-> Jarda:
mám vše ( hlavu vačky...) jen se nepovedlo odvrtat zalomené šrouby..
teď mám rozjednanou koupi 781.136 ale jak čtu že X není záměnné tak raději X
pokud by to šlo budu nejšťastnější člověk na světě ;-)
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor favo 135 vs 136
prohledat
40 příspěvků (zobrazeno 1 až 40) od 08.02.2010 do 29.10.2021, založil/a PRPKO-Bez auta
-> Jarda: blok nevyuzijes. x není s ničím záměnný. 135, 136 a 135E jsou vzájemně záměnný s podmínkou zápisu v TP.
-> Ruby: ahoj, mam origo blok 136X, kdyby jsi chtel, vacku jsem dal do BAZe a hlavu mam ted na zlutym rapidu, ten blok nevim do ceho bych vyuzil a kdyz ho potrebujes, klika a pistni sada by v tom mela byt OK
lepší "trocha" legislativy , ale fafík bude jezdit... než se dívat jak půl roku stojí v servisu.
Na druhou stranu mě to donutilo koupit druhý stroj .. Oba 50 kW X je karbec a druhý je 781.136B
potřebuji motor ať mám oba mazliky doma...
děkuji všem
Na druhou stranu mě to donutilo koupit druhý stroj .. Oba 50 kW X je karbec a druhý je 781.136B
potřebuji motor ať mám oba mazliky doma...
děkuji všem
-> Dušan: Nebo plochej šroubovák

-> Bukaj: X tam bude. Měl bych na to jednoduchý řešení z Feromatu 

-> Ruby: Blok je záměnný 135/136/136X, jen bude asi legislativní problém s číslem motoru. Předpokládám, že to X je na bloku vyraženo...?
Zdravím...
předně díky všem nadšencům za vědomosti.
jen se chci ujistit, že jsem to pochopil..
Mám motor 781.136X kde se zálomily dva šrouby při práci na hlavě (šla na přebroušení, dobrý kompres je základ)
Odvrtani nedopadlo nejlíp takže potřebuji jiný blok motoru.
Je jedno co seženu? Základní motor je stejný, jen 781.136X má jiné vačky, poměr.
Děkuji za radu.
předně díky všem nadšencům za vědomosti.
jen se chci ujistit, že jsem to pochopil..
Mám motor 781.136X kde se zálomily dva šrouby při práci na hlavě (šla na přebroušení, dobrý kompres je základ)
Odvrtani nedopadlo nejlíp takže potřebuji jiný blok motoru.
Je jedno co seženu? Základní motor je stejný, jen 781.136X má jiné vačky, poměr.
Děkuji za radu.
-> RAPLTM 03.12.14 00:45:23: a pritom tam par rozdielou je
-> RAPLTM: Tak příště je potřeba ty hlavy prozkoumat pořádně 

-> Tomaso435: nevím nevím ale každý tvrdí něco jiného ale já sem měl v ruce všechny hlavy -135 až fab a jiný rozdíl než v pružinách ventilů sem nenašel
-> peti: Jo, v pohodě, také jsem to mohl komentovat trochu mírněji... už ty rozdíly hlav řeším snad už po sté...
-> MisakusX: pardon zle som sa vyjadril, nechcel som napisat slovo rovnake ale zamenne, mas pravdu vtom co pises

