skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
cedule autoškola - problém PČr
me u nivy napsal snazivej urednik do maleho TP "nakladni automobil", dokud tam bylo N1G (nakladni terenni, tak s tim problém nebyl ani nikde na hranicich) ale ted uz jsem mel problém a na UA hranicich jsem dostal necelou 100kč pokutu, ze jedu mistem vyhrazenym pro osobaky, vzali si to v kč :) a dostal jsem k tomu dokonce papir v azbuce, kterej si moc neprectu, teda nechce se mi to louskat...
-> Tili: Tak jedna věc je ten zákon změnit a druhá donutit PČR v pokutování hříšníků...
Dopravní značka zákaz vjezdu nákladních vozidel tímto počinem MD ztratila svůj význam a hlavně smysl. Tato značka platila pro vozidla nad 3.5t! Teď pro vozidla kategorire N! Poukazoval jsem na to již ve Světě motorů 2/2016. Pan ministr Babiš stále mluví o vyhazování peněz a jeho pan ministr Ťok je vyhazuje uhelnou lopatou za nesmyslné nařízení a změny v zákoně o silniční dopravě. Tato značka má vliv na více jak 500tis. řidičů a hlavně nezpočet dopravních značek, které jsou od 1.1.2016 umístěny nesmyslně. Musím se zeptat. KOLIK TO BUDE STÁT??? Jsem daňový poplatník, proto se ptám jak se nakládá s penězi, které dávám na provoz státu!? Argument, že se musíme řídit vídeňskou úmluvou je mimo mísu. Spousta řidičů nemá ani tušení, že jede s nákladním vozidlem, protože má řidičák na osobák. Chápu, že neznalost neomlouvá, ale koho zajímá nějaká kategorie vozidla... Stačí "B" je to osobák. Od začátku roku jsem minimálně čtyřikrát šokoval majitele vozidla, protože si koupil auto od firmy a ta na něj čerpala odpočet DPH. Například kamarád koupil Hondu CRV tuším rv 2009 a v TP je kategorie N. Do návštěvy u mě to vůbec netušil.
Nejde pouze o tuto značku.
Zimní výbava platí nově celoročně, pokud není doplněna dodatková cedulka s platností od do, překryta a nebo demontována. Ptám se. JAK SE MÁM JAKO ZODPOVĚDNÝ ŘIRIČ PŘIPRAVIT NA VÝSKYT TÉTO ZNAČKY??? Poměrně jezdím po CZ (cca 50tis ročně) a podle staráho zákona jsem mohl být od 1.11.-31.3. připraven a značka mě nemohla zaskočit. V současnosti u nás v Jizerkách bude platnost jiná než třeba na Vysočině?! To znamená, že mám jezdit celý rok na zimních pneu,abych neměl problém? Jěště, že máme tak vysoké hory. Třeba silnice Tanvald-Harrachov se pro jistotu zavírá již preventivně, protože by mohlo začít sněžit. Jen pro zajímavost Harrachov-Sklářská Poreba (PL) je silnice průjezná a bez sněhu a to opravdu sněží!!! Žiju u silnice téměř 38 let. Udělat kalamitu ze 3cm sněhu je fakt frajeřina...
Musíme zpřísnit bodový systém. Budeme dávat pokuty třeba 75 tis Kč. Proč ne. Je to jenom cca 5 výplat. Zavedeme nízko emisní zóny. Jsou studie, které říkají, že to nepřínáší téměř nic, ale je to kšeft.
MD je snad prokleté. Za poslední roky se dělá vše proti řidičům a né pro ně. Přitom řidič poměrně dost přispívá do státního rozpočtu...
Nejde pouze o tuto značku.
Zimní výbava platí nově celoročně, pokud není doplněna dodatková cedulka s platností od do, překryta a nebo demontována. Ptám se. JAK SE MÁM JAKO ZODPOVĚDNÝ ŘIRIČ PŘIPRAVIT NA VÝSKYT TÉTO ZNAČKY??? Poměrně jezdím po CZ (cca 50tis ročně) a podle staráho zákona jsem mohl být od 1.11.-31.3. připraven a značka mě nemohla zaskočit. V současnosti u nás v Jizerkách bude platnost jiná než třeba na Vysočině?! To znamená, že mám jezdit celý rok na zimních pneu,abych neměl problém? Jěště, že máme tak vysoké hory. Třeba silnice Tanvald-Harrachov se pro jistotu zavírá již preventivně, protože by mohlo začít sněžit. Jen pro zajímavost Harrachov-Sklářská Poreba (PL) je silnice průjezná a bez sněhu a to opravdu sněží!!! Žiju u silnice téměř 38 let. Udělat kalamitu ze 3cm sněhu je fakt frajeřina...
Musíme zpřísnit bodový systém. Budeme dávat pokuty třeba 75 tis Kč. Proč ne. Je to jenom cca 5 výplat. Zavedeme nízko emisní zóny. Jsou studie, které říkají, že to nepřínáší téměř nic, ale je to kšeft.
MD je snad prokleté. Za poslední roky se dělá vše proti řidičům a né pro ně. Přitom řidič poměrně dost přispívá do státního rozpočtu...
-> Syny: no v Recku to meli taky primo na znacce, ale 1,5t
s nivou jsem to nerespektoval...

