
-> Jarda: asi je jedno co tam dáš.Důležité je to MoS2 což je přísada která opotřebení a tření snižuje na minimum.














je to stará konstrukce ne hnací článek raketoplánu. Pokud by se "něco" mělo dít - ucítíš to s předstihem na řadící páce, většinou je převodovka ozve když se ji něco nelíbí,začně vydávat různý zvuky, začne zahřívat a taky se třeba celá roztrhne v extrému :-)













a do MTX roa ho dam taky... zatim jsem se s nicim lepsim do manualne razene synchronizovane prevodovky nesetkal


LSD je lamelový - s omezenou svorností a Torsen je česky "šnekový" samosvorný. Už z principu využívá jednosměrnýho toku mometu šnekovýho soukolí. Není v něm žádný třecí element a je bezůdržbový. 

70%


myslel jsem, ze to dela kladka a ted nevim, co to delalo, kolegyne rikala, ze to mam jak vcelku :) jedine, co se mi moc nelibi, ze se nejak rychle spini (asi rozpousti nejaky bordel) ten mogul extreme 10W40 byl i po stovkach km krasne cistej a tento po cca 50km kdyz kapnu na prst, tak v nem jsou takove tmave mapy, no dyztak treba po 1000km radeji vymenim filtr... filtr jsem dal origo fram, ono filtry favo/felda 1.3, lada a felda 1.6 jdou zamenit, ale kazdy ma jiny tlak ventilu ve filtru, treba mann jsem nezjistil, ktery tam patri... do 1.3 davam tento motoil.cz/cz-detail-12199
41-olejovy-filtr-mann-filt
er-w-712-43.html a ted jsem ho dal i do nivy, tak doufam, ze tomu neublizim, tam jsem daval tento www.autodily-online.cz/cs
/.../W_914~2 a do 1.6 jsem teda dal tento: www.autodilyraus.cz/Olejo
vy-filtr-Felicia-1-6-Fram-
d198.htm




.





(15W50 je třeba i Motul 300V - ale to je už jiná liga)


A jako bonus to šlo i vypustit. 



Takže v rozumné míře to zase tak mimo není v tom AGR 66kw TDI. Jinak Tatra a Liaz M7ADSIII 15W/40 měly doporučený.









