skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vytvoření Faq
-> MATTESS: no ... :) vsak vis jak, az se dodelaj veci kolem baraku, kolem aut, az vychovame deti.... no nic :)
-> U-Geen: tomu ani moc nevěřím, že by ses někdy v budoucnu nudil

-> vhml: no obavam se ze by to dopadlo jak pisou kluci... ale jo, mozna v budoucnu az se budu nudit, tak neco takovyho spachame... je tu "slovnik", teoreticky by to na to bylo pouzitelny... jsou ale podle me jiny featury, ktery jsou potrebnejsi... napr. blacklist prodejcu, kompletni predelani inzerce atd... nejsou lidi :)
jasný příklad: skoda-virt.cz/cz/.../1537
29-jeden-stierac-
Tak věčné témata předstih, ventily, něco mi tam vpředu klepe, mám 4(5) kvaltů vzad a jeden vpřed, netopí mi to, vaří mi to, nestartuje, ... To by snad šlo FAQ vyřešit, lidi jsou líný se pod to auto ohnout, hledat informace.
Já když jsem škodnou koupil, tak ještě ten den jsem se tu regnul, ale asi rok jsem se tu neodvážil na cokoliv zeptat, natož založit téma. Asi jsem divnej
Já když jsem škodnou koupil, tak ještě ten den jsem se tu regnul, ale asi rok jsem se tu neodvážil na cokoliv zeptat, natož založit téma. Asi jsem divnej

Ještě dodám, že mně osobně je vytvoření/nevytvoření FAQ na virtu zcela jedno, umím si informace najít i bez něj a celkově virt neprožívám... Jen předávám pár zkušeností s FAQ na Feliciaklubu, který tu byl zmíněn jako jakýsi pomyslný vzor
Nic víc, nic míň...

1560 18.10.11 20:08:52 napsal: FAQ stejně budou číst jen ti, kteří by často řešený a vyřešený témata nezakládali.
Perfektně vystihnuto.
Je to věc dobrá, to bezesporu, ale jen pro určitou skupinku lidí. Jistě to pár lidem usnadnilo cestu za informacemi, za což jsme samozřejmě rádi. Avšak jak říkáš - kdo chce informace najít, ten je najde i bez FAQ, to to hledání jen usnadní, a kdo chce informace naservírovat až pod nos bez jakékoliv námahy či projevu iniciativy, ten ani FAQ číst nebude. Ostatně se s tím setkáváme taky velice často - odkážeme tazatele na FAQ a ptáme se, proč se na něj nekoukl - odpovědí nám kolikrát je, že na ta témata nahoře vypíchnutá jako "důležitá" ani nekouká, protože to jsou obvykle pravidla a jiné bláboly... co na to říct, no asi radši nic
Dobrou připomínku pak ještě má -> OndraKrupi, a sice to, že zde na virtu se také v diskuzích řeší spousta typů aut bez jakéhokoliv rozdělení... takové FAQ si fakt nedovedu představit
Perfektně vystihnuto.
Je to věc dobrá, to bezesporu, ale jen pro určitou skupinku lidí. Jistě to pár lidem usnadnilo cestu za informacemi, za což jsme samozřejmě rádi. Avšak jak říkáš - kdo chce informace najít, ten je najde i bez FAQ, to to hledání jen usnadní, a kdo chce informace naservírovat až pod nos bez jakékoliv námahy či projevu iniciativy, ten ani FAQ číst nebude. Ostatně se s tím setkáváme taky velice často - odkážeme tazatele na FAQ a ptáme se, proč se na něj nekoukl - odpovědí nám kolikrát je, že na ta témata nahoře vypíchnutá jako "důležitá" ani nekouká, protože to jsou obvykle pravidla a jiné bláboly... co na to říct, no asi radši nic

Dobrou připomínku pak ještě má -> OndraKrupi, a sice to, že zde na virtu se také v diskuzích řeší spousta typů aut bez jakéhokoliv rozdělení... takové FAQ si fakt nedovedu představit

-> Nwkt: Hodně lidí ani neví, že tu nějaký vyhledávání je (spíš ale nechtí vědět...).
Podle mě zbytečný. Stačí dát frázi do vyhledávání a odkaz na to. Jinak jak bylo psáno moc lidí to stejně nečte
Bylo by to sice dobé, že by se mohly témata nekompromisně mazat, ale určitě by se našli tací, kteří by se začli vzteka, že jim téma bylo smazáno a že to tam nenašli. Svým způsobem by se články daly považovat za FAQ, hodně jsem z nich čerpal, ale jen z článků od jistých autorů (nebudu jmenovat). Hodně článků je tam na nic a do jisté doby tam byl problém něco najít. Sám jsem přemýšlel o něčem, co by vyřešilo stále opakující se otázky, ale na druhou stranu si říkám, že to stejnak nemá cenu, protože se to stejnak využívat nebude a bude mi pak líto vynaložené práce.
-> Tuner#2: ono je dost lidí co si toho váží, co jsou za to rádi, ale o těch většinou nevíš, většinou víš jen o těch lidech co rádi rejpaj a většinou tomu prd rozumí.
za mě si myslím že na virt je FAQ moc nóbl věc, kdo bude chtít hledat najde, kdo ne bude zakládat témata pořád......
mě na FK klubu chvíli trvalo se zorientovat. ale protože jde jen o "jedno" auto tak je to dobrá věc, ale na škoda-virtu je toho hodně, že to za to asi fakt nestojí
za mě si myslím že na virt je FAQ moc nóbl věc, kdo bude chtít hledat najde, kdo ne bude zakládat témata pořád......
mě na FK klubu chvíli trvalo se zorientovat. ale protože jde jen o "jedno" auto tak je to dobrá věc, ale na škoda-virtu je toho hodně, že to za to asi fakt nestojí
-> Tuner#2: teď to zas schytáš
-> Jura_Favorit 18.10.11 18:12:44: Naprosto souhlasím a jak jsem se přesvědčil, nemá zde význam tvořit ani galerie ani články - nikdo si toho neváží a pořekadlo o tom házení perel sviním platí dokonale...
FAQ stejně budou číst jen ti, kteří by často řešený a vyřešený témata nezakládali.
-> Jura_Favorit: me to tam prave vyhovuje, minimalne to usnadnuje hledani, kyd nemusim vymyslet klicova slova a nachazet nekompletni reseni, ale projdu faq a rovnou me to odkaze na vyresene tema
-> Jura_Favorit: FK mne nezajímá, tak tuto část neřeším. Ostatní bych ovšem napsal úplně stejně, jen možná poněkud kulatněji.
-> vhml: jako autor několika zmiňovaných FAQ na Feliciaklubu ti mohu zodpovědně říci, že to za to sraní ani moc nestojí. Jediná výhoda toho je, že můžeš zamykat témata s pouhým odkazem na FAQ, čehož v maximální možné míře využíváme. Sem tam to někomu jistě i pomohlo, avšak dementních nebo stále se opakujících dotazů s vytvořením FAQ neubylo - vzhledem k tomu, jaká anarchie panuje zde na virtu a kolik dementů se zde vyskytuje oproti FK, tady to fungovat nebude na 100% 

Ja som za, predislo by sa casto opakujucim sa hadkam 

Co založit nějakou novou sekci FAQ. Podobně jako na Felicia klubu by zde byly schraňovány odkazy na často řešená a především vyřešená témata... ?