nema niekto na predaj injektor do DDSR ???
alebo len omerat ...to by stacilo vyrobil by som ho.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sedr vs.ddsr
-> Daves: Bezva, díky, objednáno.

-> Bukaj 20.06.20 23:01:46: Chyba, opraveno. Máme pořád.
-> SO545: Díky, zajímavé, že mi to Google nenašel.
Ale stejně tam nemají tu bakelitovou podložku mezi přírubu s klapkami a plovákovou komoru...

Ale stejně tam nemají tu bakelitovou podložku mezi přírubu s klapkami a plovákovou komoru...

-> Bukaj 20.06.20 23:01:46: PRAGOS
Dají se ještě někde sehnat těsnění pro DDSR?
Daves už má vyprodáno... www.skodateam.cz/Sada_tes neni_pro_JIKOV_DDSR/eshop? idz=531
Daves už má vyprodáno... www.skodateam.cz/Sada_tes neni_pro_JIKOV_DDSR/eshop? idz=531

-> sep: bezva... díky

-> Pavel P..: :šroub dorazu klapky 1,5 otáčky,šroub bohatosti 2,5 otáčky.
Tak vše mám připraveno, ale potřeboval bych vedět základní nastavení volnoběhu na DDSR?? věděl by někdo?
Ach, jo, reagujem na pôvodnú otázku - jednoznačne DDSR...keď si predstavím, že som mal 2 kusy a oba som zahodil...teraz si búcham hlavu...mal som to origo na Š110LS a po výmene za SEDR120 motor umrel...a spotreba - hm, ako sa tomu šlapalo na krk...dalo sa aj na úrovni SEDR120...nie vždy je totiž úspornejšie to, čo je viac uškrtené...
-> MOLSO: daka 

-> Tomo-DK: čistič karburatorov
na 105ku zapasuje 


-> suri: a k comu to bude ? neviem ... ak sa mi to podari vsetko zohnat co potrebujem rad by som ho odskusal na 105 ak bude sediet ... co neviem ci bude ...
a potom bud si ho nehat alebo dat do sveta alebo zahodim ...
P:S nie je to strata casu ...
zoznamil som sa s karbecom a zacina sa mi to vidiet :) bavi ma to




P:S nie je to strata casu ...




-> Tomo-DK: ok a k čomu to bude ?
-> škoda rečí jeho karb má zadreté klapky ,, bohvie čo mu chýba membrána zrejme prasknutá a to isté pumpička proste škoda roboty lebo nepoužije pomaly ani telesom …: -> suri: klapky som uz sprovoznil
uz to ide krasne lahunko
rozobral,vycistil,namazal dal do kopi co som mal ... a to co nemam (co mi chyba) neviem ... dam asik do sveta ...
sak co nedojebavam zatial nic... vsetko ide krasne rozobrat ... az na jednu malinkatu srobku na jednej klapke ,ta je jedine zadreta a nejde svina povolit ... okrem toto je vsetko uz OK
potom pridam foto ... najskor zajtra ...
uvidis sam ten rozdiel ...









-> Tomo-DK: to si mi ty napísal a ja som ti hooril že to radšej vyhod .. keby si vedel pvedať tak máš karburátorov 100/120 koľko len chceš ale išlo to do hliníka
-> Pavel P..: a týždeň som sa ničho nechytil celý znechutený to boli minulé prázdniny a koľko plánov som mal ale spravili sa len dva
-> suri: no to jsou radosti

-> Pavel P..: dobré nie?
-> suri: 

tak jsem doma pohrabal a vyhrabal jsem držáky trysek z karbecu na Tatru 603 - Jikov 40 SSOP, jsou skoro stejný jako BSko ale díry maj 4 jako DDSR a závit stejný jako trysky ze SEDRa
takže natryskování už bude snadný.
snad to bude něco platný pro někoho kdo se chystá přejít na DDSR


