
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
prerabka na parkovisku
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: felicii za 300E bez prace?

-> Chatam: a prečo si nekupiš rovno za 300eur felíciu a nevozíš sa ? a máš to bez práce 

tvl... no teď "doma" (na parkovišti před barákem) dávám do Úzké MPičko takže jak bych četl o sobě 

-> TT_daniel: Tak to máš souseda Fofrníka.. mýmu exšvagrovi zabralo vyzdění jádra 2 roky usilovné práce..
-> m8rinek 02.08.14 20:09:15:
Kamarád, kterej má se škodovkama poměrně slušný zkušenosti, se se zástavnou motoru pojímal asi 14 dní - ale fakt je, že to dělal přeprecizně, neb stavěli stroj na závody..


-> m8rinek 02.08.14 20:09:15:




Kamarád, kterej má se škodovkama poměrně slušný zkušenosti, se se zástavnou motoru pojímal asi 14 dní - ale fakt je, že to dělal přeprecizně, neb stavěli stroj na závody..
trochu mimo....to moj sused zbural jadro a povedal ze ho za 4dni vymuruje..ale sak robi to este len 2.tyzden tak asi stiha
No, abych jenom nežertoval :-)
Vyndání motoru 30 minut a převodovky dalších 20 minut... jenom odstrojení auta ti zabere tak minimálně hodinu až dvě...
Samotná montáž (stavěli jsme MPi blok na karburátoru LEKR do erka): MPi blok u levého držáku se musí vytočit dva závit na držák, pak se předělává držák na alternátor (pokud použiješ z felície), na přírubě převodovky zvětšit díru, pokud není z průměru 8 mm na 10 mm...do kliky potřebuješ bronzové futro, nejde tam dát ložisko jako u favorita a to je asi vše z hlediska hrubé montáže, pak musíš vymyslet palivové čerpadlo, umístění čidla polohy kliky (asi největší problém)...
Pak je samotná elektrika, není to úplně plug-and-play jak si každý myslí... musíš dodělat ještě katalyzátor a lambda sondu, pokud se nepletu...
Samotné pasování palubky je o nekonečném ořezávání...
Ale tak, sám jsem na tu komedii (tvé video) z přestavby na parkovišti za týden zvědav:-)
Hodně štěstí...
Vyndání motoru 30 minut a převodovky dalších 20 minut... jenom odstrojení auta ti zabere tak minimálně hodinu až dvě...
Samotná montáž (stavěli jsme MPi blok na karburátoru LEKR do erka): MPi blok u levého držáku se musí vytočit dva závit na držák, pak se předělává držák na alternátor (pokud použiješ z felície), na přírubě převodovky zvětšit díru, pokud není z průměru 8 mm na 10 mm...do kliky potřebuješ bronzové futro, nejde tam dát ložisko jako u favorita a to je asi vše z hlediska hrubé montáže, pak musíš vymyslet palivové čerpadlo, umístění čidla polohy kliky (asi největší problém)...
Pak je samotná elektrika, není to úplně plug-and-play jak si každý myslí... musíš dodělat ještě katalyzátor a lambda sondu, pokud se nepletu...
Samotné pasování palubky je o nekonečném ořezávání...
Ale tak, sám jsem na tu komedii (tvé video) z přestavby na parkovišti za týden zvědav:-)
Hodně štěstí...
-> Chatam: 1)Vyndavání původních věcí - je to škodovka, určitě narazíš na nějaký zádrhel (zarezlej šroub, utrženěj šroub, nepůjde to ven atp) a z 20min jsou min 3 hodiny
2) MPi není plug & play (Palivový čerpadlo, vratka od vštřikovací lišty do nádrže, lambda, výfuk, lanko plynu, hallovka na převodech ... - možný to je, to netvrdím, ale buď s nějakou přípravou, která nezabere pár dní ale týdnů, nebo půlroku se nesvezeš. Případně to vzdáš.
3) K motoru 105/120 vedou POUZE 3 dráty (kontrolka mazání, zapalování, teploměr)
U MPi je svazek tlustej cca 15mm a k 95% čidel, akčních členů, ... vedou minimálně 3 dráty ale spíš víc. k tomu budeš muset uzpůsobit elektriku v autě (diag, budíky, imo,relé, pojistky...)
2) MPi není plug & play (Palivový čerpadlo, vratka od vštřikovací lišty do nádrže, lambda, výfuk, lanko plynu, hallovka na převodech ... - možný to je, to netvrdím, ale buď s nějakou přípravou, která nezabere pár dní ale týdnů, nebo půlroku se nesvezeš. Případně to vzdáš.
3) K motoru 105/120 vedou POUZE 3 dráty (kontrolka mazání, zapalování, teploměr)
U MPi je svazek tlustej cca 15mm a k 95% čidel, akčních členů, ... vedou minimálně 3 dráty ale spíš víc. k tomu budeš muset uzpůsobit elektriku v autě (diag, budíky, imo,relé, pojistky...)
-> aDAm: šak dva dráty navic, né? .. 

