Vaří - celkem divnýý

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 18.08.2010 do 12.11.2010, založil/a bebeta
řadit dle data
20:20:32
12.11.2010
Radza
-> ondie: Blbe156
13:05:40
09.11.2010
ondie
Ale poslední dobou mám dojem,že Škody 130 vařej i zaparkovaný... 3
13:03:55
09.11.2010
havlik
-> ondie: prasklá hlava
13:00:49
09.11.2010
ondie
A bylo to motorem ? ..je tu totiž i podezření na chladič,že by byl "ucpanej" a nedržel by otevřenej okruh a celý se to kvůli tomu hůře chladilo a tlakovalo.
Takže asi klasika,těsnění,hlava,pře sahy...a tak dále..
Momentální ohledání je : voda v oleji se nezdá,olej ve vodě řekněme taky ne,ale do vody to celkem tlakuje s otevřenou expanzkou..
12:51:02
09.11.2010
havlik
-> Nwkt: to uz ani nevim:D
12:49:13
09.11.2010
Nwkt
-> havlik: Jako když jsme jeli s tučňákem bez termostatu 3 taky to uvařil 3
12:48:27
09.11.2010
havlik
-> ondie: je
12:38:51
09.11.2010
ondie
Je reálný,aby vařil motor i s vyndaným termostatem ?
Je to škoda 130 5kanál...
23:06:41
18.08.2010
COL
Jestli teplomer ukazuje 80 tak to
a) nevari - alespon ne u termostatu, nebo
b) teplomer ukazuje blbe

Muze bejt v haji tesneni pod hlavou - to by to ale opravdu varilo. Nebo muze bejt v haji vicko nebo ta tesnici gumicka nebo sedlo vicka v expanzce. Nevim jak u aut s termostatem 80 st. ale u 88 st. je bezny jev, ze bez vicka / s vickem v haji, proste, kdyz soustava neudrzi tlak, se zacne voda v motoru za chvilicku po odstaveni varit, coz sice neni fatalni, ale nejake splouchani v nadobce by to udelat mohlo. Ono vubec to vicko a tlak, ktery to udrzi je nejaky pofiderni, protoze tuhle jsem zkousel testoval vicko 0.1MPa, ktere by to melo podrzet az do necelych 130st. ale nekde pri 116-7st. to uz zaclo cintat kolem vicka.
19:42:53
18.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Ja bych to za studena nakop se sundanym vickem, ucpal diru rukou a bylo by videt.
18:42:42
18.08.2010
Kuladmin
-> bebeta: Dej to jiny vicko a pak se uvidi. Bacha at to neni nejaka cina polsko turecko apod.
upraveno 1x, naposled 18.08.2010 18:42:51
18:40:11
18.08.2010
bebeta
-> darklord: vždycky tam leju tak 5mm pod rysku MAX takže je to vlastne mezi min a max.... do plna sem to nikdy nelil a bylo by mi hned jasné že to je tím... normálne mi to topí nikdy stím nepřetápím furt se mi to drží na 80 stupních a vždycky když dojedo dom a jdu se podívat k motoru tak je celá poblítá levá strana pod expanskou
18:29:19
18.08.2010
darklord
-> bebeta: len tak pre zaujimavost, kolko vody mas v expanzke? udrzujes to medzi MAX a MIN, alebo lejes do plna? Pretoze to co popisujes presne sedi na plnu expanzku vody. Pokial by ti to varilo tak teplomer vyskoci nad stovku v momente ked to vari, a takisto by auto odmietalo kurit (topit).
-> Matthes, záškodník z TechWebu: neser ;)
upraveno 1x, naposled 18.08.2010 18:30:31
18:25:08
18.08.2010
Dano2350
no to mas pravdu...
18:21:10
18.08.2010
bebeta
kdybych to mel zavzdušněný tak by mi to netopilo ne ? to víčko je možná v hájí kupim nový nestojí to majland
18:19:18
18.08.2010
Dano2350
nemas vela vody alebo zavzdusnene?
18:15:11
18.08.2010
Kuladmin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A nebo tak taky pravda 130 ale ze by se to porad krasne drzelo na 80
upraveno 2x, naposled 18.08.2010 18:17:12
18:11:58
18.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kuladmin: Prosimte ja jezdil s 136 i bez vicka a proste to nesmi varit nikdy.

-> bebeta: Asi fouka do vody, prdla hlava nebo tesneni. Ale asi jen mala dirka kdyz nevari. 130 no, nahovno.
18:10:21
18.08.2010
Kuladmin
tak ti nefunguje vicko jak by melo - vymen vicko za poradny funkcni
18:02:01
18.08.2010
bebeta
mám problém škoda 105 a motorem 130 ... ohřeje se na 80 stupnu pustí to přes termostat vše v poho cesta dlouhá cca 20 km když vystoupim tak na teplomeru stále 80 stupnů ale z nádobky mi to pretlakovou hadičkou jde wen co stím ? furt to dolývám na max páč mi takhle strasně ta voda ubývá
Extreme Tyres