snad to bude něco platný pro někoho kdo se chystá přejít na DDSR

-> Pavel P..: ale on ho ani nechce dať dokopy ... on je ako ja .. dovlečem domov nejakú cárašinu ved to sa môže hodiť na ND tak idem rozoberám obtrhám skrutky dodrbem trysky atd všetko je to nahovno a drb kandla ...a v tom to je v pondelok mi doneisol prevodovku 4 4,44 tak v stredu idem rozobrať zasratý celý garáž od blata a oleja ktorý sa nedal vypustiť a rozoberem na prevode je prasknutý zub ložiská zadreté tyče zadreté a hrdzavé a starý typ na púzdrach potom to celý nevný pohádžem do kopy jebnem na dvor zakryjem igelitom na druhý deň hodím do felicie a vymýšlam kde to vyhodiť jeden kontjner plný a druhý zamknutý .... a musím ešte poriadiť bordel v garáži kde je kopa sračiek náradie od oleja a blta samozrejme dôje ti benzín tk doutieraš hndrami a to čisté mastné náradie povešiaš a zo zajeb..ymi rukami ideš celý nasratý preč a celý týždeň sa už ničoho nechytíš...ked sa darí
-> suri: to pak je na vyhození.... já taky dřív jeden koupil ale ten byl vykuchanej, pak jsem sehnal ten druhej co je na fotce dole ten je OK a o víkendu jsem koupil třetí kterej po dokompletování pár věcí je taky OK. a cena nebyla víc jak 200 za kus... takže dávat dohromady takovej šrot nemá smysl....
-> Tomo-DK: skoda-virt.cz/cz/.../7398
2-karburator-jikov-32-ddsr
-3193?gotopost=1... alebo skoda-virt.cz/cz/.../7328
4-for-gabo0000000000?gotop
ost=1... -> Pavel P..: škoda rečí jeho karb má zadreté klapky ,, bohvie čo mu chýba membrána zrejme prasknutá a to isté pumpička proste škoda roboty lebo nepoužije pomaly ani telesom ...
-> Tomo-DK: no pěknýho hnojáka máš.... chybí ti tam páčka pro otvírání první klapky, co vidim ta¨k ještě přípojka na podtlak rozdělovače.... šroubky na klapkách bejvaj z výroby rozklepaný z druhý stranyi takže musíš nejdřív rozpůlit vršek od spodku s klapkama a potom sem ti to možná povede.... nějaký fotky mám ale jestli ti pomůžou to nevim

-> Tomo-DK: takto vypadal moj na zaciatku ...
ale uz je na tom lepsie az nato ,ze sa mi neda odsrobovat srobik z jednej klapky ...
neviem co mam s tym robit ... 



-> Pavel P..: ty si mi slohol karbec
tak mi ho pekne urob,a potom mi ho posli ok ? :D
ja ho mam ako svina zadrbany ...
ale uz sa na nom maka :)
len sa mi zda ,ze mi chybaju nejake veci ... a najlepsie je na tom to,ze neviem ake ...
pri otvarani klapiek mam prazdne hriadelky(mechanizmi otvarania klapiek ) ... :(
mohol by si mi par fotos poslat na meila co mi to vlastne chyba ... ??? vdaka sem je meil tomo227@azet.sk




ja ho mam ako svina zadrbany ...






Sep mi sice už řikal že to s tim bude fungovat taky ale někdo další kdo by to měl případně vyzkoušený že to s těmahle držákama a tryskama opravdu maká.??? nenajde se tu???

druhá foto :o)
trysky DDSR maji menší závit a celkově jsou jinačí.... vpravo jsou trysky 112 a 115 ze SEDRa.
trysky DDSR maji menší závit a celkově jsou jinačí.... vpravo jsou trysky 112 a 115 ze SEDRa.
tááák jelikož trysky pro DDSR nejsou moc běžně k dostání, a ke karbecu jsem dostal náhradní držák trysky i se 112kou tryskou kterej byl drobet jinačí, tak jsem zjistil že by to měl bejt držák trysky z nějakýho jednokomoráku BSka z hundrtky nebo litra, a tam jsou trysky stejný jako u SEDRa.... tady malé srovnání. vlevo držák s tryskou DDSR který má po obvodu 4 díry a tryska je lehce zapuštěná, vpravo onen BSkový který má sic dvě ale o to větší.... kuk foto :o)
-> Tampajs: 4 kilča
-> Pavel P..: KOlik pak to stálo u toho týpka? Přemejšlel sem dát si k němu SEDRa ale aby se to vyplatilo
tak už toho fešáka mám doma
je tam nový šroub bohatosti, nový term.izol. podložka, seřízenej, vyčištěnej.... a k tomu jsem dostal trysky 112/120/130, a difuzory 21/23/25 na výměnu a popis jak to s těma difuzorama otryskovat.


