skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pomoc kovokeramická lamela
21:05:20
07.12.2012
07.12.2012

Eidy
-> m8rinek: Díky za nabídku, možná příště nebo přenechám někomu jinému.
08:00:13
07.12.2012
07.12.2012

djmaso
-> vhml: koukám taky štěsní :) jako když mě na závodech vypadla závlačka pístního čepu
07:54:40
07.12.2012
07.12.2012

m8rinek
Tak ještě tady, kdyby Eidy nechtěl, mam tu polotovar na kovokeramiku, cena 2000Kč.
Je to 8ks třecích segmentů, střed, náboj + stará lamela na vysoustružení 1000hranu.
Je to 8ks třecích segmentů, střed, náboj + stará lamela na vysoustružení 1000hranu.
07:27:53
07.12.2012
07.12.2012

vhml
Já na sériový noname lamele rožvejkal ty nejty uprostřed.
Na opružený pro změnu praskla pružina :-) A na přítlačáku se roztrhla jedna packa. A aktuálně na posledních závodech se zadřelo spojkový ložisko. Je to boj :-)
Na opružený pro změnu praskla pružina :-) A na přítlačáku se roztrhla jedna packa. A aktuálně na posledních závodech se zadřelo spojkový ložisko. Je to boj :-)
22:24:04
06.12.2012
06.12.2012

Eidy
-> m8rinek: pošli mi na mail fotky těch komponent pls.
21:17:35
06.12.2012
06.12.2012

pistaa
-> jate-line: jj pravda pravda..
20:31:50
06.12.2012
06.12.2012

m8rinek
-> Eidy: hele snejtuje Ti to podle mě každej kdo se zabejvá renovací lamel...
20:26:53
06.12.2012
06.12.2012

jate-line
Já jedu tohle od RENSPORTU určeno do 130RS a je to opravdu 0 nebo 1 skoro nic mezitím....TAkže člověk když se zapomene tak to sním pěkně škubne. Ale strašně rychle si sedá, že se musí často štelovat. Od Vostrého měl kámoš ve feldě tu jeho slavnou "tvrdou" lamelu a utrhnul to na prvním závodě. Teď koupil tu správnou od Renovaku a uplně o něčem jiném. Cenovky stále okolo 4tis....nic levnějšího prostě není 

20:04:20
06.12.2012
06.12.2012

Wena
Já dal za keramiku cca 2300 už nevim přesně dodal jsem si jen seriovej střed. Někdo tvrdí že to nevydrží ale už na tom mam 4závody a drží to :-)
No Eidy ale jestli to cheš na ten motor co tam máš tak to nevim jestli by to serivej střed vydržel.
No Eidy ale jestli to cheš na ten motor co tam máš tak to nevim jestli by to serivej střed vydržel.
19:01:40
06.12.2012
06.12.2012

vhml
-> djmaso: leda jestli mají překupníci zásoby. Popř přenejtování TAZ 1500
18:21:14
06.12.2012
06.12.2012

djmaso
-> vhml: dá se ještě někde sehnat? ta odpružená ?
17:52:30
06.12.2012
06.12.2012

Eidy
-> vhml: Díky. Tak je to jasný.
15:21:42
06.12.2012
06.12.2012

vhml
-> Eidy: je lehčí.
Šel bych do odpružený, ale: ,,Výroba odpružených lamel na Š 130 byla ukončena v květnu 2012. Umíme pouze
jako úpravu lamely,kterou si zákazník dodá"
Aktuální ceník máš přeposlanej v mejlu...
Šel bych do odpružený, ale: ,,Výroba odpružených lamel na Š 130 byla ukončena v květnu 2012. Umíme pouze
jako úpravu lamely,kterou si zákazník dodá"
Aktuální ceník máš přeposlanej v mejlu...
15:01:46
06.12.2012
06.12.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 06.12.12 14:47:52: Zas někdo ušetřil... Jinak obložení (případně celou spojku) poptat jak jinak než v Renovaku 

14:47:52
06.12.2012
06.12.2012

Eidy
A proč je tahle jen tříramenná?
shop.tym-motorsport.cz/cz /.../keramicka-lamela-skod a-1000-rapid-prumer-190mm. html
Edit: Už vím, je na nižší výkon. Prý do 150 koní.
shop.tym-motorsport.cz/cz /.../keramicka-lamela-skod a-1000-rapid-prumer-190mm. html
Edit: Už vím, je na nižší výkon. Prý do 150 koní.
13:50:15
06.12.2012
06.12.2012

Eidy
-> m8rinek: A kde se to tak obyčejně nechává nejtovat?
13:19:21
06.12.2012
06.12.2012

m8rinek
-> Eidy: mam tu sadu lamel, výpalek náboje, plechu, jen si s tim pohrát na soustruhu a nechat snejtovat, sakum prdum za 2000Kč
13:06:13
06.12.2012
06.12.2012

Eidy
Ví někdo, kde sehnat keramiku za nejmíň? Viděl jsem to kolem 3kKč, ale google mi dáva jen za 4kKč. Díky
22:08:51
02.09.2012
02.09.2012

Dušan
podle me zapricineno malym pritlakem
22:08:19
02.09.2012
02.09.2012

Dušan
tak, podlozka pod strvak bude jiz brzy a me zajima nazor na stav pritlcaku. Dostal na prdel kdyz prokluzovala kovokeramika. Neni to az tak strasne hruby, ale neco tam je.
20:43:28
28.08.2012
28.08.2012

Dušan
-> minno: mozna na srouby aspon
20:21:34
28.08.2012
28.08.2012

m8rinek
-> Dušan: zahloubení na středění je myslim víc než 1mm, ale výkres na NTB bohužel nemam.
20:15:37
28.08.2012
28.08.2012

minno
-> Dušan: prítlačák sa snáď vystredí rovnako, či už s podložkou alebo bez, podľa mňa.
20:10:34
28.08.2012
28.08.2012

