skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tlak oleje
17:40:10
19.01.2011
19.01.2011

Eidy
-> Tommyk: Tak jestli zo bude pasovat, to netuším. Asi budeš potřebovat redukci. Při troše štěstí ji seženeš někde ve spojmatu nebo objednáš z netu. Maximálně si ji budeš muset nechat vyrobit.
16:12:19
19.01.2011
19.01.2011

Tommyk
-> Eidy: jj dotaz na výrobce už jsem jim "taky" psal
no uvidíme, stavim se na prodejně v pátek, okouknu a kdyžtak si to asi vezmu..
Ještě jedna doplňující otázka.. Nevíš/nevíte i vy ostatní/ jestli to bude pasovat to čidlo normálně místo čidla pro kontrolku? jestli je všude nějakej jednotnej závit, průměr v motorech nebo jak je to udělaný..? já to budu dávat do Feldy 1.6

Ještě jedna doplňující otázka.. Nevíš/nevíte i vy ostatní/ jestli to bude pasovat to čidlo normálně místo čidla pro kontrolku? jestli je všude nějakej jednotnej závit, průměr v motorech nebo jak je to udělaný..? já to budu dávat do Feldy 1.6
09:26:16
19.01.2011
19.01.2011

Eidy
-> Tommyk: Nemuselo by to bejt špatný. Sice by mě zajímal výrobce, ale já mám třeba maďarský do Karosy a funguje to dobře. Při srovnání s původním mechanickým to ukazuje stejně, pouze to reaguje okamžitě a ne jako slimák.
08:00:27
19.01.2011
19.01.2011

Tommyk
08:13:38
07.01.2011
07.01.2011

Jozka
-> suri: Já jako první otevřu motor, o kterým vím, že jsou v v něm šály určitě špatně - cca 2002 se mi jeden na klice přidřel tak, že klika tak krásně ukázkově "bouchala" a i já jako nemotorář jsem snadno poznal, kde je chyba. A až pak ten po GO, kde se muselo taky něco nedobrýho stát - cca 12 let byl uskladněnej a po montáží se točil hodně neochotně - ani s novou baterií, startérem a vůbec vším okolo chytl nakonec až roztažením ve vleku za čtyřkolkou.
Jinak mě kdysi bejvalej kolega vyprávěl, že nějakej jeho kamarád, který vše utahoval "na krev" takhle utáhl i ložiska na klice a pánve mu přímo "vytekly". Ale on hodně kecal..
.
Jinak mě kdysi bejvalej kolega vyprávěl, že nějakej jeho kamarád, který vše utahoval "na krev" takhle utáhl i ložiska na klice a pánve mu přímo "vytekly". Ale on hodně kecal..

17:54:38
06.01.2011
06.01.2011

suri
-> Tommyk: buhví
17:46:59
06.01.2011
06.01.2011

Tommyk
-> suri: ja sem to videl nekde na fotce, ale uz nevim kde a u koho to bylo...
17:38:33
06.01.2011
06.01.2011

suri
-> Tommyk: šály bývajú rôzne hrbolaté a zodrané , fialovú neuvidíš , tá čo je najviac ko vybehne vonku alebo sa pretočí a ojnička von
17:37:23
06.01.2011
06.01.2011

Tommyk
-> suri: myslel sem saly :-D a ne upne fialovy..
17:35:36
06.01.2011
06.01.2011

suri
-> Tommyk: fialovú kľukovku som v živote nevidel
vlastne videl ale v tom motore už piesty sú v jednom kuse z valcami a kľukovku ťažko identifikovať
vlastne videl ale v tom motore už piesty sú v jednom kuse z valcami a kľukovku ťažko identifikovať
17:30:05
06.01.2011
06.01.2011

Tommyk
-> Jozka: to poznáš, případně fialový zbarvení je taky špatně.. -> suri: nemám pravdu?
14:49:09
06.01.2011
06.01.2011

suri
-> Jozka: ryhy a hrbliače spoznáš
13:00:56
06.01.2011
06.01.2011

Jozka
-> suri: To si právě nejsem úplně jistej, jestli poznám.. Nu, když se bude dařit, v létě nahlídnu a kdyžtak zkonzultuju..
11:30:52
06.01.2011
06.01.2011

suri
-> Jozka: tak ale doškriabané šály poznáš , v prípade škodovky aj doškriabanú kľukovku obzeraj
11:29:44
06.01.2011
06.01.2011

