skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výroba diagonálek 155r14 - průzkum trhu
Proč ne,aspoň pro tu dobovost a srandu :-) taky bych určitě sadu vzal
-> vhml 23.06.15 13:49:13: Byla by to v podstatě replika Chemlonek, tedy diagonálka se zmijovzorkem

Zajem by byl 

-> Toušík 23.06.15 13:51:50: ale zkoušel jsem ject slalom na OR24 a zase ocaď pocaď. Ona ta guma musí jít taky z toho smyku zastavit 
Ale třeba takový OR34 v rozměru 185/70 R13 odlitý ze závodní směsi, ty by mě slušeli :-)

Ale třeba takový OR34 v rozměru 185/70 R13 odlitý ze závodní směsi, ty by mě slušeli :-)
-> vhml: Venco když já mám začít jezdit Barumky na zadku, tak ty bys zas mohl taky trošku ponížit na diagonálky :D
A to by byly taky diagonálky, nebo normálně moderní radiální guma, jen celá odlitá do starý formy? ( ač teda zájem nemám, jen jsem zvědav :-) )
-> Bukaj: Já bych tedy určitě sadu vzal. Kamarád možná taky. Ale chtělo by to zavolat třeba Ledrovi a rozhodit větší sítě.
-> Bukaj: Joooo, buhvijak stary, sjety chemlonky, tvrdy jak sutr - moje prvni motoristicka zima vubec :-) Dneska uz je asi neuziju, ale vzpominka se vratila :-)
To zní zajímavě... já bych asi jednu sadu užil 

Nedávno jsem se bavil s jedním známým a dozvěděl jsem se od něj, že by byla v případě zájmu možnost vyrobit "repliky" originálních diagonálek (asi OS25, to nevěděl přesně) původní technologií (do původní formy) s použitím novodobé směsi.
Jedna zahraniční firma vyrábějící pneumatiky (s níž měl ten známý co do činění) již léta vlastní originální formy z Otrokovic a za cenu kolem 2000 za kus (při sérii cca 500 ks) by byly k mání funglnové zmijovky s původním vzhledem (nápisy Barum, Mae in Czechoslovakia atd) a případně i s evropskou homologací
Předpokládám, že by se jistě našlo ost zájemců, kteří by raději, než moderní TOYO měli moderní CHEMLONy, byť za cenu trochu vyšší, než je tržní cena nejetého čtyřicetiletého originálu.
Tak mám jej přemlouvat, aby zainvestoval do výroby?
Jedna zahraniční firma vyrábějící pneumatiky (s níž měl ten známý co do činění) již léta vlastní originální formy z Otrokovic a za cenu kolem 2000 za kus (při sérii cca 500 ks) by byly k mání funglnové zmijovky s původním vzhledem (nápisy Barum, Mae in Czechoslovakia atd) a případně i s evropskou homologací

Předpokládám, že by se jistě našlo ost zájemců, kteří by raději, než moderní TOYO měli moderní CHEMLONy, byť za cenu trochu vyšší, než je tržní cena nejetého čtyřicetiletého originálu.

Tak mám jej přemlouvat, aby zainvestoval do výroby?