Elektrická benzínová pumpa

prohledat
73 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 06.11.2009 do 04.10.2010, založil/a tami
řadit dle data
04:04:30
04.10.2010
MOLSO
-> minno 03.10.10 22:32:37: 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 *3* *3* *3* MASAKER *3* *3*
22:44:16
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Cyklovac jsem ale nikdy nechtel, ten co jsem mel dostal Semikus.
22:43:24
03.10.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: s -, nemá cyklovač 4
22:42:15
03.10.2010
minno
-> VeTeV: -> Matthes, záškodník z TechWebu: :) ono so starým motorom bolo to štartovanie ešte dosť zložitejšie :) teraz by sa už ten popis skrátil, už len kedy so sytičom a kedy bez :)
22:39:32
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Sem to prelouskal :-D To je jak pro blbce...

-> VeTeV 03.10.10 22:32:34: Motorek je rychlejsi a zere min proudu + ta fce jednoho setreni.
22:35:16
03.10.2010
VeTeV
-> minno: ty krávo 3
22:33:53
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno 03.10.10 22:31:03: Haha :-D OK to jsem nevedel... Jinak moc malej neni, jen na sobe nema tu debilni gumu...

-> VeTeV: Ja skodovku pucil jen jednou takovemu nezkusenemu kamaradovi... jeste se starym motorem. Jel asi 300m tady po hlavni az k nam na zahradu, no to bylo utrpeni, to sem nezral. Razeni, rozjezd, brzdy... omg3
22:32:37
03.10.2010
minno
Tak našiel som môj návod na štartovanie škodovky pre brata z roku 20053

skoda120.inetbox.sk/ako_s tartovat_skodovku.doc
upraveno 1x, naposled 03.10.2010 22:32:48
22:32:34
03.10.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: efekt toho kvrdlače z octy, či přínos? dle mě nulový.../ano možná 5%/3
22:32:08
03.10.2010
minno
-> VeTeV 03.10.10 22:30:43: 3 3 3
22:31:03
03.10.2010
minno
Matthes, záškodník z TechWebu 03.10.10 22:29:07 napsal:
→ VeTeV: Jak prazdny vzduch?3
moc malý motorček = moc prázdneho vzduchu okolo3
22:30:43
03.10.2010
VeTeV
-> minno: :-))

u mě byl spolužák s vejšky loni na podzim a měl tendenci mě říkat, že se škodnou se rozjede kdokoliv - šak auto jaké každý jiný... říkam, 3 týdnu tu stojí, tady máš klíče, a uvidíš, že passat je něco jinýho.. toto má svá jistá specifika :-)) výsledek? ani prd velebnosti, jen to málem uchlastal jak pořád něco šlapal, točil... tak jsem mu vysvětlil sofistikovaný postup, nakonec to natočil a už při řazení 1 měl orosenou prdel :-)) výjezd pro něj ( a hlavně pro mě a karkuli) byl vyložene utrpení - tak jsem vyjel. chcípl to a říkam sedni si - a on jak byl zblblej tak šel automaticky dozadu, začal se dobejvat dpo motoru, že jde něco napumpovat a zvedat v kabině páčku aby to vůbec jelo :-)) po vysvětlení, že te´d už netřeba, se opět potrápil s 1, nekonec se rozjel a po pár set metrech prohlásil, že je unavenej, jak po 8 hodinové šichtě v dolech 3
22:29:07
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Jak prazdny vzduch?3
22:26:01
03.10.2010
minno
-> VeTeV 03.10.10 22:22:20: ešte za dávnych čias, tak 5 rokov dozadu, keď na mojej-našej-rodinnej škodovke jazdieval ešte aj môj bracho za frajerkou, som mu spísal návod v rozsahu celej veľkej A4 s postupmi kedy ako štartovať lebo furt to nevedel a mňa šlo z toho poraziť že to vždy točí a nikdy mu to nechce chytiť3 Možno to niekde ešte aj nájdem....
22:23:31
03.10.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ty jsi jeden z těch inovátorů prázdného vzduchu - viz stěrače... nic ucpávat nebudu 3
22:22:20
03.10.2010
VeTeV
-> Nwkt: je, ale to neřeší jakési elektrické cosi ...