Aha, ja myslel, ze prijde pod znacku dodatkova cedulka...
-> Syny: Ano. Přilepili. Prej je to platná změna. Nezkoumal jsem.
-> Syny: však to je v ty novele, že se můžou takto upravit, vlastně to mělo být už v prosinci přeznačeny :D
-> StepaNoFUN 11.02.16 20:48:43: To jako prilepili napis "3,5t" primo na tu znacku? Takze z ni defakto udelali neplatnou?
-> StepaNoFUN 11.02.16 20:48:43: To zní rozhodně pozitivně. Město se postavilo na odpor dementní vyhlášce. 

Tak Pardubice maj už "přeznačeno". Sice ne na 100% (to asi nebude nikdy), ale na všech zákazovejch značkách je dolepeno 3,5t z fólie. Bohužel to není na předzvěstech a zákazech odbočení (či přikázanejch směrech jízdy) ale alespoň zákazový značky pořešili všude, kde jsem dneska jel (a že jsem neprojel 2 ulice, ale skoro "půl" města)...
-> U-Geen: ale to oni chcu aby sa uvilnili parkovacie mesta v mestach 

-> Jirik_Tuňák1983: uz to plati (i pro me :), takze skutecne, auta budou asi zaparkovany pred znackou :)
-> U-Geen 09.02.16 10:13:10: Japatomyslíš? 

-> Jirik_Tuňák1983: ten budouci cas bohuzel neni na miste.
-> Jarda - zrušená registrace 06.02.16 08:57:40: Super.
A zásilkové služby budou balíky doručovat jak? Zastaví na kraji města a ponesou ti to pěšky?
A to zažádání o výjimku má být cíl jak zatížit úřady hovadinama a frontama nasraných driverů? A kdo prosím bude platit všechno to přeznačování?
Chudák instalatér s bednou nářadí za přepážkou v kufru, v jediném autě co má jakožto pracovní i rodinné konby, si bude muset zažádat o výjimku aby mohl jet z práce domů a zaparkovat si před domem. 




-> Jarda: Jop, ale chybi tam jeste minimalne jedno adjektivum, ktere si kazdej doplnime sam, abychom nekoho zbytecne nepopudili ;-)
-> King: myslis ve svazu evropskych centralne rizenych republik?
-> Jarda: Ale no tak, členství v EU pro nás představuje tolik pozitivniho, napr. ...... a nebo......a to nemluvím o ........ 

-> Flasch1994: Kamarada se 120VB onehdá dojela hlidka PCR a zablokovala ho. Tak vylezl a v klidu jim povida neco ve stylu "kluci, co blbnete, co se deje" a voni teda jakoze komtrola a pak z nich vylezlo, ze ho videli na kamere a ze se vsadili o sud piva, kdo ho chyti a ze ho po Plzni hleda 8 aut... Uz je to nejaka doba. Takze se neni cemu divit...
-> Boomber: no vsak to pisu
donedavna beru, ze kdyz jsem delal autoskolu tak se s N1 do zakazu nakladaku nesmelo, potom to nekdy zmenili, nevim kdy, tak jsem napsal donedavna
ale v zahranici toto ne vzdy plati a studovat pred vjezdem vyhlasku te ktere zeme se mi teda nechce, ono i kde ji sehnat ze?


