zere olej

prohledat
40 příspěvků (zobrazeno 1 až 40) od 21.08.2010 do 10.04.2011, založil/a alfik
řadit dle data
12:58:59
10.04.2011
alpin
-> xerox422: a samodomotraktor ?
12:07:45
10.04.2011
xerox422
traktor nema sviecky4 3
16:42:36
07.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> marchus12: A jaky to je traktor?
16:38:43
07.04.2011
marchus12
plees,,vie mi niekto pomoct v com je chyba, ked bycistim motor a pobeham si po dvore alebo nizkou rychlostou tak sviecky su hnedkaste ale ked uz idem ale 90km/H tak potom su sviecky okolo cierne a v strede hnede a zo 4.valca zaolejovana,kde je chyba?
11:38:16
01.09.2010
suri
-> Jirik_Tuňák: áno to je najlepšia metoda ak máš hlavu dole ale tu sa rieši výmena na motore a tá sa tak robiť nedá
11:37:19
01.09.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Já používám provrtanej stranovej klíč a mám na vyndání klid a nemusím to držet stlačený.
10:52:02
01.09.2010
Kuladmin
Uz ho mam v praci vymodelovany v inventoru 1 tak jeste nasekam vykresy a vlozim to sem pro pripadnou vyrobu4
zvětšit zere olej  - obrázek od Kuladmin vložen 01.09.2010 10:52:02
23:03:23
31.08.2010
Kuladmin
Uz ho mam v praci vymodelovany v inventoru 1 tak jeste nasekam vykresy a vlozim to sem pro pripadnou vyrobu4
19:27:48
31.08.2010
Jarda/felda
-> Lukas/Fishmaster: tohle ti svaří kdekoliv 4
13:30:53
28.08.2010
suri
-> Lukas/Fishmaster: pošli hlavu a rozoberiem ti to , prípadne stačí aj jednoduchší prípravok a to 20 podložka privarená na pásovinu
12:36:47
28.08.2010
Lukas/Fishmaster
Hmmm no tak taký prípravok by sa mi zišiel ... asi budem musieť dačo vymyslieť ...škoda že som sa nenašetril na zváračku ...8
00:07:29
28.08.2010
Jarda/felda
-> Kuladmin: pěkný já používám tohle img808.imageshack.us/i/ci mg0901x.jpg výroba mi zabrala asi 20 minut a účel to taky splnilo 1
21:59:52
27.08.2010
Kuladmin
-> suri: Te pravda ale ty nemam tak neresim 1 a ten pripravek jsme si pujcil z prace.Tak asi tak.
08:38:10
27.08.2010
suri
-> Kuladmin: jj viem že je to origo akurát na kuželové pružiny budeš potrebovať nejakú redukciu
21:58:09
26.08.2010
Kuladmin
-> petr s: Ja si to myslel, z dob klasickych skodovek 1000-> taky je to jeste pekne zpracovany a videt solidni material a ne nejaky blato.
21:53:55
26.08.2010
petr s
-> Kuladmin: To je origo
21:52:50
26.08.2010
Kuladmin
-> suri: To jo tenhle ma tu vyhodu ze je to asi primo ,,original,, a jak to ma posuvnou tu cast tak dosahne z jedne strany hlavy skoro na druhou resp kdyz si ho prisroubujes uprosted vytahas vsechny ventily najednou. A ma tam i vybrani tak se nemuze smeknout.
20:21:30
26.08.2010
suri
-> Kuladmin: a jéje pekný prípravok ale stačí mi na to aj jednoduchší
19:50:19
26.08.2010
Kuladmin
Todle jsem mel na ventily pasuje jak p.. na hrnec.1
zvětšit zere olej  - obrázek od Kuladmin vložen 26.08.2010 19:50:19
08:22:36
26.08.2010
Kuladmin
-> Lukas/Fishmaster: Muze kdyz si nenatocis pist nahoru!! Pak ano udela sup a je tam ..

ale kdyz si pist vzdy natocis do horni polohy tak ne. Chce to delal v klidu a myslet u toho. Delal jsem to nejakou tu hodinku ale taky proto ze jsem to vzdycky i poradne vycistil aby mi tam nezustal treba kousek karbonu apod.

No a nakonec samozdrejmne zas seridit ventily.
upraveno 4x, naposled 26.08.2010 08:24:53
08:21:46
26.08.2010
Lukas/Fishmaster
-> Kuladmin:

No neznie to zložito ... može sa stať že mi spadne ventil dole do valca??? čiste teroreticky ...9
08:10:56
26.08.2010
Kuladmin
-> Lukas/Fishmaster: Ja to delal ted tak ze jsme vyndal svicky sundal viko ventilu + komplet filtr(felda BMM) a pak povolit maticky a vysroubovat staveci sroubky nadoraz jakoby ven - nahoru kterymi serizujes ventily pak vytahas tycky nacpes ty hadry. A muzes si jeste klidne vysroubovat ty 4 KRATKY srouby co drzej celou klaviaturu ale ne ty 2 KRAJNI ty jsou dlouhy a drzej celou hlavu k bloku !!!!!

JA je srouboval proto aby 1. do nich mohl chytit pripravek na stlaceni ventilu a 2. uplne v levo pod nalevacim vickem je plisek - ten prekazi a pak ty krajni myslim ze je potreba trosku posouvat po hridelce kvuli prostoru.

No a takhle postupne svleknes pruziny a podnimi opatrne ja to delal klestickama stahnes gufera ocistis novy maznes olejem nasadis je zpet a cele to zas muzes slozit - tycky a klidne i pruziny doporucuju vracet tam kde byly. Ty 4 srouby kratky se kdyztak utahuji 30Nm momentem - proste s citem.