-> Chatam 05.08.14 02:02:05: jo, tak když tvůj plán dvou dní změníš na alespoň dva tejdny tak to možná trošku půjde 

-> Chatam: počkej počke...mpi? a jen natáhneš elektriku?
tak plan: 105 rozobrat, motor prevodovka prec, intreir prec, kasna, proste, nahodit prevodovku zo skody, neviem ci zozeniem suchu s napravami, ak nie dam mokru. nahodit motor ak ot bude mpi natiahnem nanovo elektriku, od riadiacej komplet auto.ked to uz bude pripravene, pojdem nainterier, palubovka felda, sedacky. je to mozne? ci je ot len moj plan, tie dni ak by som mal velcele nieje problem, motor von 30 minut prevodovka 20. a interier :D lahsie lego som nevidel :D hej mam skusenosti, aj odhodlanie. to co sa stalo s byvalou, smola, osud je kurva.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: já byl o něco ralističtější. Plán byl na tejden a z toho se to rozrostlo na 3 měsíce
To je klasicky planovani jak ve firmach - nemam absolutne prehled jak to bude narocny, ale stihne se to za dva dny



-> m8rinek:
vole







-> Nwkt: to já netvrdím že se nedá tunit auto před barákem (pokud to není na sídlišti kde bydlí ožungři a negři) jen konstatuju že to je dotaz jak noha 

Ale tak jistý auta taky víceméně vznikly na parkovišti a byly to ikony
(tak nějak) to je dotaz jak noha
-> Chatam: Popiš blíže co chceš vlastně dělat a zda víš zhruba co to obnáší.. Z tvého příspěvku to vypadá všelijak a ten kdo by věděl poradit neví odkud začít
.

-> m8rinek: V tomhle pripade prirubu evidentne nepouzil ! Dobre vedet Chatam 

-> m8rinek:




tak jsem se mu podíval na auta ,,, tuňing ve znamení oslňování ostatních vyprasením světel ,, a většina aut končí v plamenech od motoru
-> m8rinek:



-> m8rinek:
Bože 




-> m8rinek: au
Narvat felicii do 105tky není žádnej problém, výsledek pak vypadá nějak takhle.
-> Deacon:
Ale to by bylo panečku štýlo
Když všichni rvali Felicie do užovek tak teď narvat užovku do Feldy. To by bylo super 



-> Nwkt: A pak z ní bude chtít udělat 105tku 

-> Nwkt:
mas umna pivo 


Kup si rovnou celou feldu a máš to bez problémů

mam skodu 105 a idem ju prerobit, takze narvat feliciou ,kde budu problemy? motor, interier, dakujem za kazdu radu, chcem to vediet dopredu, lebo to bude rychlovka, tak do tyzdna, najlepsie do dvoch dni. potrebujem vediet ci nepotrebujem prirubu k prevodovke , rozdelovac, alebo nieco, kto ma napady, dajte mi vediet prosim, chystam to cca od 15teho , spravim fotky aj videa :) dakujem za kazdu radu