Bezkontakt v užovce

prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 51 až 67) od 28.01.2009 do 28.03.2011, založil/a Evž@
řadit dle data
12:40:59
29.01.2009
Petkar1
-> Evž@: Přesně tak. Píst do horní úvratě, rysku na řemenici tak na 5°, povol rozdělovač a natoč ho tak aby ty kontakty byly naproti kontaktům na tý hvězdici. Jenom si dej bacha na tu horní uvrať, abys byl opravdu v kompresi a aby se ti při otáčení klikou po směru hodinových ručiček otevíral výfukovej ventil.4 Potom se to dá doladit, buď stroboskopem, nebo jízdníma zkouškama.4
12:22:07
29.01.2009
Evž@
-> Petkar1: dik moc......
Ještě by mě zajímalo jak seřídit cca ten předstih abych to aspon roztočil.......mam dojem že musim nějak na řemenici nastavit v souladu s rozdělovačem..aby byly proti sobě ty kontakty...nebo tak nějak
21:32:21
28.01.2009
Evž@
-> Labros: dik moc....zas sem o něco chytřejší 1
21:32:17
28.01.2009
Petkar1
-> MOLSO: Tak základní předstih - aby motor spustil se nastavuje vcelku v pohodě, pak je lepší to zkontrolovat i stroboskopem, ale to i u kontaktu.4

-> Evž@: Jak píše Labros. S cívkou a ETZ ti to bude fungovat v pohodě.4 Jinak výhody ti taky napsal. Když máš slabou baterku, tak máš větší šanci nastartovat s bezkontaktem než s kontaktem. Potom ta absence kondíku, kladívek atd, to je podle mě velký plus. Vem si kolik je kvůli těmto věcem "záhadných" závad, když se zkontroluje skoro vše a stejně to nejede:). Výkon nevim, osobně u mýho auta se mi zdá že to o něco líp jede. Díky tý stabilní jiskře to asi líp spaluje, akorát se mi zdá že to jede malililililinko hůř nahoře, spodek je zase lepší, ale ještě jsem to nijak extra neseřizoval, protože chci dát ten rozdělovač na repasi.
20:47:58
28.01.2009
Labros
-> Evž@: cívka favo má jinou indukčnost a odpor primáru, takže má nižší dobu plnění, čilise stihne "nabít" na potřebnou energii za kratší dobu. Takže dává stejnou energii přibližně od volnoběhu až po 6000 otáček. Na Techwebu je to podrobně popsaný v článcích od J.Čecha. Ano, stačí ti favo rozdělovač, cívka, ETZ a všechno pospojovat a funguje to třeba i v embéru.
18:33:06
28.01.2009
Evž@
ok diky......a když teda budu mít i cívku a to ETZ z fáva tak stačí teda jen propojit tu krabičku podle schématu a cívku?.....a v čem se liší cívka favo a 120
18:12:18
28.01.2009
Labros
Evž@ 28.01.09 17:41:46 napsal: tak to je fajn…a jaké jsou výhody bezkontaktu?…
neseřizuje se odtrh, neopotřebovávají se kladívka, odpadá kondenzátor, jiskra je silnější, líp to startuje, údajně je i vyšší výkon a nižší spotřeba. Odebírá míň proudu z baterky a nemůže se stát, že v klidu bere cívka proud.
17:53:47
28.01.2009
MOLSO
-> Evž@: vyhody bezkontaktu -> neviem

nevyhody bezkontaktu -> potrebujes stroboskop na nastavenie predstihu 3
17:41:46
28.01.2009
Evž@
tak to je fajn....a jaké jsou výhody bezkontaktu?...
17:37:39
28.01.2009
peti
-> Evž@: nj jasne ze mozes anormalne to zapjiak ako v skodvke , nastavis predstih a uz to vrcííííí4
17:35:36
28.01.2009
Evž@
-> Petkar1: a když to nebudu mít dočasně....tak tam můžu hodit rozdělovač ze 120 a bude to fungovat?
17:33:54
28.01.2009
Petkar1
-> Evž@: přesně tak, musíš mít komplet. Cívku a ETZ seženeš na vrakáči za pár šlupek a většinou tomu nic není, je to celkem bezporuchový.
upraveno 1x, naposled 28.01.2009 17:34:34
17:05:46
28.01.2009
Evž@
dik dik....takže rozdělovač mám....a když nemám cívku a ETZ z fáva tak mam smůlu jo....
17:01:19
28.01.2009
Petkar1
Jinak v tom relátku všechny kabely nech.
16:57:34
28.01.2009
Petkar1
Kabel od předřadnýho odporu (jeslti ho máš) dej na 15 na cívce a zbytek už podle schéma, je to celkem jasný, ale musíš mít komplet Favo zapalování.
16:55:18
28.01.2009
peti
-> Evž@: to relatko tam nechaj jak je , to je regeler altiku, tan zo zapalovanim nema nic spolocne, tu krabicku (ETZ) co je na scheme tam musis prirobit navise,a zapojit to podla schemy, viz tvoj odkaz , poterbujes z fava rozdelovac, ETZ a cievku4
16:49:06
28.01.2009
Evž@
Ahoj.Mam dotaz ohledně zapojení bezkontaktu motoru Favorit v užovce.Našel sem schéma tady v tomto odkazu skoda-virt.cz/cz/.../1696 8-bezkontakt-z-fava-1?goto post=2... ...což jsem pochopil,ale kam pak zapojit ty káble co vytáhnu z toho relátka?...dik za rady
Extreme Tyres