Zítra to budou tři týdny, co jsem objednával díly (na zprovoznění tátovy Octavie) na ešopu:
www.e-nahradnidily.cz/
a dodnes na díly čekám
Zaslání mělo proběhnout via ČP - balík do ruky s dobírkou.
26.12.2013 mi došlo mailem potvrzení objednávky a od té doby jen uháním jednatele onoho eshopu o informace.
Když nedorazil balík týden po objednání (byly to jen tři pracovní dny), volal jsem tam, kde mám čekat zásilku. Bylo mi sděleno, že balík odešlou ještě týž den (čtvrtek 2.1.2014).
Když balík nedorazil v pondělí, ani v úterý, volal jsem opět, kde je chyba a pán mi sdělil, že balík odeslali až v pondělí a že mne o tom měl kolega informovat (na mail ani na tel. mi samozřejmě nic nepřišlo).
Když balík nedorazil ani ve čtvrtek, volal jsem znovu, aby mi sdělili číslo balíku. Pán mi oznámil, že je na rozvozu a že mi zavolá, až bude v kanceláři. Tak se opravdu stalo, zavolal a nadiktoval mi číslo balíku.
Ovšem systém sledování zásilek neměl pod tímto číslem žádnou zásilku.
Volal jsem hned zpět pro kontrolu, zda mi číslo správně nadiktoval a on mi potvrdil, že napsáno mám správně a že se tedy asi stala chyba na straně pošty a že se zeptá, neboť tam za chvíli jde a že mi dá vědět.
Večer jsem mu volal (když se neozval) a on říkal, že to poslali znovu, tak jsem se ptal na číslo balíku a on mi řekl, že ho nemá, že mu "zítra přijde na souhrnné faktuře od ČP..."
V pátek se neozval, ani v pondělí balík nedorazil. Dnes po poledni jsem mu volal a on říkal, že mi číslo mělo dojít mailem a SMS. Nepřišlo nic. Tak říkal, že hned jak se dostane k počítači, mi to pošle znovu. Stále nic nepřišlo.....
Sakra, to maj ty eshopy takový kšefty, že je objednávka za cca 5300 Kč nezajímá, nebo mám takovou smůlu?
Já tady čtrnáct dní čekám s rozdělanym autem, to je naprd, toto...
