
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
podložka pod karbec
07:45:16
29.08.2010
29.08.2010

ferrari
No vidíš, vybavené 

18:01:20
28.08.2010
28.08.2010

mishom
takze turbinky bohuzial nevyskusam nezmestia sa do priruby sania. 

19:59:34
27.08.2010
27.08.2010

ferrari
darklord 27.08.10 14:07:40 napsal:
→ krtik: co pridaju? maximalne pridaju odpor v saniv niektorých prípadoch trochu krúťaku v nízkych itáčkach okolo 2000-2500...
→ krtik: co pridaju? maximalne pridaju odpor v saniv niektorých prípadoch trochu krúťaku v nízkych itáčkach okolo 2000-2500...
17:18:06
27.08.2010
27.08.2010

afro100
-> Syny: -> mishom: OK dajme tomu, že je to dobré niekomu kto jazdí dedkostylom, že to lepšie smeruje zmes ... ale s tou spotrebou si nemyslím že to má až taký prínos ...
17:13:36
27.08.2010
27.08.2010

Alenka
Jeste lip nez hypersitko by fungoval filcovy hadr narvany pod karbem. Snizeni v tlaku v potrubi by bylo jeste vyraznejsi, tudiz vetsi odpor, lepsi odpar paliva, a jeste lepsi spotreba :)
Mimochodem, co se tyce toho licovani potrubi s hlavou, se kterym se nekteri piplaji s takovou pedantskou peclivosti ... zkuste si nekdy zarovnat epoxidem tu hranu, co fabrika vystrouhala na prechodu kanalu v hlave a sani a prisroubujte k tomu sani s prumerem o 2mm vetsim nez je prumer kanalu v hlave. Vysledkem budete prekvapeni :)
Mimochodem, co se tyce toho licovani potrubi s hlavou, se kterym se nekteri piplaji s takovou pedantskou peclivosti ... zkuste si nekdy zarovnat epoxidem tu hranu, co fabrika vystrouhala na prechodu kanalu v hlave a sani a prisroubujte k tomu sani s prumerem o 2mm vetsim nez je prumer kanalu v hlave. Vysledkem budete prekvapeni :)
17:00:22
27.08.2010
27.08.2010

mishom
-> afro100: kukni -> mishom 27.08.10 15:12:05: hej ma to odpor ale ma to aj asi dajaky prinos a je na vazkach ci za klady a zapory rovnaju.. nemyslim ze by to tam sudruhovia davali preto aby minali material a peniaze..
vyskusam a uvidim..
vyskusam a uvidim..

16:56:57
27.08.2010
27.08.2010

Syny
-> afro100: protoze zavodni motor nekouka na spotrebu ale vykon a tahleta kravovina do sani je kvuli spotrebe... Ovsem myslim, ze to efekt nema zadnej - nekdo to tady kdysi snad i testoval a zadna zmena...
16:55:24
27.08.2010
27.08.2010

afro100
-> mishom: ... to sa lícujú kanály s hlavou, zvačšujú, atď. aby zmes mala čo najmenší odpor a potom si tam dáme takéto kurvítko ... a to sa vyplatí ...
Prečo to asi žiaden závodný motor nejazdí keď je to tak prínosné ?
Prečo to asi žiaden závodný motor nejazdí keď je to tak prínosné ?
16:50:03
27.08.2010
27.08.2010

mishom
-> afro100: preco?
16:42:11
27.08.2010
27.08.2010

afro100
turbínky >>> ... kurvítko zasrané ...
16:22:54
27.08.2010
27.08.2010

krtik
nebude už turbínka a sítko moc?
16:09:12
27.08.2010
27.08.2010

dakar.cz
-> mishom: to se těžko popisuje,jak je husté
ani nevím,na co původně to sítko sloužilo. Ale je tak husté,že nevidíš jednotlivé dírky,ale spíš,jakdyby ses díval přes igelit nebo tak něco.. A turbíky+sítko nevím,můžeš to vyzkoušet,jak se to bude chovat.

15:47:09
27.08.2010
27.08.2010

mishom
-> krtik: dik -> dakar.cz: to dava zmysel ake huste je to sitko? asi to skusim niekedy. a co kombinacia sitka a turbiniek? ale to uz je asi moc
15:36:57
27.08.2010
27.08.2010

dakar.cz
-> mishom: mě to poradil kamarád,který se v motorech opravdu vyzná. A vysvětloval mi,že to sítko ti líp rozpráší kapky benzínu,něž když to tam není. Přece jen ty trysky ti to nerozpráší tak dobře.. Je to hlavně na spotřebu a je to fakt znát 

15:34:48
27.08.2010
27.08.2010

petr s
Tak když se tam dala turbínka motor šel na volnoběh pravidelněji a spotřeba byla menší
15:32:07
27.08.2010
27.08.2010

krtik
-> mishom: pěkný vysvětlení 

15:32:02
27.08.2010
27.08.2010

Dano2350
my sme mali v zigulaku tie turbinky a islo to s tym lepsie :)
15:29:41
27.08.2010
27.08.2010

mishom
-> dakar.cz: tak tim turbinkam uz ako tak rozumiem ale to sitko je teda zahada... a preco si ho tam vlastne daval?
15:22:43
27.08.2010
27.08.2010

dakar.cz
-> Evž@: mimo město v pohodě..minulý týden do Vranova u Brna a zpátky po dálnici za necelých 300kč..tak si to spočítej,bylo to nějakých 220km
15:22:14
27.08.2010
27.08.2010

mishom
jak tak kukam na obrazku je prd videt
a co tie podlozky v lavo? je jedno ktora?

