Favorit spotreba

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 23.02.2010 do 17.12.2010, založil/a Mboss_ke
řadit dle data
18:31:02
17.12.2010
ToMeK_sHaDe
mozte mi povedat ze kde sa steluje sitic na favorit karburatory ? alebo ci sa vobec da?8
11:59:28
13.12.2010
Makin
Dnes som meral kompresné tlaky: 1. 11,08 bar; 2. 12,06 bar; 3. 11,8 bar; 4. 11,8 bar
18:58:41
12.12.2010
Marťan136LS - zrušená registrace
-> Tomaso435: Jj no já uvidím jak to bude. Teď je favoš odstavený, nemám prachy na benzín. Ale zase se mi teď v něm rýpat nechce. Ale až se oteplí tak se tady zkusím podívat jestli to tu někde není.
18:55:16
12.12.2010
Tomaso435
-> Marťan136LS: to mi dělalo taky, ta sem to trochu pošteloval a sytič mám aby zkočil na posldní zub po prvním drcnutí na pedál....
takže ho vypnu zkoro hned
18:55:12
12.12.2010
Marťan136LS - zrušená registrace
-> afro100: Nevim jak to tam funguje. V elektrice ještě jakš takš, ale tyto záležitosti jako je karbec a podobně nejsou zrovna moje parketa.
18:52:54
12.12.2010
afro100
-> Marťan136LS: taky problem pootocit to syticove heblo az to vypina skor ...
18:18:13
12.12.2010
Marťan136LS - zrušená registrace
-> Tomaso435: On docela dlouho drží sytič. Strýc má béžového (fotku mám v kartě) a jemu vypne sytič daleko dřív. Mě, když je tak kolem 15°C trvá asi 20minut jízdy městem než vypne. A když chytáš jednu červenou za druhou a my tu máme snad 20semaforů na 1km tak to žere jak rakovina. Asi ho dám pryč a budu jezdit fabkou rodičů.
upraveno 1x, naposled 12.12.2010 18:19:48
17:57:17
12.12.2010
Tomaso435
-> wondraz: -> Marťan136LS: tak asi něco děláte špatně..... jinak to není možný
17:53:27
12.12.2010
Marťan136LS - zrušená registrace
-> wondraz: Naprosto souhlasím, ta moje ludra jezdí ve městě za 12litrů. A když tomu přišlápnu tak jen klepotá a výkon nikde. To aby měl fakt člověk za otce majitele ropného vrtu1
17:48:35
12.12.2010
wondraz
taky jezdi mza 10l hold fáčko je auto pro bohatý málo kdo ho muže živit..:D
19:13:15
11.12.2010
Makin
-> Tomaso435: No ja na koncovom výfuku, skúsim vymeniť. A na akom aute si mal takú spotrebu?
upraveno 1x, naposled 11.12.2010 19:37:39
18:35:00
11.12.2010
Tomaso435
-> Makin: no tak když já jezdil s dírou ve střeďáku, tak pět šedesáti kilometrovejch jízd mě vyšlo na plnou nádrž3
18:33:08
11.12.2010
Makin
-> Dušan: No mne to žere i na benzín. Karburátor viem že je dobrý, pretože jazdil na druhom aute a má základné nastavenie (sú tam ešte plomby). Možná na LPG treba už vymeniť membrány, ale ten benzín opravdu neviem v pondelok budem merať kompresné tlaky, tak to rozhodne či je vôbec ešte motor v poriadku.

Auto ináč jako valí, štartovanie super, dokonca aj na LPG to štartuje cez zimu. Môže spôsobovať takú sopotrebu koncový deravý výfuk? Sú tam také diery, ale tri :D Ale má to dobrý zvuk :D
upraveno 1x, naposled 11.12.2010 18:34:00
10:07:05
11.12.2010
Dušan
-> Makin: jestli ti to bere tolik LPG tak neni problem v karbecu ale samotnym reduktoru nebo nastaveni bohatosti LPG. Podle me to musi i blbe jezdit. Nemotal jsi s tim sroubem na hadici ?
09:58:28
11.12.2010
Tomaso435
-> Makin: ... třeba to zpusobuje díra v nádrži47
07:34:12
11.12.2010
Makin
-> Mboss_ke: No ja mam spotrebu paliva 15l. Nemôžem prísť nato čo to spôsobuje. Vymenil som niekoľko karburátorov, kontroloval zapaľovanie a vymenil deravú membránu v AC pumpe. Dostal som to na 10 až 12l, ale zasa sa to vrátilo späť. Keď sa oteplí, skúsim zmerať kompresné tlaky. Jazdím na LPG a možná to spôsobuje práve to.
11:05:17
27.02.2010
King
-> werty: Ono je "po městě" a "po městě"4 Navíc se bavíme o krátkejch trasách po městě v zimních podmínkách.
00:50:23
25.02.2010
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
pokud to není extrém že to na neutrál až zastavuje tak by to nemělo vyhnat tak daleko spotřebu.. samozřejmě na spotřebě se podílí spoousta faktorů který nesouvisí s palivovou soustavou - geometrie náprav, seřízení brzd, huštění a stav pneumatik, otevřený okýnka, předstih, puštěný spotřebiče, těžká noha, povaha silnice (kopce, prudký zatáčky..) u našich třináctistovek i zatížení počtem pasažérů či nákladem..
17:26:38
24.02.2010
Mboss_ke
ono to s tým siticom je normal nie je naplno zapnutý az do ohriatia tesne pred dosiahnutím idealnej teploty su otacky ako hovoris asi 1000-1100 ked je motor v prevadzkovej ma asi 800-850 otacok, jazdim trasi tak okolo 5-10km. Ohriaty i studený motor chytá krasne na otocenie klucika. Môze byt zvýsena spotreba aj ze ho nieco brzdí? preto ze sa mi zdá ked vyhodim neutrál nedôjdem tak daleko ako napr felda z ktorou jazdím v robote
17:12:23
24.02.2010
werty
-> Alenka: Souhlasím. Osobně jezdím město se spotřebou cca 7,8 - 8l.