-> Jarda: Do nedávna? To už je více jak 10 let.
§ 9 odst. 1 písm. e) vyhlášky č. 30/2001 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava a řízení provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, platí značka „Zákaz vjezdu nákladních automobilů“ (č. B 4) pro nákladní automobily i pro tahače přívěsu nebo návěsu a speciální automobily o celkové hmotnosti převyšující 3 500 kg; neplatí však pro obytné automobily.
Asi před 5 lety, kdy jsem si pořídil VW T4 kategorie N1, jsem to řešil přímo s ministerstvem dopravy a bylo mo řečeno, že u zákazu vjezdu nákladních vozidel (bez dodatkových značek upravující hmotnost) se rozlišuje pouze podle hmotnosti vozidla a ne podle kategorie.

§ 9 odst. 1 písm. e) vyhlášky č. 30/2001 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava a řízení provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, platí značka „Zákaz vjezdu nákladních automobilů“ (č. B 4) pro nákladní automobily i pro tahače přívěsu nebo návěsu a speciální automobily o celkové hmotnosti převyšující 3 500 kg; neplatí však pro obytné automobily.
Asi před 5 lety, kdy jsem si pořídil VW T4 kategorie N1, jsem to řešil přímo s ministerstvem dopravy a bylo mo řečeno, že u zákazu vjezdu nákladních vozidel (bez dodatkových značek upravující hmotnost) se rozlišuje pouze podle hmotnosti vozidla a ne podle kategorie.
-> Luky: ti Rakusaci me taky serou, toto jsem nasel na Dekře:
V první fázi platí povinnost označit ekologickou plaketou při vjezdu do nízkoemisních zón motorová vozidla kategorie N, a to i lehkých nákladních motorových vozidel N1. Ze zavedení omezení a stanovení termínů povinnosti vybavit vozidlo ekologickou plaketou – viz dále - je zřejmý úmysl prvotně omezit vjezd vozidlům plnícím emisní třídu Euro 0 a Euro 1 s benzínovým motorem bez katalyzátoru a vozidlům s naftovým motorem. Ve druhé fázi budou do zákazu zahrnuta i motorová vozidla s emisní třídou Euro 2 a dále i Euro 3. Povinnost označit vozidlo rakouskou ekologickou plaketou se vztahuje i na motorová vozidla ze zahraničí, platí tedy i pro motoristy z České republiky.
Povinnost označit motorová vozidla ekologickou plaketou se prozatím nevztahuje na motorová vozidla ostatních kategorií (např. M1 – osobní automobily, M2 + M3 - autobusy, L - motocykly, T – traktory, Ss - samojízdné pracovní stroje, atd…), nicméně výhledově lze očekávat rozšíření povinnosti označení vozidel ekologickou plaketou i na některé další kategorie vozidel.
Výjimku pro vjezd do nízkoemisních zón mají historická vozidla označená registrační značkou s písmenem „V“ viz obr. a průkazem pro historická vozidla.
obr. 4
Kdy a kde vstoupí v platnost nízkoemisní zóna v Rakousku?
Dle nám nyní dostupných informací se jedná o následující omezení a oblasti nízkoemisních zón s povinností označit motorové vozidlo adekvátní ekologickou plaketou:
V oblasti Vídně a okolí (celá Vídeň, část Dolního Rakouska) byl nebo bude omezen vjezd do nízkoemisních zón:
Od 01. 07. 2014 pro vozidla kategorie N1, N2 a N3 s emisní třídou EURO 0 a EURO 1. Tedy vjezd povolen s emisní třídou EURO 2 a vyšší.
Od 01. 01. 2016 pro vozidla kategorie N1, N2 a N3 s emisní třídou EURO 2. Tedy vjezd povolen s emisní třídou EURO 3 a vyšší.
Koukám, že dobre jsem udelal, ze jsem nechal BAZovi zaniknout doklady a dám ho na Včka... Nevíte, jak je to s Vckama v Nemecku? a Italie, tam by problem byt nemel (teda u rapida, oni maji ten svuj seznam vzacnejsich historickych vozu a je tam š120, tak to by melo jit u rapida obhajit)
V první fázi platí povinnost označit ekologickou plaketou při vjezdu do nízkoemisních zón motorová vozidla kategorie N, a to i lehkých nákladních motorových vozidel N1. Ze zavedení omezení a stanovení termínů povinnosti vybavit vozidlo ekologickou plaketou – viz dále - je zřejmý úmysl prvotně omezit vjezd vozidlům plnícím emisní třídu Euro 0 a Euro 1 s benzínovým motorem bez katalyzátoru a vozidlům s naftovým motorem. Ve druhé fázi budou do zákazu zahrnuta i motorová vozidla s emisní třídou Euro 2 a dále i Euro 3. Povinnost označit vozidlo rakouskou ekologickou plaketou se vztahuje i na motorová vozidla ze zahraničí, platí tedy i pro motoristy z České republiky.
Povinnost označit motorová vozidla ekologickou plaketou se prozatím nevztahuje na motorová vozidla ostatních kategorií (např. M1 – osobní automobily, M2 + M3 - autobusy, L - motocykly, T – traktory, Ss - samojízdné pracovní stroje, atd…), nicméně výhledově lze očekávat rozšíření povinnosti označení vozidel ekologickou plaketou i na některé další kategorie vozidel.
Výjimku pro vjezd do nízkoemisních zón mají historická vozidla označená registrační značkou s písmenem „V“ viz obr. a průkazem pro historická vozidla.
obr. 4
Kdy a kde vstoupí v platnost nízkoemisní zóna v Rakousku?
Dle nám nyní dostupných informací se jedná o následující omezení a oblasti nízkoemisních zón s povinností označit motorové vozidlo adekvátní ekologickou plaketou:
V oblasti Vídně a okolí (celá Vídeň, část Dolního Rakouska) byl nebo bude omezen vjezd do nízkoemisních zón:
Od 01. 07. 2014 pro vozidla kategorie N1, N2 a N3 s emisní třídou EURO 0 a EURO 1. Tedy vjezd povolen s emisní třídou EURO 2 a vyšší.
Od 01. 01. 2016 pro vozidla kategorie N1, N2 a N3 s emisní třídou EURO 2. Tedy vjezd povolen s emisní třídou EURO 3 a vyšší.
Koukám, že dobre jsem udelal, ze jsem nechal BAZovi zaniknout doklady a dám ho na Včka... Nevíte, jak je to s Vckama v Nemecku? a Italie, tam by problem byt nemel (teda u rapida, oni maji ten svuj seznam vzacnejsich historickych vozu a je tam š120, tak to by melo jit u rapida obhajit)
-> Luky: to plati jen pro to, s jakym ridicakem to muzes ridit
takhle nejak bych si to predstavoval, myslim tu zahradku se svetlama...

takhle nejak bych si to predstavoval, myslim tu zahradku se svetlama...
-> Jarda: no prosimtě, ono není definováno, že náklaďák = vše nad 3,5 tuny? (s vyloučením busů a traktorů samozřejmě)
A analogicky že lehčí = osobák

