-> U-Geen 08.12.22 01:57:56: Měl jsem tady pytlíky všeho a tak nějak jsem to porozdával.
Nejčastěji se dá čerpat u japoncůch a fordůch.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Uzavrene matky kol na Skodu. Kde?
-> Jirik_Tuňák1983: j ale vetsinou s kuzelovou dosedaci plochou ne?
-> darklord 07.12.22 21:23:10: To je úplně běžně dostupných artikl. Uzavřenou matici má aut....
nikdo nema? stale jsem nesenal a porad shanim :(
-> haso: no, tak takový je tvar té dosedací plochy - část koule a kužel
-> MATTESS: no to vim jak to vyzera zas mam za sebou uz takmer dve skoly
, ale nevedel som si pod tym vybavit tu maticu


a co je po cesky kulova a kuzelova? som z toho totalne zmateny

-> che.jiri: jj to teda je
-> Luboš: -> Majkl: tak potom je teorie, že matky z Mazdy 323F jsou s záměnný, lichá!!!
-> che.jiri 15.05.08 21:40:07: tady je jasne videt ze ta dosedaci plocha neni kulova ale kuzelova 

-> che.jiri: mě se teda zdá, že dosedací plocha je kužel, aspoŇ podle fotek
Zajímavý téma, tak taky přispěju
Když sem to tady četl, tak sem neodolal a jednu sadu spešl matek si sehnal...
Jsou to ty s kulovou dosedací plochou z Mazdy 323F (mrkačka ročník 91) - jsou trochu jetý, ale kompletně použitelný...
Ta Mazda měla z výroby hliníkáče - viz debata v inzerci, že se dávaly na Mazdy co měly alu z fabriky...
Přikládám pár fotek - i srovnání s origo škodováckou matkou - kvalitu omluvte

Když sem to tady četl, tak sem neodolal a jednu sadu spešl matek si sehnal...
Jsou to ty s kulovou dosedací plochou z Mazdy 323F (mrkačka ročník 91) - jsou trochu jetý, ale kompletně použitelný...
Ta Mazda měla z výroby hliníkáče - viz debata v inzerci, že se dávaly na Mazdy co měly alu z fabriky...
Přikládám pár fotek - i srovnání s origo škodováckou matkou - kvalitu omluvte

-> Luboš: Pokud se nepletu tak C je kužel.
jak se značí kulová a kuželová plocha?
jedna by měla být C a druhá R? (která je která)
jedna by měla být C a druhá R? (která je která)
-> Jmkub: jenze ty nemaji kulovou dosedaci plochu 

podobný matky mám na prodej, hodim sem fotku
-> Saky: tak bude neco? :)
-> Rumman: Tyhle matky z Mazdy by se mi moc líbily. 

-> vlasmi: Se ani nedivím já bych si taky nekur*il nástroje a mašinu

-> Syny: Ja jsem rezal 8 steftu - pasova pila a pak zarovnani na soustruhu. Delal me to znamej za 0,5 l Ferneta u nich v praci (v pekarne!), prej si doma nebude kurvit svoji pasovou pilu a soustruh takovym tvrdym matrosem.
-> Majkl: Nevím,tyhle jsou z vrakáče...Nějaký dealer Mazda?
-> Rumman: a ty se daji sehnat kde?
-> Majkl: Tak potom jedině tyto-původem nějaká Mazda(typ netuším).Pasují bez úprav,koule je shodná.Velikost klíče 21 (trochu atyp).Povrchová úprava asi chrom,jsou nezničitelný...
-> Syny: já jo a odnesly to akorát dva kotouče do flexy ale sou zaříznutý

-> Syny: Tak myslel jsem to obrazně
Jsou určité metody jak ty štěfty upravit ale pokud si někdo veme pilovej plátek a na jedné straně si ho zamotá do kapesníku a druhým koncem bude řezat tak toho asi moc nedokáže
ale kdo chce ten si poradí 



kuzel na 19 klic jako je na uplne prvni fotce,tak tohle jsou original matice na ronaly pro rapida.to abyste byly v obraze.
jinak trubkova matice na otviraky je tak 100-110kc bez povrchove upravy.tohle s kouli tipuju tak 120-130 kus bez povrchove upravy,za min se na to kazdej vykasle.bavim se teda o rucni vyrobe-to spis z neceho upravit,jaxe pise nize.
jinak trubkova matice na otviraky je tak 100-110kc bez povrchove upravy.tohle s kouli tipuju tak 120-130 kus bez povrchove upravy,za min se na to kazdej vykasle.bavim se teda o rucni vyrobe-to spis z neceho upravit,jaxe pise nize.
-> aceboss: A rezal si nekdy stevt? 

-> Syny: Jedíně potom zkrátit štěfty aby je tam dostal

-> Majkl: Jenze z origo skodovackejch te jeste kouka kus stevtu... Takze podle me to moc zmensit nepujde...
-> Rumman: tak tohle se mi nelibi, ty jsou silene vystouple... ja bych chtel tak polovicni.. proste jako jsou original skodovacke, jen delsi cca o 3-5mm a zarovnane...
-> Pilot 105: Ano,jsou na 19 klíč a jsou celkem masívní,ale dá se...Jsou dost špinavý a trochu omačkaný,ale zatím nerezaví
-> Peca: neni to jedno, kdyz to pretahnes tak pak uz mozna jo, protoze se cela dosedaci plocha zdeformuje
-> MATTESS: Vsak u plechacu je sedlo jen tloustka plechu, pokud se nemylim, ne? Neni pak jedno jestli je to kuzel nebo koule? Kdyz se to dobre dotahne...
-> Peca: tam je taky kulová plocha
-> MATTESS: No ale je to na skodovacky srouby se seriovym zavitem...
Ale uprimne musim rict, ze jsem netusil o tom rozdilu mezi kulovou a kuzelovou dosedaci plochou. Treba normalnich skoda plechacich je v tom taky rozdil?
Ale uprimne musim rict, ze jsem netusil o tom rozdilu mezi kulovou a kuzelovou dosedaci plochou. Treba normalnich skoda plechacich je v tom taky rozdil?
Peca 24.01.08 10:46:53 napsal: A ta kuzelova plocha nepasuje nebo co?
jsem myslel že to bylo na "naše" kola
jsem myslel že to bylo na "naše" kola

-> Rumman: Nevím jaké matice máš Ty, prosím o foto, ale ty co jsem držel v ruce já (uzavřené M12x1,5, kužel), tak mě přišly hrozně masivní, jak na offroada.
-> MATTESS: -> Pilot 105: potrebuji to na ATSka, na ty pasuje kuzelova plocha matek. Proto je shanim.
-> Rumman: Forďácký? Myslíš, že bys dokázal sehnat jednu sadu?
-> Rumman: Forďácký? Myslíš, že bys dokázal sehnat jednu sadu?
-> Rumman: nejsou ty forďácký na 19 klíč?
-> Rumman: vzdyt ja jsem psal pokud by byl vhodny polotovar tak je to nejjednodussi..
jinak podobnou formu teda na tlakovy liti ale to je fuk jsem videl a tam takovejch podobnejch kravinek bylo asi 1000 a lilo se to vsechno najednou.. aby to trosku pribejvalo.. ono udelat formu na jeden kus by sice slo ale zase by do toho nikdo 100x nebouchal (na 100kusu) a udelat ji treba na 10 uz by bylo silene drahe .. jako lidi co to umeji udelat bych znal uz jen otevrit automobilku a muzem vyrabet-) ale po 100ks seriich to proste touto metodou delat nejde.. a kdyz pak vemes kalsickou metodu tak je to opruz a ten si nechaj zaplatit..