Řemen škoda 100

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 20.11.2009 do 25.12.2010, založil/a Toňas
řadit dle data
21:53:03
25.12.2010
afro100
-> Martin100L: dík
19:27:37
25.12.2010
Martin100L
-> afro100: Na řemenici 160 potřebuješ řemen o délce 1150. Tak na průměr 130 zkus 1100.
01:44:55
25.12.2010
afro100
Vytiahnem kostlivca. Otázka asi skôr pre eMBéčkarov..

Doma v regále som našiel väčšiu remenicu na vetrák chladiča. V priemere má 13 cm, pôvod tipujem na nejaký liter. Keďže zoznam ND na tísu nemám, pomohlo by mi, keby mi ktosi prezradil dĺžku remeňa, aký tam má byť ... aspoň približne, 1050 tam určite nenatiahnem ...
22:00:12
23.11.2009
afro100
-> Jarda/felda: to by možno aj šlo 40
14:46:57
23.11.2009
Jarda/felda
navratdoreality.cz/?p=vie w&... takhle na to musíte 3 3
09:17:52
23.11.2009
Jozka
-> Toňas: Nastavení napnelismu podložkama, jak již psáno - podložky se nezahazujou, ale dávají před přední díl řemenice pod podložku. Šroubovákem je to prasárna, můžeš novej řemen hned načnout - fikneš mu krajní vlákno a je po ptákách..
Metody jsou nejmíň tři - extra velká řemenice třeba ze silonu, dečky na mřížky blatníků - echt retro buď origo koženkový nebo z červenýho signálního plastu do výkopů anebo jezdit po startu pár km na malej okruh topení - což je risk, když na to auto není "zvyklý"- potom často v topným okruhu něco povolí a začne téct.
Jo - matice se nepovoluje tak, že se vrazí klacek do větráku, ale sevřením pramenů řemenu k sobě..
09:38:33
21.11.2009
ferrari
napnutie sa nastavuje pridávaním/odoberaním podložiek medzi polky remenice na vrtuli...a neviem, mne sa to v zime dobre ohrievalo...chce to hlavne dobrý termostat...dečky na mriežky tiež pomôžu...
18:09:16
20.11.2009
Toňas
to by taky mělo pomoct žeo kdybych vlastně mezi mřížku co je v blatníku a chladičem dal deku že by to mohlo pomoci
17:41:06
20.11.2009
m8rinek
-> Toňas: napnutí se šteluje přidáváním/ubíráním podložek mezi půlkama řemenice ventilátoru...
17:35:05
20.11.2009
suri
-> Toňas: nájdi poriadny termost a daj dečku pred chladič
17:25:07
20.11.2009
Toňas
jo jasny, ja v zime nebudu jezdit,ale tim sundavanim sroubovakem ten remen fakt trpi co..... a coze stim termostatem?
17:23:19
20.11.2009
suri
-> Toňas: vyzuješ ho aj šroubovákom ale veľa to nevydrží , ked sa dlho ohrieva tak termostat a urob si dečku na chladič a nezhadzuj remen
17:16:27
20.11.2009
Toňas
jo?zejtra nato mrknu.....a někdo mi radil,že pokud chci jezdit v zimě,což nechci,že je prej dobrý ho sundat,normálně jet a nechat vohát na 90stupnů a pak ho tam nasadit a normoš jezdit...páč prej se blbě a dlouho vohřejvá...tak to byhc musel furt to kolečko sundávat?
17:15:12
20.11.2009
suri
-> Toňas: dá sa to napnúť a dá sa to štelovať .
17:14:07
20.11.2009
Toňas
napnout,natom ventilátoru se to nedá nijak štělovat to naptnutí,to je daný....pemejšlim jetsli by to nešlo přizvednout u ventilátoru šroubovákem a runě protočit vrtulí a měl by jít dolů bych řekl
17:10:34
20.11.2009
suri
-> Toňas: odšroubovať maticu remenice ventilátora a nový správne nasadiť a napnúť ked do stlačíš dvoma prstami tak aby bola medzi jednou a druhou stranou 5-6cm miesta
17:09:02
20.11.2009
Toňas
Zdravím, potřebuju vyměnit klinák u stovečky co vede k ventilátoru. Dotaz zní jak ho dostat dolů a jak tam dát novej anižbych musel něco rozmontovat? Díky moc
Extreme Tyres