Dušan
-> m8rinek: jeste nejlip kdyby nekdo zmeril zmacknutou serii. Podlozku musim nechat vypalit a nejhorsi je, ze nevim zda se to dokaze potom vystredit samo ( pritlacak )
20:02:32
28.08.2012
28.08.2012

m8rinek
-> Dušan: tak buď soustruh, nebo podložka ;)
19:48:13
28.08.2012
28.08.2012

Dušan
-> m8rinek: 7.5 serie , teda spis serie s organickym oblozenim a keramika 8.5
19:04:30
28.08.2012
28.08.2012

m8rinek
-> Dušan: změř sílu lamely a serivou lamelu a o rozdíl přítlačák posuň. Hotovo vybaveno :)).
18:13:08
28.08.2012
28.08.2012

Eidy
-> Dušan: Jo. Aspoň mi to říkal Čepek. Mě taky upravoval setrvák.
16:02:55
28.08.2012
28.08.2012

darklord
-> Dušan: co tak skusit napisat vyrobcovi lamely?
15:57:03
28.08.2012
28.08.2012

Dušan
-> darklord: proc se o tom nikde nepise, ze to neni plug&play ?
15:27:46
28.08.2012
28.08.2012

darklord
-> Dušan: ked mackas spojku normalne tiez citis ze s dlzkou stlacenia pedalu sila postupne ustava, a najvacsia je prave na zaciatku... podla mna ten pritlacak potrebuje nejaku pracovnu polohu aby siel na 100% pritlaku
15:11:27
28.08.2012
28.08.2012

Dušan
-> Eidy: takze problem je v tom, ze je to moc uvnitr ? Potrebuju to s jistotou :) At neresim kraviny a zase to nepomuze
14:41:03
28.08.2012
28.08.2012

Eidy
-> Dušan: A nebo si nech zahloubit stervák na tuhle lamelu. Teď má přítlačák malej přítlak nebude to fungovat.
07:50:49
28.08.2012
28.08.2012

vhml
-> Dušan: nato se tě ptám, jestli je ozkoušenej, nebo novej. Tudíž tady chyba snad není...
06:35:40
28.08.2012
28.08.2012

Dušan
-> vhml: je tak 6 mesicu starej. Ze by mel malej pritlak nevim vzhledem k tomu, ze udrzel seriovou lamelu a kroutak daleko pres 200 :)
22:40:05
27.08.2012
27.08.2012

vhml
-> Dušan: pritlacak je novej, původní nebo jakej? Nějaká série sachsů 1,6 byly mrdky s malým přítlakem.
19:42:22
27.08.2012
27.08.2012

m8rinek
-> Dušan: nechal bych vypálit podložku pod přítlačák.
19:39:31
27.08.2012
27.08.2012

Dušan
-> darabos: to me napadlo, ale proc to klouze vic nez seriovka ?
19:38:36
27.08.2012
27.08.2012

darabos
-> Dušan: zrejme kovokeramicka lamela je hrubsia, preto su packy viac do vnutra, nemeral si to?
19:32:23
27.08.2012
27.08.2012

Dušan
Mam otazecku na zkusenejsi. Prokluzovala mi seriova spojka, ale jinak vse fungovalo dobre. Vymenil jsem lamelu za kovokeramiku a uz pri dotahovani pritlacaku slo videt, ze vypinaci lamely jsou vic dovnitr. Tzn, vypinaci lozisko bude dal od pracovniho valecku a tycka se musi razantne dostavit. Problem je, ze pri jizde spojka prokluzuje. Ne hned pri beznym vykonu do 90k, ale jakmile tomu dam tak to zacina slusne klouzat. Pritlacak SACHS 1,6. Otazka zni: je normalni,ze je ten pritlacak vic uvnitr, nebo je to mrdka ?
Ale proc to na seriove lamele bylo normalni ?

Ale proc to na seriove lamele bylo normalni ?
13:01:05
27.01.2005
27.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> všickni : Tak si asi nerozumíme........
12:33:19
27.01.2005
27.01.2005

Tom
To přece pruží střed vůči obvodu.
Fakt jí nikdo nepoznává? Stahnul jsem jí od někoho s autem, a teď nevim od koho.
Fakt jí nikdo nepoznává? Stahnul jsem jí od někoho s autem, a teď nevim od koho.

12:26:33
27.01.2005
27.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Saky: Nevidim tam odpružení mezi těma třecíma ploškama, jako má běžná 190ka spojka pro lehčí náběh.
12:23:32
27.01.2005
27.01.2005

Baghira
-> Luděk: no...to určitě, cukne to a náklad je v hajzlu :-).
10:46:10
27.01.2005
27.01.2005

Luděk
-> Jirik: no tyhle lamely se používají hlavně na vysokozdvižný vozíky,protože je potřeba,aby motor rozhýbal celé vozidlo s obrovským nákladem střelhbitě okamžitě bleskurychle

18:01:11
26.01.2005
26.01.2005

Saky
jak neni odpruzena?
16:57:24
26.01.2005
26.01.2005

sep
Tahle odpružená je........
16:41:17
26.01.2005
26.01.2005

Jirik - zrušená registrace
A jaká je v průměru výdrž těchto kovokérolamel při běžném provozu na běžném motoru ? Je teda fakt, že mají dost tvrdej záběr a ostrej nástup. Není ani odpružená, ale stejně. Vydrží víc a nebo míň než obyč ?
12:15:21
26.01.2005
26.01.2005

TUNER
hmmm,pěkná...

09:58:35
26.01.2005
26.01.2005

Tom
.