skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Acka" a uchyty ramen na pricce
-> vhml: Důvod?
-> Tuner#2: fází áček už jsem si prošel a teď je zase budu odstraňovat 

Syny 17.06.09 23:06:12 napsal: pac tahle naprava jde mimo me :)A jak potom jí můžeš porovnávat s kyvkou? Četl jsi to co jsem psal do hádek? Docela pádné argumenty a ne z mých úst.
-> vhml 18.06.09 00:39:03: Přesně tak, někdo Áčka odstatňuje, někdo je pracně dělá i na přední nápravě
-> vhml 18.06.09 00:39:03: Přesně tak, někdo Áčka odstatňuje, někdo je pracně dělá i na přední nápravě

-> Peca: jakto ze na novym foto mas normoš tripody?
-> vhml: třeba takovej renault alpine:))
-> Syny: pokud chceš nízký auto bez áček tak se tomu stejně nevyhneš. I na závodních autech se to běžně jezdilo...
-> Syny: Jsem tam měl přišroubovanej držák a v pohodě
-> Peca: Ja chapu proc... Kdyz si dal ty kyvkovy pruziny tak aby nebyli acka tak si nastavil pricku. O to nejde, jen ze je to takovy "drsny" :) Jako je fakt ze tam to nijak extra namahany asi ani nebude - tim spis kdyz tam je ten silentblok, ale stejne... Ale ono leckdy ty svary jsou to nejpevnejsi z cely skodovky :)
já si myslim že to mam dost nízko a kdejaká seriová škodovka s vlečkou by mě mohla závidět jaký malý mam ačka:)
-> Syny: Ja jsem acka puvodne resil jinak a bylo to ok, toto jsem udelal kvuli snizeni zadni napravy, abych to dostal o dost niz a acka se mi pak teprv neudelaly. Asi tak 

Dalsi s kyvkovejma pruzinama a vleckovejma domkama. Sakra prace :) No ja nevim... Asi bych vareni pricky nechaval jako uplne posledni zoufalou moznost odstraneni acek... Ale zase to tady asi schytam, ze tomu nerozumima a vlastne to bude pravda, pac tahle naprava jde mimo me :)
-> Peca: Možná bych to bodoval po půl centimetru a nebo to celé obvařil ale není vidět že by to praskalo.. Tak je to ok:)

doly120-ten třetí:o) 17.06.09 23:01:51 napsal:
→ Peca: Váztuhy ramen máš jen nabodované? Není lepší
to obvařit celé?ne, dle dokumentace se to nevaří celé, ale dělají se jen housenky po kouscích..a hlavně se to nevaří v tom Včku
→ Peca: Váztuhy ramen máš jen nabodované? Není lepší
to obvařit celé?ne, dle dokumentace se to nevaří celé, ale dělají se jen housenky po kouscích..a hlavně se to nevaří v tom Včku
-> doly120-ten třetí:o): Je to bodovany CO-ckem po centimetru, uprostred vystuhy byly diry a ty jsou taky chyceny. Myslim ze je to dostatecny, ale nevaril jsem to osobne, toto je dilo cloveka z kovovyroby
-> Peca: Váztuhy ramen máš jen nabodované? Není lepší to obvařit celé?
Stav uchytu po roce provozu - bez deformace nebo naznaku prasklin, vse OK
-> havlik 25.01.09 17:34:24: Jenže tehdy chooki ty uši natáčel a tam vznikal ten problém, že s tím nemohu souhlasit, neb tam bude vznikat pnutí. Když ho posuneš jen nahoru, tak je to jako když u LRy ladíš odklon kola na držáku v kasli. Samozřejmě určité pnutí, díky úhlu kývání tam bude taky, ale určitě menší, než když to "ucho" natočíš. BTW. Tahle úprava jde mimo mě, já Áčka chci

-> havlik: :jj,to byla legrace a ti co mu tenkrát nadávali že se chce zabít to dneska doporučují.
-> gabo000000: a já nevim co ste se ted všichni zbláznili tenkrát když to udělal chooki tak ho tu všichni div neukřižovali že to je hrozný a kdesi cosi a najednou je to uplně v pohodě a samozřejmost a všechno to strašně zajímá.
-> havlik: zovsade

-> gabo000000: proč z boku to nic nepoznáš spíš zezadu:)
-> Peca: chcelo by to este nejake komplexne foto auta z boku

-> exwrcteam: nevim co se xichtíš dyt to tady provařil už kdysy chooki tak 3roky možná víc zpět
...

-> Tuner#2: Podle me tam je zatez na paku a ohyb v citlivych smerech minimalni. Rameno je v rovine, snad to nema kam uhybat.
-> Peca: Zajímavé. Raději bych ten úchyt přeplátoval, ale snad to bude držet.
-> Karel.: Kyvkovy pruziny a vleckovy hluboky domky :-)
-> Peca: ty seš ale koumák

-> Peca: ty máš na vlečce kyvkový pružiny a domky taky?

...ale neni to tak brutalni, nad pneumatikou k lemu je jeste dost mista. Rameno neni ani na dorazech. Z fotky moc poznat nejde, no. Chybi mi odstup a jizda, nez si to sedne.
Takze jsem pouzil kombinaci prevarene a zvednute uchyty, puvodni vleckove hrnce a kratke zadni kyvackove pruziny. Vysledek je patrny z obrazku. Zadni kola jsou fest nizko, poloosa v temer v rovine, acka zadna. Uvidim, co to udela za provozu.
-> Peca: to jsem zvědav

-> Peca: Každopádně bych to nějak vyztužil, takhle to bude podle mě moc měkký....
-> Peca: a to tam necháš obě uši? 

Tak jsem pokrocil, nastavim tedy usi na pricce o 2 cm do vysky, a uvidim.
Myslite, ze je nutny to vystuzit? Podle me by to mel vychytat ten gumovy silentblok, pak taky myslim, ze ani zatizeni na pace nebude nijak zvlast vetsi... No poradte.
Myslite, ze je nutny to vystuzit? Podle me by to mel vychytat ten gumovy silentblok, pak taky myslim, ze ani zatizeni na pace nebude nijak zvlast vetsi... No poradte.
Zkusim tam dat tedy 2 cm jekly a uvidim, pak sem hodim fotku. Pruziny necham zatim vleckovy.
-> Peca 06.02.08 20:17:56: no ja mel ty pruziny ze 120ci novy takze rozhodne nebyly unaveny...
-> Peca 06.02.08 21:06:44: bylo to z nejakyho jeklu nebo neceho ja sam nevim... delal mne to kamos... ja mu jen rekl ze to potrebuju o 2,5 cm vejs...
-> Peca 06.02.08 21:06:44: bylo to z nejakyho jeklu nebo neceho ja sam nevim... delal mne to kamos... ja mu jen rekl ze to potrebuju o 2,5 cm vejs...
-> Kabal: A z ceho jsi ty "usi" zvednul, mas nekde detailnejsi popis, ukazku toho "vyfikundatoru"
? 

-> Peca: kyvkový domky a 295 pruziny
-> vhml: A to mas jen vleckovy domky a kratsi pruziny?
já jsem o hodně níž. zkouknite vhml.skodateam.cz
-> Kabal: Tak presne takto to mam zvednuty ted taky... A nemaji ty 120kovy pruziny jinou tvrdost nez vleckovy?
jo a to zvednuty je na 195/45 R15 a to snizeny je na 165/70 R13
-> vhml: tady mas fotku s rapidackejma pruzinama domkama a podlozkama nad domkama 1,5cm skoda-virt.cz/cz/.../2664
8