já jsem asi protiinovátor - ale všecky tyto čerpadla, rychlostěrače a startéry akorát kazí tu vyjíměčnost celého stroje... není nad to, když do toho posadíš někoho, tímto autem nepolíbeným a po měsící stání, či za chladného počasí mu řěkneš: nastartuj :-))
22:21:06
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Proto jsem ucpal to odvetrani plovakovky 3 Ne hermeticky...
22:20:08
03.10.2010
Nwkt
-> VeTeV: To je normální
22:19:48
03.10.2010
VeTeV
ja mám spíš problém když dojedu, zastavím a po chvíli to nakopnu - tka se obvykle benál vypaří a ne vždy to hned čapne :-))
upraveno 1x, naposled 03.10.2010 22:20:30
21:27:46
03.10.2010
minno
-> tami: čo je to za odpojovač? prosím o bližší popis, toto ma celkom zaujíma.
20:00:55
03.10.2010
tami
U nízkotlaké,membránové není potřeba žádný přepad (zbytečná práce navíc).Pokud ji zapojíš přes relé a pojistku,tak nehrozí její spálení,a to co se probíralo v jiných tématech,jako bezpečnost při nehodě lze elegantně vyřešit rtuťovým odpojovačem.
zvětšit Elektrická benzínová pumpa - obrázek od tami vložen 03.10.2010 20:00:55
17:49:40
03.10.2010
Mr.Lumpy
m8rinek 02.10.10 13:18:02 napsal:
→ Mr.Lumpy: když dáš pumpu z posledního Fa, která
dává víc a nemá páčku :), tak plovákovku naplníš na dvě otočení
motorem…

jj vím ale měnit nebudu, to bych musel narazit na nějakou novou 4
12:48:21
03.10.2010
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: akcelereacna pumpicka je akceleracna pumpicka (AP:), AC je AC1
12:24:45
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: AC pumpa je akceleracni pumpa na karbecu.

Dobry je mit prepad i na favo pumpu i na tu obyc pac netrpi ventilky...
12:21:57
03.10.2010
minno
Už sa to tu riešilo milión krát. Pokiaľ je el. pumpa nízkotlaková, prepad netreba. Zapojiť cez relátko a poistku a jazdiť.

Tiež sa už milión krát riešilo, že na čo elektriku, keď AC pumpa fachá? Áno, niekomu netreba ručne pumpičkovať po dlhšom stání, inému áno. Ono záleží hlavne na tom, kto má aký karburátor a tiež v akom stave je AC pumpa. Obecne platí, že staršie karburátory problém obvykle nemajú, a novšie SEDRe zas tento problém majú, palivo z plavákovky sa rýchlo odparí do atmosféry.... Takže pri SEDR karburátore väčšinou nepomôže ani keď je karburátor nový a AC pumpa tiež nová..... Pumpa z Favorita má výhodu, že palivo sa rýchlejšie dočerpá už pri štartovaní. Elektrická pumpa má výhodu zas v tom, že palivo sa dočerpá už pred štartom a štartuješ potom vždy na brnk..... Nie len po dlhšom stání, ale napríklad aj v lete po odstavení horúceho motora, aj vtedy sa palivo odparí a aj keď štartuješ po krátkom čase, palivo treba dočerpať.....
12:10:20
03.10.2010
Pavel P..
-> tami: Díky, už jsem na to koukal... takže k nízkotlakému čerpadlu nebude přepad potřeba? Bojim se že když načerpá a zastaví se tak aby se nespálila.
10:26:39
03.10.2010
Gryzly
-> Pavel P..: dej tam Téčko a ta vratka může jít do plnícího hrdla nádrže, takže zásah minimální.
10:02:57
03.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Udelej prepad pajo a mas vystarano..
09:39:04
03.10.2010
tami
Jedná se o nízkotlakou pumpu,tedy po uzavření jehlového ventilu přestane čerpat benzín(karburátor je naplněn).Co se týká zapojení pošlu ti zprávu do SZ.Spínání je dobré mít přes relé a napájení přes pojistku.Mám ji, a jsem maximálně spokojen,zvlášť při startování v zimě,ale i běžném provozu.
23:11:57
02.10.2010
aceboss
Co můžu říci za sebe tak když není nutné nebo není jiná možnost jako třeba u mě7,tak bych AC*pumpu za elektriku neměnil v žádném případě.Proč měnit věc které je ověřená a funguje.Změnou na elektriku získáte jen další zdroj zbytečných problémů (náklady na pořízení,umístění,zapojen í,životnost,přepad atd.....)Dle mě pokud to není nutnost neměnit a to když musíte po pár dnech napumpovat je pumpu a karbecem.......Moje zkušenost z eRka byla, že po 3 týdnech stání auto chytlo i bez pumpování.Za to 136 po dvou dnech byla bez napumpování úplně mrtvá mohl jsem točit jak jsem chtěl......proto bych se zaměřil na padání benzínu třeba.4
13:18:02
02.10.2010
m8rinek
-> Mr.Lumpy: když dáš pumpu z posledního Fa, která dává víc a nemá páčku :), tak plovákovku naplníš na dvě otočení motorem...
12:03:41
02.10.2010
vhml
-> Maco666: tak jsi vyjímka, ale z 90% mechanickej pump nacafat musíš.

