Kolisanie otacok Felicia Mpi

prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 13.09.2009 do 29.10.2010, založil/a Billislav
řadit dle data
11:32:04
29.10.2010
suri
-> darklord: nj
10:57:51
29.10.2010
darklord
-> suri: to neries, uz spamoval aj techweb a povedal som mu to iste, ze za tu cenu uz radsej kupit kabel a urobit si to sam
10:45:17
29.10.2010
suri
-> RKSoftware: adaptačné hodnoty - reset jednotky ti urobí každý servis kde majú supervag a pod . , nastavenie tiež a nebude to stáť 500
10:41:27
29.10.2010
RKSoftware
Zdravim, ted jsem prave resil ten samy problem. Volnobezne otacky kolisaly mezi cca 750-1100ot/min. Vzhledem k tomu, ze nemam seriovou ECU, tak jsem kontakoval cloveka, u ktereho jsem si nechaval delat "chiptuning" a pozadal jej o konzultaci. Problem je mezi skrtici klapkou a ECU. Kolisani muze byt bud zanesenou skrtici klapkou nebo prave vycistenou skrtici klapkou. Doporucuji (klidne jeste jednou) vycistit skrtici klapku pomoci vhodneho cisticiho pripravku, overit vuli na plynovem lanku. Dale vymontovat a ocistit halluv snimac, ktery je nahore na prevodovce a namontovat zpet. Pote nasleduje dulezity ukon pred prvnim startem je dulezite pouze zapnout klicek v zapalovani a pockat cca 20-30sec. Aby si ECU nacelta (adaptovala) nove adaptacni hodnoty (ADH) od potenciometru skritci klapky a dalsich cidel a az pote nastartovat. Cetl jsem na hodne diskusnich forech, ze se problem "sam opravil" po ujeti cca 800-1500km. Neni to tak uplne pravda je potreba zhruba 30x nastratovat timto zpusobem a ECU si ulozi spravne ADH. Nebo je rychlejsi varianta, zajet primo za --censored-- a on pomoci specialniho SW dokaze smazat ADH z ECU a provest zakladni nastaveni hodnot. Ukon by mel zabrat cca 5 minut a cena za tuto upravu je 500Kc. Doufam, ze tento navod pomuze :)

P.S.: NENI TO REKLAMA JEN DOBRE ZKUSENOSTI A SNAHA PORADIT!!!!
upraveno 2x, naposled 29.10.2010 11:33:56
22:54:33
18.09.2009
Tommyk
-> Dalibor: jj přesně tak 4 měl jsem ten samej problém na 1.6 ... vzal sem si to na praxi s tim, že je asi špatná klapka.. kámoš přinesl jinou, že jí kdyžtak vyměníme.. napojil sem to na ATALa, dal paměť závad a žádná chyba.. pro jistotu jsem dal vymazat.. bylo to pořád stejný.. otáčky kolem 960/min a motor měl takovej trošku divnej chod... tak sem tam tak projížděl ty funkce a narazil sem na tu adaptaci ŘJ... tak sem dal smazat adaptační hodnoty.. otáčky mi spadly na cca 670/min, motor se sklidnil a otáčky už nekolísaj.. 4 po projetí bych řekl, že to i líp jede.. ale to je možná jen subjektivní názor


nicméně jsem spokojenej 4 předtím když sem dojížděl do křižovatky a dobržďoval, tak se mi stávalo že to chcíplo a teď vůbec 4

jo jinak tu klapku sem čistil, ale nebyla nějak extra špinavá.. už sem jí jednou čistil před tím (ale bez diagnostiky a mazání adaptačních hodnot)
22:08:00
18.09.2009
Dalibor
vyčisti škrtící klapku a najdi někoho kdo ti vag comem vymaže adaptační hodnoty a volnoběh bude zase ok jen základní nastavení nestačí je třeba smazat adaptační hodnoty klapky.
18:37:43
13.09.2009
werty
Jestli nemáš žádné jiné problémy pouze to kolísání volnoběžných otáček pak bych se zaměřil na kontrolu funkce spínače volnoběhu a nastavovače šk. klapky... Ale chce to samozřejmě diagnostiku protože bez ní můžeš jen hádat.
18:06:54
13.09.2009
Billislav
Vyfuk som tento vikend menil,stred a zadok...Prednu cast som kontroloval,nevidno nikde nejake sadze...Ale saci trakt teda neviem ako skontrolovat,ale nezda sa mi to pravdepodobne...Motor ma 80000km...Asi to bude ozaj treba dat na diagnostiku,ale presne je to tak,ze najst dneska majstra vo svojom odbore zacina byt povazlivy problem,tuna v okoli sa to len tak hemzi radoby-automechanikmi... :-(
17:20:29
13.09.2009
Borin - Král tuzerů
-> Billislav: Já na MPIčku jednou z nudy vyčistil klapku a byla to pěkná kravina...volnoběh lítal cca 800-2500ot....najít někoho se schopnou diagnostikou, aby to vyresetoval a nastavil jí byl slušnej porod, ale zadařilo se 4
16:59:29
13.09.2009
darklord
neprisava ti to niekde v sacom trakte pripadne vyfuk je v poriadku (od halvy az po zadny naraznik) ?
16:54:49
13.09.2009
Billislav
Zdravim vas...Vedel by mi niekto prosim vas poradit najpravdepodobnejsie mozne priciny,ktore sposobuju kolisanie otacok na Felici MPi 50kW? Skusil som zatial vycistenie klapky,nove sviecky,filtre...Kolise to na volnobeh,pocutelne,podla otackomere odhadujem ze tak medzi 800-900 otackami...Nejde to ale do zhasinania ani velmi vysoko...Mohol by to byt snimac otacok,lambda? Podotykam ze inak ide normalne,startuje bez problemov,studena,zohriat y motor sa mi ale zda ze startuje nejak tazkopadne,spotreba je normalna,za plynom ide normalne,neskace v otackach,akurat sa mi zda ze na 50kW by mala lepsie tahat,subjektivne ide ako nas 40kW Favorit...Dakujem za prispevky...
Extreme Tyres