-> Pavel P..: :pak dej vědět jak to natryskoval,můj odhad 115 a 130 trysky a vzdušníky nechá nebo možná prohodí mezi sebou,ale počkám si:-)
jinak karbec jsem dal mechanikovi, a zaukoloval ho aby mi to natryskoval na 1300ccm, tak řikal že by neměl bejt problem... prej mi tam vymění difuzory snad na 21/25 nebo 22/25, trysku volnoběhu místo 50 dá 52 a ještě mi nějaký hlavní trysky k tomu přihodí. a mělo by to jezdit líp.
-> MerHanz: asi to bude snažší

-> Pavel P..: já to u toho DDSR, co mám doma mám už taky uřírlí a napachtěnou sedr paku
-> sep: ok :o)
-> MerHanz: díky za nabídku, ale udělám to jak jsem psal níž. :-)
-> MerHanz: díky za nabídku, ale udělám to jak jsem psal níž. :-)
-> Pavel P..: :ufikni kulicku a dej packu ze SEDRa,funguje to bez problémů.
-> Pavel P..: tak ten mechanizmus bych asi někde našel is tyčkou, ale taky rezatej
-> m8rinek: vim vim... mám ale rezatej a nemá tu tyčku mezi mechaniku a karb.. takže páčka ze sedra bude lepší asi.
Ď.

-> Pavel P..: buď jak říkáš, nebo k tomu sehnat i pákovací mechanizmus, přidělává se z boku sání
tak další otázka... jak vyřešit lanko plynu? jediný co mě napadá je tu tyčku s kuličkou ufiknout, a naroubovat páčku ze SEDRu... pujde to? aby to nebylo vyosený a nedrhlo lanko.
-> sep: bezva... s klapkama hejbat nechci, ale podle jedný fotky tam má bejt injektor s dvěma gumičkama já mám jen s jednou, a příruba je taky trochu jiná než na fotkách třeba na skoda110r.com
za chvíli ho ponesu ke Kratochvílovi...tak uvidim co mi s nim provede... ještě pak musim fiknout tu tyčku na táhlo a přidělat páčku ze SEDRa
za chvíli ho ponesu ke Kratochvílovi...tak uvidim co mi s nim provede... ještě pak musim fiknout tu tyčku na táhlo a přidělat páčku ze SEDRa
-> Pavel P..: :to byly asi stare stranky 110R,ty uz nejedou,rozborka slozita neni,co vysroubujes to zas das zpatky:-) nastaveni volnobehu je tim dorazovym sroubkem na prvni klapce a ten mosazny 6hran s drazkou na boku je smes,na druhou klapku bych nesahal,ten karb asi moc najeto nema tak by tovarni nastaveni jeste melo fungovat.
ještě mě zajímá... někde jsem viděl návod na rozborku a nastavení DDSR ale teď to nemůžu ani za boha najít....
-> sep: aha takže upravit ty šrouby co držej trysky..... zatim ho nechám seřídit a repásnout a pak budu laborovat s nastavením... díky za rady. 

-> Pavel P..: :vypadá perfektně......trysky jsou trochu jiné než na novější typy,ale jak sem psal,když se upraví držák trysky tak jdou pak použít,jinak ne.Vzdušníky mají sice stejný závit jako ESDR SEDR takže tam použít jdou ale mají jinou délku a průměr trubic,já to řešil tak že jsem upravil ty stávající tak aby šly použít samotné vzdušníky z EDSR/SEDR,ale zkus to klidně i s tímhle nastavením.
-> sep: trysky jsou teda stejný ty nebudou problem kuchnout, horší to bude se vzdušníkama.... třeba bude mít Kratochvíl něco.
mimochodem vjetvi jsem předal couvačku takže ti jí začátkem března dovalí.
mimochodem vjetvi jsem předal couvačku takže ti jí začátkem března dovalí.