Ale zase že by mi to stálo za investici minimálně litru do čerpadla? To fakt ne..
11:36:09
02.10.2010
Maco666
-> Mr.Lumpy: Neviem preco si to myslis ale ja teda pumpovat nemusim aj ked mi auto stoji 2mesiace bez pohybu 4
11:31:32
02.10.2010
Mr.Lumpy
-> m8rinek: musíš před startem pumpovat 40
upraveno 1x, naposled 02.10.2010 11:32:00
11:24:35
02.10.2010
m8rinek
-> Pavel P..: ehm, v čem je špatná mechanická?
09:37:17
02.10.2010
vhml
-> Pavel P..: moje motorková taky nic nedela pokud neni odber benzinu...
00:38:41
02.10.2010
Pavel P..
-> Jakub M.: rozběhne ale bojim se aby třeba neshořela když bude stát delší dobu.... že by dávala málo si nemyslim1
00:35:25
02.10.2010
Jakub M.
-> Pavel P..:
nerozběhne se pak znova když uvolníš tlak? ... třebas neni konstruovaná na trvalej běh .. a bude vůbec dávat dost? přecejen nezávislý topení bude brát míň než 1.3jka motor..
00:13:06
02.10.2010
Pavel P..
hoši mám dotaz... docela mě laká použití el. benz. pumpy... mám tohle čerpadlo původně k benzinovému topení Eberspächer na T603, je to funglovka a hlavně je německý takže by mělo fungovat spolehlivě...
teď ta otázka: jak to zapojit aby se to čerpadlo nezastavovalo? pač když zacpu výstup tak po chvilce když natlakuje tak se pomalu zastaví.. takže je třeba udělat přepad asi ale jak a kam? hlavně bych nerad nějaký nevratný zásahy do čehokoliv.

umístění bych volil asi na plech nad pravým nosníkem přes nějaké měkké silentbloky a připojeno přes relátko.... případně napište své nápady a návrhy.1 1
zvětšit Elektrická benzínová pumpa - obrázek od Pavel P.. vložen 02.10.2010 00:13:06
14:46:10
17.11.2009
COL
Mechanicka pumpa ukrmi i "vetsi" motor nez je facko....

K tem pojistkam bych chtel jen pripomenout, ze je potreba pouzit take vhodne draty, ktere se pri pruchodu proudu, na ktery je pojistka stavena, ani vyrazne neohreji. Na 20A to uz musi byt hodne slusny drat. Jednak nezacne nikde nic horet a jednak se kvuli jednomu dratu nespece pulka pripadneho svazku.
12:13:39
17.11.2009
vhml
-> tami: mechanická pumpa nemá problém s ukrmením obyčejného fáva
12:06:59
17.11.2009
tami
Tak jsem ji konečně zapojil,přes 15A pojistku.Je to super,motor předtím občas nedržel volnoběh,a před každým startem jsem musel ručně čerpat.teď je to bez problému.Má Š 130 s motorem favo 136 a karburátor z Rapida 136,asi to mechanická pumpa nestíhala krmit.
14:46:33
12.11.2009
Labros
-> tami: ano, já tam dával myslím 10A, tolik jsem naměřil zhruba špičkový proud. Klidně můžeš dát třeba 20A, aby se určitě nespálila.
upraveno 1x, naposled 12.11.2009 14:46:46
14:09:10
12.11.2009
tami
A dát ten plus od alternátoru přes pojistku?A když jo tak asi jak velkou (A)?
12:04:13
12.11.2009
Labros
-> tami: ano to relé můžeš použít (mělo by být aspoň na 10A, já jsem ho taky zkoušel a fungovalo to) a plus můžeš vzít od altíku (vede k němu tlustý kabel od startéru.)
05:46:40
11.11.2009
tami
Dobře,tak ovládání relé bude z indučky přes relépůjde pumpa.Jaké mám použít relé?Může být i takové co spíná světla (kolik by mělo mít A na kontaktech?) a plus pro napájení punpy vezmu od čeho (startér?)
upraveno 1x, naposled 11.11.2009 10:03:57
16:02:21
10.11.2009
Labros
-> tami: tak jestli chceš, aby ti to spálilo pojistku č.2, tak to zapoj na plus z indukčky. Jestli to nechceš, tak tam dej relé který spínej tím plusem z indukčky. A jestli nechceš uhořet při nehodě, tak to tam nedávej vůbec, nebo tam dej otřesový čidlo ;)
16:49:38
08.11.2009
tami
Dobře, a co s tím spodním "přepadem"(poku d je to přepad)-do nádrže?A co ten vývod pod menbránou?
22:03:25
07.11.2009
steyr
mas nakreslene sipky pre vstup a vystup :D a poto mten trciaci kabel na plus ja ot mam na spinaci uskrinku ked otocim klucikom vtedy zacne tlacit :)
20:14:56
07.11.2009
tami
Tak jak to všechno pozapojovat?
Extreme Tyres