spěchá-nestartuje

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 28.08.2010 do 30.08.2010, založil/a KobliH
řadit dle data
21:25:38
30.08.2010
Bobesh
-> KobliH: Klidně,dokonalý dotažení svorek je podmínkou.
15:57:50
30.08.2010
KobliH
tak jsem hezky nahopkal k autíku,otočil klíččem a ... NIC... při vyndavání baterky, že si ji nabiju, jsem zjistil že někdo(já,kdo jinej5 ) špatně dotahl svorku na mínus polu...ta se jízdou vyklepala a matku jsem našel až pod baterkou dole v kaslíku... každopádně mě dyštak opravte,ale mohlo by to řešit můj problém??
12:53:13
28.08.2010
iDawe
-> Bobesh: já si myslím že buď bude to bude něco podobnýho.. co funguje ale napůl
12:45:35
28.08.2010
Bobesh
-> iDawe: Samozřejmě,jak bych mohl zapomenout? Tyhle špeky máš v hlavě dosmrti5 4 Ale logickým postupem a vylučovací metodou se na to přijde vždycky.
upraveno 1x, naposled 28.08.2010 12:46:19
12:43:25
28.08.2010
KobliH
mrknu na vedení...skusím podotahovat vše co půjde...jinou cívku bohužel nemám..a měřák abych změřil napětí taky ne...jinak mě napadá,že jsem měnil karbec z motoru kde běhal bez problémů,čímž bych vyloučil jehlák...
dík za tipy..
12:38:45
28.08.2010
iDawe
-> Bobesh: pamatuješ u welta jak už jsme byli v koncích a najedou to byla indučka která sice dávala ale jiskra nebyla dostačující v danou chvíli ? tam bych se taky zaměřil a přehodil za jinou která funguje na 100%
12:38:36
28.08.2010
Bobesh
-> KobliH: Pokud nejde nastartovat starterem a chytne na roztlač pokaždý,omezil bych pátrání na něco,co je citlivé na pokles napětí. Takže starter je v bordelu a za tepla žere víc,což neustojí VN cívka,která nedá kloudnou jiskru. Nebo je v tom starter nevinně a cívka je špatná sama o sobě a reaguje na změnu vlhkosti nebo teploty. Základem je ovšem správná funkce vedení aku-starter-zapalování. Takovej špatně ukostřenej agregát,blbě dotažený šrouby,svorky...
12:32:12
28.08.2010
KobliH
-> Bobesh: nenapadlo mě zkoumat v danou chvíli jestli dává jiskru nebo ne,vzhledem k tomu že jsme ji pokaždé roztlačili a blafla,bych řekl že tady problém není...
jinak po zběžným momentální ohledání motorovýho prostoru mám mokro na plechu pod pumpou,benzín, ale pumpa je suchá-nesákne,takže pokud bych měl třeba prasklou hadici mohlo by to být tím?(blbá otázka,ale mohlo??)
12:28:29
28.08.2010
ferrari
Treba pozrieť, či to hádže iskru a aké sú sviečky - či mokré...môže sa zasekávať aj ventil v karbe, aj keď to vyzerá skôr na elektriku...
Ak nehádže iskru, tak treba kuk, či ide šťava do indukčky a či ramienko prerušuje...
12:26:17
28.08.2010
Bobesh
-> Matthes, záškodník z TechWebu 28.08.10 11:57:50: Pojistky vylučuju já,krom elmag. odpojovače volnoběhu není ohledně zachování chodu motoru prachnic jištěnýho.
12:24:33
28.08.2010
Bobesh
-> KobliH: Když to přestane chytat,vyluč elektriku,musí dávat jiskru. Pak zbejvá palivo:buď je moc nebo vůbec. Neseká se jehlovej ventil ve víku karburátoru?
upraveno 1x, naposled 28.08.2010 12:26:15
12:01:23
28.08.2010
KobliH
-> vaovec: rozdělovač je novej,taky kabely a svíčky...
12:00:35
28.08.2010
KobliH
myslíš že jako 20x nastartuju a pak jednou ne??pojistky jsme nekoukal,ale případně vyměním za origo...volnýho jsem nikde nic nenašel-krom toho že jsem při tý příležitosti dotahoval vejfuk...
11:59:39
28.08.2010
vaovec
kamaratovi to robylo preto lebo mal opalene odtrhove ramenko v rozdelovaci....vymenil to a chyta to lepsie...
11:57:50
28.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Pojistky dobre? Origo keramicke? Tohle obcas dela srackova polska plastova pojistka. Popripade nejaky volny spoj, uhnily konktor.
11:54:22
28.08.2010
KobliH
prosím o pomoc! 120L plná nádrž ale nestaruje,točí...nezávisl e na teplotě motoru..občas prostě někam přijedu a po pár minutách nenastartuju.
poprvé pojezd na benzinku dvě ulice daleko natankování nechytla,
podruhé půl hoďky jízda,deset minut stála a opět nechytla
potřetí cca 15 minut jízda, 30 minut stání a nechytla...
sytič nepomohl,a jak jsem si myslel že "utekl" benzínm z karbce,tím to taky není,ruční napumpování taky nepomohlo...10
kde mám hleda další chybu???
Extreme Tyres