skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Průměr světěl užovka
prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 29.09.2014 do 01.10.2014, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: No nevim jak ty, ale ja si tedy kontroluju a koukam i na prostor pred autem a po krajich cesty, takze pro me je to jednoznacne plus, ze to sviti i vic pred auto a k pangejtu...
Karbidky na vás. 

-> Syny 01.10.14 15:42:06: sviti to super, o to nic, ale máš pak o hodně dřív unavený oči, protože to i svítí i někam, kam se v tu dobu nedíváš.
-> vhml 30.09.14 12:13:27: Nevim, ale na Octavii II mi prijde, ze to sviti hodne dobre. Kdyz bliknes dalkama, tak to je videt a prave osvetleni ulice pred tebou je v noci dobry, kdyz to sviti pred auto a zaroven do dalky. U H4 kdy to mas bud tak a nebo tak mi neprijde uplne supr, kdyz to sviti sice pekne do dalky, ale tesne pred autem je temnota... A jeste ve spojeni parkovacek ve vnitrnich parabolach je to myslim supr kombinace. Nemas takovej svetelnej skok jako kdyz mas 4 oko zapojeny klasicky a prepnes z dalek na potkavaci a porad svitis proste vsude kam potrebujes.
-> vhml 01.10.14 15:39:54: Kolega má natáčení světel na C4 z roku 2006 s xylofonama.
Takovej ten hečbek jak vypadá jako želva.
Prej první auto, se kterým skutečně vidí.


-> Jirik_Tuňák1983 01.10.14 15:31:39: tak cornering je jednoznačně bomba. Otec si nemůže v Mercedesech vynachválit natáčení celých světel, ale to je zatím jiná cenová kategorie :-)
-> vhml 01.10.14 07:15:59: Asi tak, prostě ty čirý paraboly jsou takový nemastný neslaný a světlo je až moc přesně ohraničený.
Karkuli závidím i cornering, kdy po tmě cestou z práce na výjezdu z parkoviště vidí pěkně obrubníky apod.
Karkuli závidím i cornering, kdy po tmě cestou z práce na výjezdu z parkoviště vidí pěkně obrubníky apod.
-> Jirik_Tuňák1983 30.09.14 22:19:54: žárovka jako taková na to nemůže mít vliv, pokud to není šmejd. Průser je v konstrukci paraboly.
Úplně debilně to má třeba nová C4. K tlumeným připojí dálkový tak šikovně, že do zatáčky nevidíš nic. Mezi tlumenejma a dálkovejma zůstává po krajích černejch trojúhelník.
Úplně debilně to má třeba nová C4. K tlumeným připojí dálkový tak šikovně, že do zatáčky nevidíš nic. Mezi tlumenejma a dálkovejma zůstává po krajích černejch trojúhelník.
-> StepaNoFUN 30.09.14 21:57:22: Takhle vypadá lampa / čočka na Bravirce II (výrobce Magnetti Marelli). Dodnes jsem u aut s čočkou nepochopil, jak to může svítit, ale svítí pro mě nejpříjemnějš.
-> StepaNoFUN 30.09.14 21:57:22: To nevím, na degradaci parabol to to byla nebo jsou dost nová auta. Takže jedině ta konstrukce + žárovka.
-> Jirik_Tuňák1983: To nebude až tak o žárovce, jako o konstrukci paraboly a co je dost podstatný - o jejím stupni zkuwení...
-> vhml 30.09.14 12:13:27: Záleží na konstrukci paraboly. Kolega měl Peugeota 406 po face s čirou optikou (H7 + H1 tuším?) a svítilo to na hovno. Někde v první čtvrtině vzdálenosti černá jáma a pak světlo pokračovalo. Moje Xantie II vzhledem svítila výborně (klasické broušené sklo), až mě to na malou výšku světel překvapovalo (H1 + H1). Aktuální C4 Picasso svítí hodně pěkně (H7 + H1), vidím všude dostatečně, ale něco mi trochu chybí, možná pocitově měkkost osvitu, rozptylového světla je dost, ale pořád cítím takové jakoby nepravidelné ohranění. Karolína má na Bravo II světlo s čočkou (H1 + H1) a pocitově mi přijde osvit nejpříjemnější a na velikost čočky mi přijde světelný výkon hodně zajímavý.
Ještě dodatek: Je možné, aby žárovky měly takový vliv? Páč když to shrnu, tak nejpozitivnější zkušenosti mám s H1 + H1, nejhorší s H4 a průměrnou s H7.
Ještě dodatek: Je možné, aby žárovky měly takový vliv? Páč když to shrnu, tak nejpozitivnější zkušenosti mám s H1 + H1, nejhorší s H4 a průměrnou s H7.
-> Syny 30.09.14 12:06:57: mě to super výhoda nepřijde. Je to neštěstí jak na novejch autech, kdy do dálky nevidíš nic, protože máš přesvícenej prostor před tebou.
-> m8rinek: Ja bych to zapojil tak, ze vnejsi svetla by byly jako potkavaci a vnitrni jako dalky. Ale jako dalky, ktere se pripojujou k potkavacim a ne ktery pri zapnuti vypnou potkavacky. Tim padem by mohli zustat H4ky a melo by to jen samy vyhody :)
-> Jirik_Tuňák1983: To bych jezdil komplet 4oko i na tlumený (připojovaný třeba přes vypínač, aby jsi tim nesvítil ve dne) :)).
-> Kocvin 29.09.14 19:57:34: právě, jde mi to o že když bych kupoval novou parabolu, tak bych jí potřeboval s dálkovou optikou.
-> Kocvin 29.09.14 19:57:34: Já mám vpředu 4x H4.
Mám v originál hrncích paraboly od Wesemu pro Fiat 125p a tam je dirka pro stejnou patici ve všech parabolách, jen vnitřní mají dálkové sklo a nemají dirku pro parkovačku. V podstatě je to tak, že z té H4 svítí jen jedno vlákno, u vnějších světel funkční obě vlákna, nedělal jsem ani změny na konektorech. Zajímavé řešení, ale funguje to a svítí dobře, navíc nová parabola je nová parabola.

-> vhml: U čtyroka na 120 byla vnější parabola s h4 a vnitřní s h1. Lišily se také optikou na sklech. "Parkovačka" byla ve vnějších světlometech :)
Díky moc, psal mě kamarád na FB. Něco řeší na stavbu svého ne Škoda auta 

-> Nwkt 29.09.14 19:49:06: u 120 jo. Mě jde o to, jestli 110LS má malý světla ze 120LS a nebo je to ještě jiný.
A u 120LS se liší vnější a vnitřní, nebo byly všechny stejný? Jak tam vlastně byly žárovky?
A u 120LS se liší vnější a vnitřní, nebo byly všechny stejný? Jak tam vlastně byly žárovky?
-> vhml: Buď dvouoko - 2x velká a nebo čtyřoko - logicky 4x malá



-> Nwkt 29.09.14 19:43:11: kombinace velký a malý světlo mám ve stovce? Nebo u 120 byly ještě jiný? Za tyhle ceny bych si to možná osadil novejma parabolama...
180mm dvouoko a 150mm čtyřoko... plnej průměr
Oficiálně 160 a 130. Nebo potřebuješ v konkrétním místě? Budeš downgradovat?

čtyř by šlo, ale nebude to hned
Může mě někdo prosím oměřit průměr předních parabol na užovce?
Jak dvouooko, tak čtyř. Díky.
Jak dvouooko, tak čtyř. Díky.