podložka pod karbec

prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 08.08.2010 do 29.08.2010, založil/a kalmik_06
řadit dle data
07:45:16
29.08.2010
ferrari
No vidíš, vybavené 5
18:01:20
28.08.2010
mishom
takze turbinky bohuzial nevyskusam nezmestia sa do priruby sania. 7
upraveno 1x, naposled 28.08.2010 18:01:26
19:59:34
27.08.2010
ferrari
darklord 27.08.10 14:07:40 napsal:
→ krtik: co pridaju? maximalne pridaju odpor v sani
v niektorých prípadoch trochu krúťaku v nízkych itáčkach okolo 2000-2500...
17:18:06
27.08.2010
afro100
-> Syny: -> mishom: OK dajme tomu, že je to dobré niekomu kto jazdí dedkostylom, že to lepšie smeruje zmes ... ale s tou spotrebou si nemyslím že to má až taký prínos ...
17:13:36
27.08.2010
Alenka
Jeste lip nez hypersitko by fungoval filcovy hadr narvany pod karbem. Snizeni v tlaku v potrubi by bylo jeste vyraznejsi, tudiz vetsi odpor, lepsi odpar paliva, a jeste lepsi spotreba :)

Mimochodem, co se tyce toho licovani potrubi s hlavou, se kterym se nekteri piplaji s takovou pedantskou peclivosti ... zkuste si nekdy zarovnat epoxidem tu hranu, co fabrika vystrouhala na prechodu kanalu v hlave a sani a prisroubujte k tomu sani s prumerem o 2mm vetsim nez je prumer kanalu v hlave. Vysledkem budete prekvapeni :)
17:00:22
27.08.2010
mishom
-> afro100: kukni -> mishom 27.08.10 15:12:05: hej ma to odpor ale ma to aj asi dajaky prinos a je na vazkach ci za klady a zapory rovnaju.. nemyslim ze by to tam sudruhovia davali preto aby minali material a peniaze..
vyskusam a uvidim..4
upraveno 1x, naposled 27.08.2010 17:00:59
16:56:57
27.08.2010
Syny
-> afro100: protoze zavodni motor nekouka na spotrebu ale vykon a tahleta kravovina do sani je kvuli spotrebe... Ovsem myslim, ze to efekt nema zadnej - nekdo to tady kdysi snad i testoval a zadna zmena...
16:55:24
27.08.2010
afro100
-> mishom: ... to sa lícujú kanály s hlavou, zvačšujú, atď. aby zmes mala čo najmenší odpor a potom si tam dáme takéto kurvítko ... a to sa vyplatí ...