Jozka
-> suri 05.01.11 16:46:12: No tobě se to mluví, když víš, jak mají šály ještě přijatelný vypadat.. Já vím, jak vypadají nový a jak se tvářej, když jsou trop.. Čeká mě to výhledově taky, jeden špatně mazající motor mám odloženej (už jsem to tu kdysi psal, po GO, mazací tlak fakticky změřenej špatnej, čerpadlo ok..) a asi ho budu muset někomu otevřenej odvýzt, aby mi tam hodil oko - další z funkčních na porovnání se mi rozebírat nechce.. leda že bys měl nějaký ilustrační foto, jak to má a nemá vypadat..
.

17:32:30
05.01.2011
05.01.2011

Tommyk
-> suri: přišlo, ještě jednou dík
17:31:53
05.01.2011
05.01.2011

suri
-> Tommyk: mrkni či prišlo
17:30:20
05.01.2011
05.01.2011

Tommyk
-> suri: jasne, diky
17:16:31
05.01.2011
05.01.2011

suri
-> Tommyk: mohol , počkaj ak to nepošle na mail nahrám to na ulož to
17:14:33
05.01.2011
05.01.2011

Tommyk
-> suri: mohl bys mi to poslat na mail jestli to mas v pdf? dik

17:13:47
05.01.2011
05.01.2011

suri
-> Tommyk: čerpadlo a aj jeho kontrola a kontrola reťaze je pekne popísaná v DP
16:49:18
05.01.2011
05.01.2011

Tommyk
-> suri: tak jasne, to vim 

16:46:12
05.01.2011
05.01.2011

suri
-> Tommyk: ojničné ložiská vieš aj bez demontáže kľuky pozrieť a minimálne podľa toho vieš ako vyzerá zbytok
16:44:59
05.01.2011
05.01.2011

Tommyk
-> suri: tak to si mě potěšil teda.. ještě abych kliku sundaval
ale nezda se mi ze ten motor je takova mrdka ... takze snad bude problem jinde

16:12:17
05.01.2011
05.01.2011

suri
-> Tommyk: všetky , ojničné aj kľukové , ak je to vyhonené tak to tlak nebude mať nikdy , a nemusí to vydávať ani nejaké pazvuky pokiaľ je to jedno ložisko z 5
15:59:18
05.01.2011
05.01.2011

Tommyk
-> suri: myslíš ojniční šály?
15:23:23
05.01.2011
05.01.2011

Jozka
-> suri: No právě, v tom 2009 jsem taky koukal třeba u golfistů nebo i na aukru a jinde, ale za ty prachy a bez záruky funkčnosti a původu jsem raděj volil nový..
14:53:09
05.01.2011
05.01.2011

suri
-> Jozka: aj teraz sa to občas objaví ale za veľa , to radšej nové
14:52:24
05.01.2011
05.01.2011

Jozka
-> suri: To chtělo se začít starat tak před 10ti lety, dokud se to porůznu z GTI, Audin apod. dalo vymontovat na vrakovištích. Což jsem bohužel neudělal.. Další pěkný, lahodně retro (a kvalitní) jsou Smith-y, ale snad ještě dražší. Jinak cenu VDO otáčkoměru v tomhle designu a průměru si pamatuju přesně - ten stál dva a půl s DPH..
14:11:48
05.01.2011
05.01.2011

suri
-> Jozka: neviem osobne som také ešte nekupoval ale zišlo by sa
13:09:12
05.01.2011
05.01.2011

Jozka
-> suri: Já ty finance automaticky asi pro klid duše nějak automaticky zapomínám.. Mám ale dojem, že jsem tehdy (2009) platil nějakých 7 tisíc.. Je to vůbec možný, taková pálka?
11:00:33
05.01.2011
05.01.2011

suri
-> Jozka: kolik to stálo?
10:52:23
05.01.2011
05.01.2011

Jozka
-> Tommyk 04.01.11 19:41:46: Není debilní, je krásnej..
. Fakt je, že olejový zubatosti (do 105/120) mě vyšly onehdy na 350..

