Letos jsem měl plánovou jednu takovou taškařici, aktuálně to bohužel vypadá na dvě...

Letos jsem měl plánovou jednu takovou taškařici, aktuálně to bohužel vypadá na dvě...



Tak gratulace.. už jsem různý příložky ke stahováku dělal 2x, vždycky ale někam zmizej.. jak nejde volant vyviklat tahem, nebo neodskočí (předepjatej kolenama) po ráně kladivem, jdu do hurdyspojky - je to fakt nejrychlejší a bez rizika.. Co mě ale fakt se*e, je soukat průchodku volantový tyče zpátky do víčka podlahy.. 








A kdyz nezabere dvourameny tak vezmu trirameny. Cim vic ramen tim vic adidas






A vyrábět se mi ho také moc nechce.



Akorat ten peugeot prede mnou vypadal trochu nervozne 




práce jak svině musel sem ho sundat s celou tyčí řízení dát do svěráku dva ho tahaly a já mlátil kladivem a po 10min šel dolů jak po másle!hip hip hurá
takže tohle téma je uš paséé děkuji vám fšem za rady

a tahal k sobě, je to pracný a když to povolí, tak je to drsný ale jde to, když jsem ho pak vyndaval z eRka, tak jsem ho vyndval jinak, do obou ramen volantu jsem bouchal naráz, aby se jemné drážkování nezkřížilo a šlo to celkem snadno.








eště sem si řikal to namáznu on pude příště líp dolů a vono prdlajs spíš navopak


Ten volant je tedkon kupovanej fungl ,kdyby to byl starej škodováckej tak to jo ale takhle ne e









- v případě jakýchkoli pochybností za ty konce trhat, co to dá...
(taky jsem s tím prvně maturoval...)


asi je lepší ho potom moc nedotahovat co?