Prečo to asi žiaden závodný motor nejazdí keď je to tak prínosné ?
16:50:03
27.08.2010
mishom
-> afro100: preco?
16:42:11
27.08.2010
afro100
turbínky >>> ... kurvítko zasrané ...
16:22:54
27.08.2010
krtik
nebude už turbínka a sítko moc?
16:09:12
27.08.2010
dakar.cz
-> mishom: to se těžko popisuje,jak je husté1 ani nevím,na co původně to sítko sloužilo. Ale je tak husté,že nevidíš jednotlivé dírky,ale spíš,jakdyby ses díval přes igelit nebo tak něco.. A turbíky+sítko nevím,můžeš to vyzkoušet,jak se to bude chovat.
15:47:09
27.08.2010
mishom
-> krtik: dik -> dakar.cz: to dava zmysel ake huste je to sitko? asi to skusim niekedy. a co kombinacia sitka a turbiniek? ale to uz je asi moc
15:36:57
27.08.2010
dakar.cz
-> mishom: mě to poradil kamarád,který se v motorech opravdu vyzná. A vysvětloval mi,že to sítko ti líp rozpráší kapky benzínu,něž když to tam není. Přece jen ty trysky ti to nerozpráší tak dobře.. Je to hlavně na spotřebu a je to fakt znát 6
15:34:48
27.08.2010
petr s
Tak když se tam dala turbínka motor šel na volnoběh pravidelněji a spotřeba byla menší
15:32:07
27.08.2010
krtik
-> mishom: pěkný vysvětlení 6
15:32:02
27.08.2010
Dano2350
my sme mali v zigulaku tie turbinky a islo to s tym lepsie :)
15:29:41
27.08.2010
mishom
-> dakar.cz: tak tim turbinkam uz ako tak rozumiem ale to sitko je teda zahada... a preco si ho tam vlastne daval?
15:22:43
27.08.2010
dakar.cz
-> Evž@: mimo město v pohodě..minulý týden do Vranova u Brna a zpátky po dálnici za necelých 300kč..tak si to spočítej,bylo to nějakých 220km
15:22:14
27.08.2010
mishom
jak tak kukam na obrazku je prd videt 40 a co tie podlozky v lavo? je jedno ktora?
15:19:19
27.08.2010
dakar.cz
-> mishom: přesně tak,jak píšeš,nelícuje se to kvůli odporu,ale kvůli proudění.. každý hrbolek v sání ti narusší proudění a směs se začne výřit..přesně jak máš nakreslené v obrázku
15:18:38
27.08.2010
Evž@
-> dakar.cz: spotřeba 4-5 litru?? ...asi vitr machale 6
upraveno 1x, naposled 27.08.2010 15:19:01
15:12:05
27.08.2010
mishom
-> darklord 27.08.10 14:50:04: tie turbinky teda vyskusam a podam info.. je mozne ze potrubia sa nelicuju kvoly odporu ale kvoli prudeniu? teoria je taka ze zmes narazi na ,,hrb'' a namiesto aby sla rovno tak sa prekazku obchadza tvori vyr a tym narusuje prud zvysku smesi.. a tie turbinky sice maju odpor ale zatocia tu zmes a ta sa potom lahsie nasaje. Nieco ako ked chcem dostat vodu z vane tak odtecie rychlejsie ked spravim vir
tot moja teoria
nacrtok k tomu licovaniu.
Edit: nesmejte sa mojmu vytvarnemu umeniu 3
zvětšit podložka pod karbec - obrázek od mishom vložen 27.08.2010 15:12:05
upraveno 2x, naposled 27.08.2010 15:19:20
15:12:00
27.08.2010
krtik
-> dakar.cz: to sítko mi příjde ještě zajímavější, jak ty turbínky 3 40
15:09:49
27.08.2010
dakar.cz
-> krtik: ne,jen jsem ho čistil a pak ty komory projel dráťenkou. Ale neleštil. S těma turbínkama nemám zkušenosti. Mám tam jen jemné sítko.
15:07:09
27.08.2010
krtik
-> dakar.cz: jo, a neleštil si ho? ...Marcius mi říkal, že když vyleštim EDSRa, tak to bude znát a pojede to fajn, tak bych to chtěl časem zkusit. A právě i ty turbínky mě momentálně zajímají.
15:03:02
27.08.2010
dakar.cz
-> darklord: ne,nemám..píšu jen moje zkušenosti.
14:59:33
27.08.2010
darklord
-> dakar.cz: graf z brzdy bez a s touto volovinou mas? 9
14:54:27
27.08.2010
dakar.cz
-> krtik: mě to určitě pomohlo,je to fakt rozdíl..i ten výkon není špatný. Dřív jsem měl ještě karbec ze 120tky na motoru 130 a ani tak to nejezdilo špatně...a když jsem ho přetryskoval,tak to jezdí fakt parádně. S jinýma 130tkama se to nedá srovnávat,líp to jde do otáček,líp to táhne na rozjezdu a tak...
14:54:17
27.08.2010
krtik
-> darklord: ajo vlastně, to máš pravdu. Ale ten vzduch v tom se začne točit a to palivo míchat, leda, že by to přidalo natolik, že to pokryje ztráty dané odporem a ještě zbyde na přidání výkonu nebo zmenšení spotřeby? Jen mě to napadlo, nechci se hádat, jen mi to vrtá hlavou 6 , sám bych to rád vyzkoušel, no ještě nemůžu.
14:50:04
27.08.2010
darklord
-> krtik: no, kedze sa kanaly zvecsuju, zacistuje sa kazdy jeden blby otrep, licuju sa potrubia atd, tak si myslim ze toto je totalna katastrofa pre prudiacu zmes co sa tyka odporu
14:48:47
27.08.2010
krtik
-> darklord: je možný, že to je sice odpor, ale tím, jak rychle tam ten vzduch proudí, tak ten vliv odporu se ztrácí? ...jen myšlenka 6
14:36:23
27.08.2010
krtik
-> dakar.cz: tak přece 6

já chápu oba názory, ale neni nad to si to vyzkoušet, což bych chtěl, ale teď ještě nemůžu 8
14:25:37
27.08.2010
dakar.cz
já mám mezi karbecem a sáním jemné sítko a musím říct,že rozdíl je fakt znát,jak na výkonu,tak na spotřebě..Spotřebu mám ve městě kolem 6-7 litrů,mimo město tak 4-5...a že by to jelo nějak míň,to se říct nedá.
14:18:02
27.08.2010
krtik
-> darklord: já osobně nevim jak to s tím je, nezkoušel jsem to, no ale slyšel jsem, že to funguje i že to je zbytečný 8
14:07:40
27.08.2010
darklord
-> krtik: co pridaju? maximalne pridaju odpor v sani
14:00:30
27.08.2010
krtik
-> mishom a Evž@: ty turbínky prý motoru trošku přidaj. Jsme se o tom nedávno bavili s kámošem a jeho známým, že to směs líp promíchá a je to potom znát. Ale sám z vlastní zkušenosti nevím.
13:52:13
27.08.2010
Evž@
-> mishom: ja mam ten levy horni pertinax....ty rozprašovače sou puvodně na spotřebu...někdo řika že to funguje někdo že ne...ale bere to udajně vykon
12:28:41
27.08.2010
mishom
zdravim ktoru podlazku najlepsie dat pod edsr? Pripadne aj tie turbinky davat?
zvětšit podložka pod karbec - obrázek od mishom vložen 27.08.2010 12:28:41
19:08:14
08.08.2010
kalmik_06
díííííky:)
16:24:27
08.08.2010
kubo980
15:38:17
08.08.2010
kalmik_06
dotaz kolik má mít stupňů podložka pod karbec u favoritovýho sání, když ten motor dávám do 120, pokud máte nědko výkres tak sem sním díky:)
Extreme Tyres