-> MOLSO: Tak základní předstih - aby motor spustil se nastavuje vcelku v pohodě, pak je lepší to zkontrolovat i stroboskopem, ale to i u kontaktu.
-> Evž@: Jak píše Labros. S cívkou a ETZ ti to bude fungovat v pohodě.

Jinak výhody ti taky napsal. Když máš slabou baterku, tak máš větší šanci nastartovat s bezkontaktem než s kontaktem. Potom ta absence kondíku, kladívek atd, to je podle mě velký plus. Vem si kolik je kvůli těmto věcem "záhadných" závad, když se zkontroluje skoro vše a stejně to nejede:). Výkon nevim, osobně u mýho auta se mi zdá že to o něco líp jede. Díky tý stabilní jiskře to asi líp spaluje, akorát se mi zdá že to jede malililililinko hůř nahoře, spodek je zase lepší, ale ještě jsem to nijak extra neseřizoval, protože chci dát ten rozdělovač na repasi.