15:19:19
27.08.2010
27.08.2010

dakar.cz
-> mishom: přesně tak,jak píšeš,nelícuje se to kvůli odporu,ale kvůli proudění.. každý hrbolek v sání ti narusší proudění a směs se začne výřit..přesně jak máš nakreslené v obrázku
15:18:38
27.08.2010
27.08.2010

Evž@
-> dakar.cz: spotřeba 4-5 litru?? ...asi vitr machale 

15:12:05
27.08.2010
27.08.2010

mishom
-> darklord 27.08.10 14:50:04: tie turbinky teda vyskusam a podam info.. je mozne ze potrubia sa nelicuju kvoly odporu ale kvoli prudeniu? teoria je taka ze zmes narazi na ,,hrb'' a namiesto aby sla rovno tak sa prekazku obchadza tvori vyr a tym narusuje prud zvysku smesi.. a tie turbinky sice maju odpor ale zatocia tu zmes a ta sa potom lahsie nasaje. Nieco ako ked chcem dostat vodu z vane tak odtecie rychlejsie ked spravim vir
tot moja teoria
nacrtok k tomu licovaniu.
Edit: nesmejte sa mojmu vytvarnemu umeniu
tot moja teoria
nacrtok k tomu licovaniu.
Edit: nesmejte sa mojmu vytvarnemu umeniu

15:12:00
27.08.2010
27.08.2010

krtik
-> dakar.cz: to sítko mi příjde ještě zajímavější, jak ty turbínky



15:09:49
27.08.2010
27.08.2010

dakar.cz
-> krtik: ne,jen jsem ho čistil a pak ty komory projel dráťenkou. Ale neleštil. S těma turbínkama nemám zkušenosti. Mám tam jen jemné sítko.
15:07:09
27.08.2010
27.08.2010

krtik
-> dakar.cz: jo, a neleštil si ho? ...Marcius mi říkal, že když vyleštim EDSRa, tak to bude znát a pojede to fajn, tak bych to chtěl časem zkusit. A právě i ty turbínky mě momentálně zajímají.
15:03:02
27.08.2010
27.08.2010

dakar.cz
-> darklord: ne,nemám..píšu jen moje zkušenosti.
14:59:33
27.08.2010
27.08.2010

darklord
-> dakar.cz: graf z brzdy bez a s touto volovinou mas? 

14:54:27
27.08.2010
27.08.2010

dakar.cz
-> krtik: mě to určitě pomohlo,je to fakt rozdíl..i ten výkon není špatný. Dřív jsem měl ještě karbec ze 120tky na motoru 130 a ani tak to nejezdilo špatně...a když jsem ho přetryskoval,tak to jezdí fakt parádně. S jinýma 130tkama se to nedá srovnávat,líp to jde do otáček,líp to táhne na rozjezdu a tak...
14:54:17
27.08.2010
27.08.2010

krtik
-> darklord: ajo vlastně, to máš pravdu. Ale ten vzduch v tom se začne točit a to palivo míchat, leda, že by to přidalo natolik, že to pokryje ztráty dané odporem a ještě zbyde na přidání výkonu nebo zmenšení spotřeby? Jen mě to napadlo, nechci se hádat, jen mi to vrtá hlavou
, sám bych to rád vyzkoušel, no ještě nemůžu.

14:50:04
27.08.2010
27.08.2010

darklord
-> krtik: no, kedze sa kanaly zvecsuju, zacistuje sa kazdy jeden blby otrep, licuju sa potrubia atd, tak si myslim ze toto je totalna katastrofa pre prudiacu zmes co sa tyka odporu
14:48:47
27.08.2010
27.08.2010

krtik
-> darklord: je možný, že to je sice odpor, ale tím, jak rychle tam ten vzduch proudí, tak ten vliv odporu se ztrácí? ...jen myšlenka 

14:36:23
27.08.2010
27.08.2010

krtik
-> dakar.cz: tak přece 
já chápu oba názory, ale neni nad to si to vyzkoušet, což bych chtěl, ale teď ještě nemůžu

já chápu oba názory, ale neni nad to si to vyzkoušet, což bych chtěl, ale teď ještě nemůžu

14:25:37
27.08.2010
27.08.2010

dakar.cz
já mám mezi karbecem a sáním jemné sítko a musím říct,že rozdíl je fakt znát,jak na výkonu,tak na spotřebě..Spotřebu mám ve městě kolem 6-7 litrů,mimo město tak 4-5...a že by to jelo nějak míň,to se říct nedá.
14:18:02
27.08.2010
27.08.2010

krtik
-> darklord: já osobně nevim jak to s tím je, nezkoušel jsem to, no ale slyšel jsem, že to funguje i že to je zbytečný 

14:07:40
27.08.2010
27.08.2010

darklord
-> krtik: co pridaju? maximalne pridaju odpor v sani
14:00:30
27.08.2010
27.08.2010

krtik
-> mishom a Evž@: ty turbínky prý motoru trošku přidaj. Jsme se o tom nedávno bavili s kámošem a jeho známým, že to směs líp promíchá a je to potom znát. Ale sám z vlastní zkušenosti nevím.
13:52:13
27.08.2010
27.08.2010

Evž@
-> mishom: ja mam ten levy horni pertinax....ty rozprašovače sou puvodně na spotřebu...někdo řika že to funguje někdo že ne...ale bere to udajně vykon
12:28:41
27.08.2010
27.08.2010

mishom
zdravim ktoru podlazku najlepsie dat pod edsr? Pripadne aj tie turbinky davat?
19:08:14
08.08.2010
08.08.2010

kalmik_06
díííííky:)
16:24:27
08.08.2010
08.08.2010

kubo980
15:38:17
08.08.2010
08.08.2010

kalmik_06
dotaz kolik má mít stupňů podložka pod karbec u favoritovýho sání, když ten motor dávám do 120, pokud máte nědko výkres tak sem sním díky:)