerpadlo ide relatko cvakne a štartujem. Štartuje dlhšie ako obvikle ale naštartuje. Motor ide nepravidelne a niekedy ani nereaguje na plynový pedál. Otačky pojdu trocha nad 1000 a potom idú dole kym motor nezdochne. Pri jazde ako by zdochynala. No frajeri kde je problém?