
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ohrati motoru felda Bmm
09:57:06
22.01.2011
22.01.2011

tonek.favo
Právě jsem se vrátil z Hradu
Né sranda, no byl jsem ve městě a netopení nemopohlo, a budík je OK. Takže v pondělí koupím to čidlo a uvidíme...

09:35:46
22.01.2011
22.01.2011

105
-> Kuladmin: ju to mate :)
09:26:56
22.01.2011
22.01.2011

Kuladmin
-> 105: Pravda tak pokud tam nema budiky z feldy tak pak to pada (trosku me zmatl nadpis tematu).
09:19:21
22.01.2011
22.01.2011

105
-> Kuladmin: podle karty tam nema fela palubku a favo mpi nebylo
09:15:27
22.01.2011
22.01.2011

Kuladmin
-> tonek.favo: A nemas tam nahodou prehazovany budiky? Budik z MPi (teplomer) ma prave 20st rozdil 

09:13:56
22.01.2011
22.01.2011

afro100
-> tonek.favo: nemusi to byt ono, mne to vcera ale pomohlo ... proste nemusi to byt len mech./el. zavada ...
09:10:53
22.01.2011
22.01.2011

tonek.favo
-> afro100: -> 105: jo kluci dík, zkusím oboje možnosti. Dneska jedu dálku tak zkusím ,,netopit" a pak to čidlo 

09:08:39
22.01.2011
22.01.2011

105
-> tonek.favo: po pripade zkus odpojit pri zapnutym klicku , kabli k cidlu a ukostri ho o motor raficka budiku by mela jit na max tak vyloucis ze je treba spatny budik :) (stalo se mi to nekolikrat ze spatne ukazoval budik normlane nesel pres pulku brzdil se) jestli nepomuze vymen cidlo pokud je origo
09:08:22
22.01.2011
22.01.2011

afro100
-> tonek.favo: viz edit
09:08:15
22.01.2011
22.01.2011

tonek.favo
-> 105: všechno j tam jak tam bylo, orogiál původní.
09:06:03
22.01.2011
22.01.2011

105
-> tonek.favo: ted nevim jaky ma hodnoty cidlo teploty 120/favo-felda.. zkratka mas spravne cidlo teploty pro budik?
09:05:05
22.01.2011
22.01.2011

tonek.favo
-> afro100: jo, většinou druhá rychlot a teplota na doraz
09:03:13
22.01.2011
22.01.2011

afro100
-> tonek.favo: kuris naplno ?
Toto som riesil vcera u mojej R19 ... kurenie je napojene na okruh pred termostatom, takze ked kurim naplno, v nejakych -4°C co bolo vcera, som to ani po 30km nezahrial na prevadzkovu teplotu ... az som vypol nachvilku kurenie, teplota motora stupla a bolo to OK ...
Toto som riesil vcera u mojej R19 ... kurenie je napojene na okruh pred termostatom, takze ked kurim naplno, v nejakych -4°C co bolo vcera, som to ani po 30km nezahrial na prevadzkovu teplotu ... az som vypol nachvilku kurenie, teplota motora stupla a bolo to OK ...
08:56:54
22.01.2011
22.01.2011

tonek.favo
Dovolím si obnovit tohle téma. Mám problém v tom, že můj Favorit BMM nechce zahřát vůbec. Tepolměr vyleze tak na cca70 a vejš to nejde. Pak se to zase ochladí když se otevře termostat. Ale prostě se nedostanu ani třeba po 50Km na provozní teplotu. Budík vyleze jenom do půlky a to je maximum. Termostat je tam původní, nevím jak moc původní
Jinak auto topí normálně a tu nízkou teplotu si udržuje stále stejnou.

15:46:27
21.12.2009
21.12.2009

King
-> Klubko_: Normální to moc není, ten termostat bych vyměnil. Jediný, co bych toleroval, je ten pokles teploty při brždění motorem - ten je jaksi logickej, protože nedodávám-li do motoru benál a zároveň mu odebírám teplo topením a náporovým chlazením, teplota musí nutně klesnout. (samozřejmě, že kompresní ztráty ztráty a tření při brždění motorem nějaký teplo vygenerujou, ale na udržení teploty to nestačí)
21:51:20
20.12.2009
20.12.2009

Syny
Ja mam BMM taky a mam teplotu po 5ti km na 90°C a chladic mam odkrytej clelej... Pokud je fcni termostat, tak je uplne jedno jestli je chladic odkrytej nebo ne - kort u filcky a vejs...
21:47:47
20.12.2009
20.12.2009

Jarda/felda
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: na fridexu nezáleží
já mam 4l do -70 zbytek voda a po 7-8 km mam 90° a to celou dobu jede větrák na 4 stupeň 


20:27:46
20.12.2009
20.12.2009

OndraKrupi
-> Klubko_: nic si z toho nedělej záleží na koncentraci fridexu, loni v lednu jsme jeli ve 4 lidech ve feldě +- 20km po dálnici 130km/hod - 150 km/hod a teplota nestoupla ani nad 70°C
20:03:38
20.12.2009
20.12.2009

Kuladmin
-> Klubko_: Tak jestli tam je opravdu original s 350tis km cemuz moc neverim ale pokud je tak to uz opravdu snad ani nemuze jako termostat fungovat.
19:24:04
20.12.2009
20.12.2009

Klubko_
-> jarda.u1: podivam se, tam bude klucina este asi od vyroby s najetejma 350tkm
14:47:53
20.12.2009
20.12.2009

jarda.u1
-> Klubko_: nemas tam polskej termostat?
14:20:59
20.12.2009
20.12.2009

Hurdis
-> Nwkt: Ne e, normální je za všech okolností průběžné stoupání teploty až k dosažení provozní hodnoty a udržení její výše na konstantní velikosti během jízdy. Doba ohřívání se jen může v závislosti na venkovní teplotě nebo topení prodloužit.
Kolísání znamená problém, i když může jít jen o drobnou banalitu.
Kolísání znamená problém, i když může jít jen o drobnou banalitu.
14:20:05
20.12.2009
20.12.2009

vhml
Nevim kde presne je na favoritim teplomeru 70, ale do 5km, bez deklu chladice to je na ty carce.
14:19:03
20.12.2009
20.12.2009

castrol
-> Klubko_: je to naprosto normalne
14:17:06
20.12.2009
20.12.2009

Nwkt
-> Klubko_: Uvidíš, podle mě normální v takovejch mrazech
14:15:15
20.12.2009
20.12.2009

Hurdis
-> one007: Tak to máš taky trochu v nepořádku. Normální to není.
14:14:32
20.12.2009
20.12.2009

Klubko_
-> Nwkt: muzu zkusit
ale neni ko termostat? Ono totiz i kdyz jedu z kopce a brzdim motorem, tak jde teplota prudce dolu
ale neni ko termostat? Ono totiz i kdyz jedu z kopce a brzdim motorem, tak jde teplota prudce dolu
14:09:37
20.12.2009
20.12.2009

one007
je to normalne aj mne to tak robi....
14:09:23
20.12.2009
20.12.2009

Nwkt
Tak ho zakrej celej
14:08:31
20.12.2009
20.12.2009

Hurdis
-> Klubko_: To jako úplně optimální nepřijde.
14:05:22
20.12.2009
20.12.2009

Klubko_
dotaz formuluju proste. Je to v poho, ze v zime, jaka ted panuje i po 20km se zapnutym topenim na 2. supen ventilatoru je teplota motoru kolem 70°C? a dalsich 5-10km trva, nez se dostane na optimalni teplotu? Chladic mam cca z 1/3 zakrytej paprndeklem.