
U novýho auta, kde cokoliv zanedbaného smrdí podstatně většími náklady, bych to už nepokoušel.




Nejsem si navíc jistý, zda lidi obecně ušetří peníze tím, že nebudou měnit olej a uplatní je v nákupu něčeho jiného.


Ten test vzorků nevím na kolik by vlastně přišel,přičemž už nemám ani etalon k porovnání .Za tu dobu už se podle mě receptura změnila ..





Vyjezdit nebo raději do kamen? Přiznám se že jednu už jsem použil na dolití oleje .. 





.Prej dneska se delaj kvalitni oleje
.Tak sem ho v tom nechal






























Ale jelikož po mě chce servisák za litr Mobil-u 180 Kč, tak mě to nějak netrápí, těch devět stovek jednou za 10 tisíc km mě nepoloží...









. Jinak ať si každej dělá co chce. Každej výrobce auta doporučuje oleje s aditivací, která je pro konstrukci jejich motoru nejvhodnější a nejčastěji od výrobce, se kterým má v mnoha případech několik desítek let smlouvu. Zářným příkladem je PSA - Total, Renault - Elf, Fiat/Alfa/Lancia - Selenia.


, já se o naftu nezajímám. Nicméně u něho byl tatík předevčírem s kolegou a ten bral nějaký olej a aditiva, ale tata si to co bral taky nepamatuje.