A analogicky že lehčí = osobák
-> Luky: ale jeste donedavna jsi s tim nesmel do zakazu nakladaku, pokud nebylo upraveno dodatkovou tabulkou 3,5t, ted uz je ta znacka automaticky 3,5t, bohuzel treba v rakousku to tak neni a plati tam ruzne zakazy, treba o svatcich do Vidne apod.
V Řecku jsem se setkal se zákazem náklaďáku 1,5t a ja tam jel nivou, ktera je N1G, nastesti me nikdo nezastavil....
-> Tomaso435:
no zrovna u te nivy, cim svetla jsou vys, tim lip, dole mohou prijit k urazu a davat cokoliv pod naraznik je uplnej nesmysl :) jinak jak jsem psal, me v masce zabere celej prostor naviják
V Řecku jsem se setkal se zákazem náklaďáku 1,5t a ja tam jel nivou, ktera je N1G, nastesti me nikdo nezastavil....
-> Tomaso435:
no zrovna u te nivy, cim svetla jsou vys, tim lip, dole mohou prijit k urazu a davat cokoliv pod naraznik je uplnej nesmysl :) jinak jak jsem psal, me v masce zabere celej prostor naviják
-> Jarda: pickup do 3,5t je normálně Bčko přeci, takže z pohledu legislativy to náklaďák není
-> Jarda: na fávu vim že mužu mít max dálky s hodnotou 12,5 pač jinak sem už nad světla sou po 25 takže sme na 75. no jo takže je to tak.... u trucků je ta hodnota 100 to vim.
co se týče umístění v předu v zadu.. nevim osvětlovat střechu asi není potřeba :D
co se týče umístění v předu v zadu.. nevim osvětlovat střechu asi není potřeba :D
-> Tomaso435:
-> Jozka:
ještě k tomu umistění dálek na střechu - prý musí být před přední nápravou :/
kolik je teda max. svítivost? nekde jsem cetl, že 100, jinde, že 100 je u nakladaku a u osobaku jen 75 a co nakladak do 3,5t, třeba pickup?
a jak to bude s celkovou svitivosti, kdyz jeste budou moct svitit pri dalkach mlhovky :) ty se preci od urciteho roku uz vypinat automaticky pri dalkach nemuseji
-> Jozka:
ještě k tomu umistění dálek na střechu - prý musí být před přední nápravou :/
kolik je teda max. svítivost? nekde jsem cetl, že 100, jinde, že 100 je u nakladaku a u osobaku jen 75 a co nakladak do 3,5t, třeba pickup?
a jak to bude s celkovou svitivosti, kdyz jeste budou moct svitit pri dalkach mlhovky :) ty se preci od urciteho roku uz vypinat automaticky pri dalkach nemuseji
myslim že mlhovky max v urovni potkávaček nebo 80cm nebo směrem dolu min 25cm.. a max 40cm od obrysu vozidla. takže nevim jak by to bylo u fáva v masce... barva bílá nebo žlutá.
a dálky by zas neměly bejt pod urovní... takže klidně vejš. min a max rozměry ted nevim. ale najdu ten článek kde je všechno...
podstatný je aby nebyly víc do venku než sou hlavní světla. pak se řeší max svítivost když svítíš potkávačkama a mlhama nebo dálkam a přídavnejma dálkama. molhy by měly při dálkách vypínat.
jinak max 2 přídavné totožné funkční světla.. pokud si dáš 4, a zapojíš je musíš odpojit hlavní světla. při dálkách mužou svítit jen 4 světla tj 2 původní 2 přídavný nebo 4 přídavný a puvodní zhasnou... a jak někteří jezděj dvoje děnní světla to je taky síla :D
-> Flasch1994: stejně nemáš o co přijít. zaplatit budou chtět vždycky, tak proč to nerozmáznout ne ? :-D
a dálky by zas neměly bejt pod urovní... takže klidně vejš. min a max rozměry ted nevim. ale najdu ten článek kde je všechno...