23:27:51
04.01.2011
04.01.2011

suri
-> Tommyk: a prečo myslíš že je chyba v čerpadle? ak to má vymrdané niektoré ložisko na kľuke tak môže čerpadlo dať aj 40bar a ujde to preč
budík sa nestratí ani na iné autá si myslím , tak si kúp tlakomer z avie alebo z čoho a kus hadičky s koncovkami a pripoj , za 300kč nemáš čo robiť
budík sa nestratí ani na iné autá si myslím , tak si kúp tlakomer z avie alebo z čoho a kus hadičky s koncovkami a pripoj , za 300kč nemáš čo robiť
19:41:46
04.01.2011
04.01.2011

Tommyk
-> suri: hmm.. zas se mi nechce dávat dva litry za debilní budík+čidlo...
co je moc, to je moc...
to si rovnou můžu koupit nový oil čerpadlo do motoru

to si rovnou můžu koupit nový oil čerpadlo do motoru

18:39:43
04.01.2011
04.01.2011

suri
-> Tommyk: vyzerá to veľmi lacno , mal som equus a bola to strašná mrdka www.feliciaklub.cz/forum/
viewtopic.php?f=16&t..
. viz
18:05:34
04.01.2011
04.01.2011

Tommyk
-> suri: a proč nemá, myslíš že to nebude fungovat?
15:07:20
04.01.2011
04.01.2011

Jozka
-> Tommyk 03.01.11 20:21:50: U VDO mívali za tyhle prachy redukci..
. Resp. tedy rozbočku pro čidla..

22:05:02
03.01.2011
03.01.2011

suri
-> Tommyk: nemá , mrkni VDO , sú drahé ale fungujú
20:21:50
03.01.2011
03.01.2011

Tommyk
Vytáhnu tohle téma a zeptám se, jakej byste mi doporučili budík? Pro motor AEE
chci eletriku
má vůbec cenu tohle? tuning.shop5.cz/cz-detail -463789-pridavny-budik-tla k-oleje-fk-automotive.html
chci eletriku

má vůbec cenu tohle? tuning.shop5.cz/cz-detail -463789-pridavny-budik-tla k-oleje-fk-automotive.html
21:36:14
01.04.2010
01.04.2010

upír 130
-> Tommyk: nejlepší když vyšroubuješ čidlo oleje a hodíš tam redukci a našroubuješ snímač a máš to.. pokud chceš stavající čidlo nechat tak musíš dát téčko a dát oba snímače ..
23:31:26
30.03.2010
30.03.2010

afro100
-> Tommyk:
skoda-virt.cz/cz/forum?se archstr=...
skoda-virt.cz/cz/forum?se archstr=...
23:27:46
30.03.2010
30.03.2010

Tommyk
-> Nwkt: jojo 
a jak se to teda řeší, věděl bys? spešl snímač, kam se dává? nějakej mezikus mezi blok o oil filtr? nebo se navrtá do bloku/je tam připravená díra..? věděl by někdo?

a jak se to teda řeší, věděl bys? spešl snímač, kam se dává? nějakej mezikus mezi blok o oil filtr? nebo se navrtá do bloku/je tam připravená díra..? věděl by někdo?
22:52:47
30.03.2010
30.03.2010

Nwkt
-> Tommyk: Sepne rozepne to je fuk
prostě ti na něj budík napojit nepude

22:49:53
30.03.2010
30.03.2010

Tommyk
-> Nwkt: spíš když tlak klesne, ne? snímač sepne a rozsvítí kontrolku..
22:43:31
30.03.2010
30.03.2010

Nwkt
Ne, musí mít svuj snímač. Origo je jenom jenom sepne, když tlak stoupne
22:37:39
30.03.2010
30.03.2010

Tommyk
klucí mam takovej dotaz..
jak se zapojuje budík na tlak oleje?
na mechanickej se musí natáhnout trubička přímo do budíku to vím, ale co elektrickej? jen se připojí drátek na origo snímač a to je vše? konkrétně mi jde o FE 1.6
jak se zapojuje budík na tlak oleje?
na mechanickej se musí natáhnout trubička přímo do budíku to vím, ale co elektrickej? jen se připojí drátek na origo snímač a to je vše? konkrétně mi jde o FE 1.6