-> peti: Prosímtě než něco takového vypustíš, tak si to ověř, hlavy nejsou stejné - vezmi si třeba velikost kanálů mezi 136B a 135B, to je docela velká darda. Záměnné ano, ale ne bez ztráty výkonu. Motor 136B s písty 135B fungovat nebude, dokud neporvedeš řadu dalších výměn (především řídící jednotky) a vlastně to nepřestavíš calé na 136; pokud to bude živit karbec, tak je to v zásadě jedno (pochopitelně se bude muset přejít na jiné svíčky, pokud se nesrovná i kompresní poměr)...
-> peti: hlavu mu doporuč z fábie. má z výroby větší kanály a je dělaná na lepší krouťák... a menší spotřebu...
Případně 136MPi felda ta bude zase pila ve špičce otáček.. ale pápne si to
Případně 136MPi felda ta bude zase pila ve špičce otáček.. ale pápne si to
super chalani dakujem vam velmi pekne za pomoc, a tesnenie pod hlavu dat ake? normalne ako som mal pre 136tkovy motor alebo kupit pre 135tkovy motor ak je tam rozdiel
-> harvyBB: rozdiel je iba v tvare pietu, resp iba vtom vyfrezovanom vybrani, vsteko ostetene je zamenne, hlavy su rovnake od 742.135/135 cez favo feldu az po fabia 1,4 MPI
-> harvyBB: jo a ta dutinka dělá mínus 3kw.. čiliže aby to zase jelo , nech si někde slíznout o milimetr hlavu a buď spokojenej.
mimochodem, GO z pístů a kroužků jiných než originálních, je pouze na pár měsíců. ideálně na opravu auta před prodejem, což plečka favorit jistě nebude :)
mimochodem, GO z pístů a kroužků jiných než originálních, je pouze na pár měsíců. ideálně na opravu auta před prodejem, což plečka favorit jistě nebude :)
aby som sa opravil tak vnutorny priemer valca tam kde beha piest je 75,5 a vonkajsi priemer valca v mieste kde sa osadza do bloku je 80. bude to teda zamenitelne zo sadou pre 781.135 motor rozdiel je teda len v tvare piestu? v tej dutinke co je v nom na vrchu spravena?
-> harvyBB: Nemýliš si pojmy s dojmami? Je velký rozdiel medzi valcom a piestom...
-> harvyBB: vonkajsi priemer vlaca nemoze byt 75 mm kedze vnutorny je 75,5 mm, vonkajsi je 80 mm,
-> harvyBB: asno aj hlava je zamenitelna az po fabiu
mam motor 781.136 vonkajsi priemer valca je 75 zo spodku kde sa osadza do bloku tam kde sa davaju mosadzne kruzky. Mal uz vela nabehane tak ho generalkujem a dostal som ponuku na piestnu sadu pre motor 781.135 tak som nevedel ci tam bude pasovat ci neni mensi priemer valca alebo podobne. hlava mezi motormi 781.163 a 781.135 je zamenitelna? dakujem
-> francomk: ...jono, nevim kde sem vzal 10.3 :D
takže oprava MPI felda 50kw má kp 10
takže oprava MPI felda 50kw má kp 10
Když tam dáš písty 135 tak to bude nepatrně mít nižší výkon. Na běžný ježdění řekněme téměř bez rozdílů funkce živočicháře. S tim předstihem to zas tak strašný nebude, při změně kompresního poměru směrem na nižší nehrozí riziko detonací tak,jako kdyby dával 136ku místo 5ky. Vím o několika 135kách který jely líp než 46kW 781.136.
-> Tomaso435: Pokial viem, tak 781.136 MPI nikdy nešla cez 10 

-> harvyBB: je to záměnné. ale budeš mít nižší výkon a nižší kompresní poměr - 8,8 (teď máš 9,7) to bude znamenat že musíš nastavit jinej předstih než máš teď... Pokud snížíš hlavu o 1mm (cca), bude to cca stejné jako před tím. píst 135 je takový klaroviny.skodateam.cz/Dr
zaky_pisty_SKODA-img_8Akv.
jpg . píst 136 tam nemá tu prohlubeň. (a píst na feldu 50kw mpi je dokonce vyšší a tím je dosaženo vyššíko KP než je 9,7. ta feldá má 10,3.)
-> Dušan: Nojo, ale co když dáš písty 135 do motoru 136B, myslíš, že ti to bude jen tak jezdit? :)
-> harvyBB: je to záměnný, ale to ti řekne každá knížka o Favoritech nebo myslíš, že je 136ka 1400cm3 :)
-> harvyBB: ano budu
Motorů 135, ale hlavně 136 byla spousta, koukni do techničáku na písmenko typu motoru, který máš, pak můžeme projít rozdíly. Faktem je, že jestli s motorem nemáš problém, tak s tím nedoporučuji nic dělat, pokud jde o záměnnost, potom válce pro favorita 136 a válce pro 135 jsou stejné. Ovšem existují celé je to mnohem a mnohem složitější, takže pořádně napiš, co všechno v té pístní sadě dostáváš a co si od toho slibuješ...
poprosim vas o radu mam motor favorit 136 a dostal som ponuku na piestnu sadu na motor favorit 135 budu mi sediet valce do bloku? v com bol rozdiel okrem piestov? boli rozdielne aj valce co sa priemeru tyka?
dakujem
dakujem
ano 136 má rovné písty :) zdřejmě lepší komprese
iba v piestoch....
skus pohladat, myslim ze uz to tu bolo :)
Ja by som to tu trošku poštudoval...a našiel by si, že rozdiel je iba v piestoch...teda, ak hovoríme o karburátorových verziách...
ja tiež ale nie som si istý


ja si myslim ze ano..
rozdiel v motoroch favo 135 a 136 je iba v piestoch ??? hlavy sú rovnaké