podstatný je aby nebyly víc do venku než sou hlavní světla. pak se řeší max svítivost když svítíš potkávačkama a mlhama nebo dálkam a přídavnejma dálkama. molhy by měly při dálkách vypínat.
jinak max 2 přídavné totožné funkční světla.. pokud si dáš 4, a zapojíš je musíš odpojit hlavní světla. při dálkách mužou svítit jen 4 světla tj 2 původní 2 přídavný nebo 4 přídavný a puvodní zhasnou... a jak někteří jezděj dvoje děnní světla to je taky síla :D
-> Flasch1994: stejně nemáš o co přijít. zaplatit budou chtět vždycky, tak proč to nerozmáznout ne ? :-D
-> Jozka: s tou hranou činné plochy jsem se domníval, že to platí jen u mlhovek, u dálkových jsem myslel, že nic takového není, ikdyž teď se mi ještě plete 1,5m, ale to nevim, jestli neni u dennich...
někde ještě bylo, že mohou byt jen 2 pary pridavnych svetel, tzn. dalkove a mlhovky (nebo i 2 pary dalkovych?) dnes k tomu teda jeste par dennich
truckfocus.cz/media/.../H ELLA_pridavne_svetlomety.p df
někde ještě bylo, že mohou byt jen 2 pary pridavnych svetel, tzn. dalkove a mlhovky (nebo i 2 pary dalkovych?) dnes k tomu teda jeste par dennich
truckfocus.cz/media/.../H ELLA_pridavne_svetlomety.p df
-> Jarda: I naše, typicky kolem jezdí trucky nějaký XY trans s vanama a ty světla na střeše mají - ale možná že zakrytý, to nevím jistě, kouknu, až potkám.
Odhadoval bych ale, že zrovna tyhle pravidla jsou harmonizovaný (už od dob EHS - taky proto se to dost blbě hledá), ale zatím jsem na střechu dávat světla nechtěl, natož na tahač, tak fakt netuším, co má nebo nemá být.. Jinak ani u nás mi nepřijde, že by to někdo hrotil, aut, co maj přídavný světla na kapotě s okrajem výš, nežli ty původní, jezdí u nás mraky.. Stejně je to jen slabej odvar toho, co je k vidění na novejch autech ve jménu designu a možná i snahy vydělat na nejpoužívanějších ND.
Odhadoval bych ale, že zrovna tyhle pravidla jsou harmonizovaný (už od dob EHS - taky proto se to dost blbě hledá), ale zatím jsem na střechu dávat světla nechtěl, natož na tahač, tak fakt netuším, co má nebo nemá být.. Jinak ani u nás mi nepřijde, že by to někdo hrotil, aut, co maj přídavný světla na kapotě s okrajem výš, nežli ty původní, jezdí u nás mraky.. Stejně je to jen slabej odvar toho, co je k vidění na novejch autech ve jménu designu a možná i snahy vydělat na nejpoužívanějších ND.
-> Jozka: a jsou to kamiony nase nebo zahranicni? pro zahranicni plati predpisy te zeme, ve ktere jsou registrovány... ono v zahranici to nikdo vetsinou neresi
-> Jarda: Platilo, že "okraje činných ploch" nesmí mít přídavný výš, nežli světlomety zabudovaný výrobcem, takže "hledací světlomety" na komunikaci zakrýt - ale když vidím kamiony s nezakrytou baterií dálkových světel nad čelním sklem, nejsem si jistej, zda se něco nezměnilo. Musím mrknout.
-> Jozka:
-> Hřib:
nevíte jaká jsou pravidla pro tato světla pro provoz na pozemni komunikaci, uvazuju, ze az na auto dám zahrádku, tak bych je dal na ní... musí být v provozu zakrytá? stejně mi v tomto místě zabírají místo pro naviják
-> Hřib:
nevíte jaká jsou pravidla pro tato světla pro provoz na pozemni komunikaci, uvazuju, ze az na auto dám zahrádku, tak bych je dal na ní... musí být v provozu zakrytá? stejně mi v tomto místě zabírají místo pro naviják