-> Mboss_ke: Jestli ti běží "sytič" dokud se motor neohřeje tj. jestli tím myslíš že vzduchová přívěra je zavřená do doby než otevře termostat pak máš něco špatně. Přívěra se musí otevírat postupně tak jak se ohřívá motor respektive chladící kapalina která působí na těleso bimetalu. Zároveň s tím musí postupně klesat i zvýšený volnoběh díky kterému se překonávají třecí ztráty neprohřátého motoru. Těsně před dosažením provozní teploty motoru už musí být přívěra zcela otevřená a motor vrnět na volnoběh na cca 1000-1100 RPM. Po dosažení provozní teploty pak už jen spadnou otáčky na hodnotu nastavenou šroubem dorazu klapky tj. 800 +/- 50 RPM. Pokud máš teplé starty i volnoběh za tepla bez problémů tak osobně prasklou membránu obohacovače i zvýšenou hladinu v plovákové komoře vylučuju. Pokud na jeden zátah nejezdíš vyloženě extrémně krátké trasy (do 2-3 km) pak spotřeba 10l/100 km normální není jak se tě tady snaží někteří přesvědčit.
17:05:21
24.02.2010
Mboss_ke
rano ked ho nastartujem mam pocit ako keby isiel na tri valce potom sa to znormalizuje aj po vymene membrany v ac pumpe mam stale pocit ako keby tiekol olej do benzinu ... uz ma to naozaj prestava bavit
16:41:33
24.02.2010
Alenka
-> 105: karburator jako takovy s tim nema nic. Ja jezdim s 1,4 s LEKRem pomerne svizne za 7,5 mesto/ 7,5 mimo mesto, je to vsechno v nastaveni :)
upraveno 1x, naposled 24.02.2010 16:42:06
16:23:16
24.02.2010
105
-> ZdeněkH: jasny tim sem chtel naznacit ze prave favo je karburator a proto je spotreba paliva vyssi
15:57:14
24.02.2010
ZdeněkH - zrušená registrace
-> 105: kdeže, ale mám motor o kterém všichni tvrdí, že se nepovedl, že je na p**u a že má vysokou spotřebu no když vidím spotřebu fava po dlouhé době opět si připomenu proč jsem vyměnil favo za svini kterou teď mám. Bursík a pomsta ekologii a spotřeba
09:02:03
24.02.2010
King
-> Mboss_ke: Ne, ale vysoká hladina benzínu v plovákový komoře znamená větší bohatost a vyšší spotřebu. 10l/100 není u auta s automatickým sytičem ve městě nic neobvyklýho - zvlášť když jde jenom o pár km dlouhý vyjížďky
06:29:18
24.02.2010
105
-> ZdeněkH: ty mas na 2,4 karburator?
21:58:32
23.02.2010
ZdeněkH - zrušená registrace
Mboss_ke 23.02.10 21:53:37 napsal:
Existuje moznost ked sa zaplavuje karbec ze sa dostane nejaky benzin
do oleja?


Kudy? Podle mě blbost, ale možná ti někdo dá jinou odpověď
21:53:37
23.02.2010
Mboss_ke
Existuje moznost ked sa zaplavuje karbec ze sa dostane nejaky benzin do oleja?
20:39:16
23.02.2010
ZdeněkH - zrušená registrace
To jsou spotřeby na favu s objemem 1,3. Takovou spotřebu 10l/100km nemám ani na objemu 2,4 a to jezdím hlavně po městě.
Sorry za OT

K tématu mohl by to co si tak matně pamatuju dělat obohacovač když praskne ta membrána
20:08:12
23.02.2010
Crestik
My tohle měli kdysi na favoritu. Taky to začlo strašně žrát, nikde nic neteklo, tak se shodil filtr, auto jelo jak urvané z řetězu a žralo děcka kolem cesty, za ním dým. Zaplavoval se karburátor, jak se šláplo na plyn.
17:26:09
23.02.2010
dominique
-> Mboss_ke: Ja tak isto.Tazko sa dostanem pod 8,5 v meste ako pises 10.Mam sportovy vyfuk a sport filter.Nic neobvikle
17:22:43
23.02.2010
RON
pokud je to karbec, tak omrknout celkovy stav, nechat seridit, ale pocitej ze ve meste kolem 9 budes jezdit stejne... ja mam prumer mesto-mezimesto ted v zime cca 8l, a jezdim pomerne volne
14:43:01
23.02.2010
Mboss_ke
CIze mam tu taky problem ktorý zatazuje moju penazenku fawo mi zerie v meste okolo 10 l na stovku mozno aj trosku viac Nejazdím ako blázon skôr by som povedal ze maximalne usporne favorit ide celkom dobre startuje na 1krat krasne otacky pri zohriatom motore su tam kde majú byt sitic samozrejme bezi dovtedy kým sa motor nezohreje , v aute benzín necítim pred nedavnom som menil v ac pumpe membranu cize už ani s tade by to nemalo unikat ... PORADTE CO BY TO MOHLO BYT ? ci je to bezná spotreba? kola mám klasika 165/70 r13 akurát tam mám sportovú koncovku výfuku je to dost velke delo :D
Extreme Tyres