A ty zamecky se dost dobre vyndavaji pomoci magnetu.

A nektere ventily staci kdyz si natacis motor tak aby se oprteli o pisty a u nekterych mam 135 takze pisty vybrane jsem misto svicky dal jen dlouhy tenky sroubovak nebo tycku a pohoda aby me tam nahodou ta maticka nezvostala3
upraveno 3x, naposled 26.08.2010 08:22:14
07:38:49
26.08.2010
michalkatka
-> Lukas/Fishmaster: chce to trocha zručnosti, ventil sa dá cez sviečkovú dieru podložiť 6kou matičkou na dráte keď piest ju zatlačí na ventil, potom už klasicky stlačiť venilovú strunu, vyhodiť mesiačiky, struny von, vymeniť gufero...



je dobré si všetky tyčky vyhodiť von a do dier napchať handry, alebo noviny aby tie mesiačiky alebo niečo nepopadalo do motora...
08:32:12
25.08.2010
Lukas/Fishmaster
Hmmm zaujímavé čítanie.... popíšte mi niekto jednoducho ako čo treba demontovať nato, aby som vymenil guferá na ventiloch??? mám teiž favo motor 136 ... dakujem9
21:55:28
24.08.2010
ferrari
-> alfik: btw, to začalo robiť náhle, či ako to prišlo k takémuto stavu?
21:12:48
24.08.2010
Kuladmin
-> alfik: Pokud ti tam ten benzin stoji tak ok ale bylo zbytecny hned sundavat hlavu todle se da zjistovat i s ni ale to uz je jedno. Pokud ti tam defakt ostoji olej tak to nebudou jen gufera ale asi i voditka budou mit vuli jak ,,prase,,. Shod pruziny na ventilech a uvidis hned. Kazdopadne pokud budou voditka ok tak vymen ty gufera zkontroluj vlozky - presahy a rovinnost hlavy a zas to sloz a uvidis.

Navic kdyz si meril tlaky a mely 12 tak to je ok krouzky jsou ok.
upraveno 1x, naposled 24.08.2010 21:13:44
20:47:42
24.08.2010
alfik
Dnes som zhodil dole hlavu ... 2,3,4 piest mokry od oleja, 1 piest suchy. Mozu to robit gufera ze tam ide tolko oleja ? Do valcov som nalial benzin a ten ostal tam netratil sa pomedzi kruzky. Dufam ze kruzky mozem vylucit...
22:57:44
23.08.2010
michalkatka
-> Kuladmin: to máš pravdu, ale mal som na mysli úniky ktoré nieje vidieť, ak sa ti robí mláčka pod autom tak ľahko zistíš kadiaľ....
22:52:52
23.08.2010
Kuladmin
-> michalkatka: Tu vymenu bez demontaze mohu potvrdit o vikendu jsem to delal na sve felde 1

Ale pak dost casto a mnohem vetsi uniky jsou guferem pod remenici a vanou.
upraveno 1x, naposled 23.08.2010 22:53:35
22:22:20
23.08.2010
michalkatka
90% úniku oleja na favo motoroch robia vadné guferá ventilov, ide ich vymeniť aj bez demontáže hlavy, otázne je ako sú na tom vodítka a sedlá...
17:59:59
23.08.2010
Kuladmin
-> alfik: A mas ho tam akorad hladinu? a jak si urcil ten 4 valec? A kolik to zere toho oleje???? To si nam porad neprozradil.
upraveno 1x, naposled 23.08.2010 18:05:09
17:27:17
23.08.2010
alfik
Voda sa netrati olej necitit po benzine..
17:26:23
23.08.2010
Kuladmin
-> alfik: ....A toho oleje pokud je tam moc taky spatne a ted jde o to zda je to jen olej neubyva ti voda nebo neni citi po benzinu navic?

A kolik ti to zere toho oleje?
17:16:20
23.08.2010
alfik
Jaky zbytek ?
17:11:43
23.08.2010
Kuladmin
-> Kuladmin: A zbytek ?
17:10:20
23.08.2010
alfik
Tlaky na kazdom valci 12 Atmosfery.
12:55:36
22.08.2010
Kuladmin
Ja si spis myslim zda nemas problem s krouzky. Chtelo by to zmerit tlaky ve valcich. A toho oleje pokud je tam moc taky spatne a ted jde o to zda je to jen olej neubyva ti voda nebo neni citi po benzinu navic?

A kolik ti to zere toho oleje?
upraveno 2x, naposled 22.08.2010 13:31:31
12:19:58
22.08.2010
alfik
No desat litrov tam neni , ale rozmyslal som ze ci to nieje gufero na 4 valci a ked idem dole kopcom tak olej teoreticky steka ku 4 valcu a asi je ho tam viac a preteka cez to gufero.
21:41:09
21.08.2010
matisek
-> alfik: Zaujimave že do kopca dymí a z kopca nie.To vyzerá ako by si tam mal 10litrov oleja3 Preistotu pozri kolko ho tam máš.
19:10:54
21.08.2010
alfik
Ide o motor favorit 135. dost dymi a problem je na 4 valci, len neviem ci je to gufero na ventile alebo kruzky. nikdy neisiel na 3 valce hoci az z vyfukoveho potrubia tecie olej. A zistil som este jednu zaujimavu vec. Ked idem do kopca nedymi ked idem skopca dymi .Motor je umiestneny pozdlzne ako v skodovke.
Extreme Tyres