-> Flasch1994 24.09.15 11:13:00: můžeš požadovat náklady který ti vzniknou 

-> Jarda: Kolega si nějaký řeči kvůli světlům ze začátku 70. (na užovce 78) vyslechl - ale na STK, PČR na ně nic nenamítala - asi že byly z tý druhý půlky tehdejšího Německa..

-> Hřib: aha, ale je od nich videt perfektne... to je teda na pokutu že?

-> Tomaso435: Stálo by to za to běhání a dohadování se s nejistým výsledkem? Ale možná by stálo za to to dát do televize. Že plzeňská policie místo daleko důležitějších věcí an který sere, rozběhla pátrání po Škodě 120L s kostkou autoškola na střeše, protože nic neudělal, nikomu neuškodil, jen jezdil...
-> Jazzman: asi bych jim to nedal. je to náklad upevněný magnety. stejně jako nosiče lyží co sou na magnety....
-> Jarda: Jardo, ty tvoje "dálkové" z NDR jsou z 80 let a paraboly jsou jako pracovní světla na zemědělské stroje, to dálkové nejsou, ty jsou skoro čiré 

-> Jazzman: jak není schválená? v době výroby vozidla byla... z principu bych do toho sel... ukázal bych nejake dobove fotky, škoda, že nemás tu testaci, jak píse Burák
me by zajímalo to, ze jsem dal na nivu dalkove NDR ze 70. let a neni na nich zadna homologace, niva je 99, kdyby byla ze 70. let, tak by mi nemohli nic (bylo by to jako Tvuj pripad), ale takto si vubec nejsem jist
Ta svetla proti Wessemum svítej paradne
me by zajímalo to, ze jsem dal na nivu dalkove NDR ze 70. let a neni na nich zadna homologace, niva je 99, kdyby byla ze 70. let, tak by mi nemohli nic (bylo by to jako Tvuj pripad), ale takto si vubec nejsem jist

Takže se nakonec ukázalo že ten idiot co mě stavěl ani nevěděl za co mě obviňuje. Vůbec nešlo o to zda jsem označil auto jako autoškolu a zda jsem lektor. Tudíž jak sme se připravovali na neplatné označení osobního automobilu jako autoškoly. V tom to vůbec není. Dnes jsem byl u přestupkového řízení.
Jde o to ,že v dnešní době je tato krychle schválená pouze pro traktor a na jiných vozidlech nemá co dělat. Paní na úřadě byla v pohodě, nakonec jsem dostal blokovou pokutu 300kč. Kdybych se odvolal tak by začlo správní řízení a jen náklady za každé jsou 1000kč a tím, že bych to vyhrál si nejsem jist, tak sem sklapnul a nechal to na tu blokovku Sice mě to štve,ale už to mám za sebou.
Moc všem díky za rady a pomoc.
Jde o to ,že v dnešní době je tato krychle schválená pouze pro traktor a na jiných vozidlech nemá co dělat. Paní na úřadě byla v pohodě, nakonec jsem dostal blokovou pokutu 300kč. Kdybych se odvolal tak by začlo správní řízení a jen náklady za každé jsou 1000kč a tím, že bych to vyhrál si nejsem jist, tak sem sklapnul a nechal to na tu blokovku Sice mě to štve,ale už to mám za sebou.
Moc všem díky za rady a pomoc.
Já jsem se naštěstí s níkým dohadovat nemusel, mě nikdo nestavěl když jsem to měl na Fávu... :)
-> Flasch1994: Že sem se s tebou o ní na tom vrakáči prvá nepopral.

-> koště: Zapomínáš kdo je majitel kostky a na jakým vozidle bude sloužit. Beztak plánuju že jí zavařim dno aby mohla bejt plná vody a dali se v ní chladit lahváče.
-> Bukaj: A jestli to vyhraje, tak si tu kostku dam na Babettu místo košíku.

-> koště: 

Tak ceduli sme oměřili a písmeno L je o 3mm menší než ukládá vyhláška pro kostku na traktory. A v případě, že na magistrátu budou mít stejný názor jako pčr, připravil jsem pro jazzmana jednoduchou pomůcku, kterou by si měl vzít s sebou.

-> Jozka: Primárně je to už taky "nefunkční", stejně jak ta kostka. Defacto je to ten samý případ.
-> Jazzman: Nádherná je hodně silný slovo. Je slušná na to, za jakejch podmínek jsem ji koupil
Celý to zavání buzerací. Problém je, že i když to vyhraješ, klid od toho kreten pravděpodobně mít nebudeš
-> Jazzman: Nádherná je hodně silný slovo. Je slušná na to, za jakejch podmínek jsem ji koupil

Celý to zavání buzerací. Problém je, že i když to vyhraješ, klid od toho kreten pravděpodobně mít nebudeš
