skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vzduchové dělo
prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 25.05.2014 do 05.06.2014, založil/a Antony - zrušená registrace
-> Antony: Pěkný Sputnik.
-> Antony: hlavne ze funguje
esteticky nedotažený, ale hlavně funkční . .
-> Antony: Naslepo? 

střílíme . . .
-> Pavel P@nkáč: přesně tak, já nastřeloval 18 litrů při 8 bar a byl to akorát. Ty 4 bary jsou z odkazu co dával -> Jirik_Tuňák1983: a tam jsou děla 6 a 9 litrů. . .
-> Antony: tlak muze bejt vetší s 8l a tlakem 4bary nastrelis prd podle me...me se treba stane ze musim na druhy pokus nastrelovat a to mam tlak treba 10at. a litru vzduchu spousta.
-> Pavel P@nkáč: tak jasný, taky používám co je poruce 
jinak jsem se dočetl, že max. tlak na nastřelení je stejnej, jako max. tlak pneu, takže cca 4 bary. .

jinak jsem se dočetl, že max. tlak na nastřelení je stejnej, jako max. tlak pneu, takže cca 4 bary. .
-> Antony: neni to tak hrozny:) proste nebyla mensi nadoba zrovna, ideal je podle me tak poloviční cca 20litru, ale opravdu lepší vic než min....
-> Stepan FUN:
ty ne?a že jich na firmě musíš mít!



-> Stepan FUN: Každý den se setkávám s traktorovým kolem bez duše 

-> Stepan FUN: no este nie ale to bolo obrazne povedane
-> castrol: Už jsi viděl traktorový kolo bez duše?
-> Pavel P@nkáč: to mas na traktor kolo
?

-> venni: jj, dneska jsem si přivezl vše potřebné, zítra snad už budem "střílet" . .
-> Pavel P@nkáč: ty krááávo, to musíš být ale přivázanej k podlaze, ne?
mi to připomíná Tackleberryho v policejní akademii: Pozor paní Feeldmanová, ta 44-tka pěkně (PRÁSK, bába se váli o 3 metry dál) KOPE


-> Pavel P@nkáč: ty krááávo, to musíš být ale přivázanej k podlaze, ne?

mi to připomíná Tackleberryho v policejní akademii: Pozor paní Feeldmanová, ta 44-tka pěkně (PRÁSK, bába se váli o 3 metry dál) KOPE



Takove prcky tady resite tak ja v tom připadě mam kanon a ne dělo

-> Antony: taky to doma máme z hasičáku,nejspíš 8Kg a jestli tam je colulovej nebo 1/2 coulovej kohout už si nepamatuju....mužu kouknout.Orlik nám doma dává 8 atmosfer...když ho natlačíš,má to neskutečnou sílu a když otevřeš kohout na plno,slušně to s tebou zamává....
-> Jirik_Tuňák1983: díky za odkaz, takže 8 litru musí stačit, coulovej kulák jak by smet . . .
-> Stepan FUN: tak 50km bych teda nejel kvuli vložce, kouzelnou krabičku jsem uz taky poridil, zatím jsem ji nepouzil, predtim jsem chodil do takoveho kramu tam me vzdycky za par desetikorun prodali jednu vlozku a nařadi zdarma zapujcily, akorat ze zavit je potreba vetsinou opravit az po zavírací době jak naschval, tak jsem raci pořidil domu uz to neni za takove rakety jako driv, koupil jsem pro jistotu sadu i na olejove vany ale tam je tak širokej vrtak kterej se me nevejde do vrtacky, a vetšinou vyvrtaní braní napravnice boužel ale šikovny česky prase si vzdy poradí:D protože musi

-> Stepan FUN: já vim, že to budu rozdělávat. To že jsem to dneska provrtal hlouběji a vyřizl závit dál, no on tam stejně zbytek závitu byl, takže by se stejně stoupání netrefilo. Číslo na tebe mám, takže si te nechám jako poslední záchrana
děkuju

-> Antony: Rozdělávat to budeš. Ta nabídka pořád platí. ;-) Ideální by bejvalo bylo neřezat ten závit dál, ale dát tam tu vložku a proříznout ho znovu až po ní... Ale jak chceš. Telefon na mě snad kdyžtak máš a o víkendu bych měl bejt doma. ;-) Ke mě domů to zas tak daleko nemáš (cca 50km). ;-)
-> Pavel P@nkáč: LPG doma mám, ale zdá se to strašně velký. Odhadem 35-40 ltr.
Já doufám, že to dělítko už nikdy rozdělávat nebudu
Já doufám, že to dělítko už nikdy rozdělávat nebudu

Ja jsem se k vyrobě dokopaval asi 2roky hrozny, ale kdyz jsem se do toho dal tak jsem to měl i s nakupem šroubení a dvou ventilů asi za 2hodinky hotove i s modrym natěrem akorat jsem jeste na druhy den objednal lepidlo na zavity protože mě to furt uchazelo svině:) ted me tak napada že tim asi zalepim i ty posrany dělitka kdyz to tak pěkně funguje...
-> Antony: udelej tu LPG jestli to je 25litru tak to je akorat, lepsi vetsi nez mensi, ja jsem sel touto cestou a nastrelim asi cokoli:D akorat uz je to celkem težky do ruky ale da se, pryskyřice nevim stejne to budes rozdelavat znova...
-> Pavel P@nkáč: 8 lt se mi taky zdá málo - ale 12 lt vzduchojem na avii už by osobní pneu možná dal, ne? www.sbazar.cz/milan.wolsk
i/.../4342773-prodam-zanov
ni-vzduchojem-na-avii
Lepší by ale byla bandaska ze Zetora - 20 lt / 7 bar
Lepší by ale byla bandaska ze Zetora - 20 lt / 7 bar
-> Zazaa: nejbližší pneuservis s dělem mám cca 11 kiláků daleko a jelikož tohle kolo nemůžu utěsnit ( už mi ho stříleli 6x) znamená to pro mě už docela opruz co se týká času i peněz. Parametry už mám jasný, ale děkuju 
-> Pavel P@nkáč: asi by to bylo nejlepší, nicméně zkouším ještě prodloužit stávající závit + pryskyřicí s al. práškem doplnit zničenej kus. A myslím, že 8 litru x 8 bar by mělo stačit. . .

-> Pavel P@nkáč: asi by to bylo nejlepší, nicméně zkouším ještě prodloužit stávající závit + pryskyřicí s al. práškem doplnit zničenej kus. A myslím, že 8 litru x 8 bar by mělo stačit. . .
-> Antony: helikoil vložku, jak ti stepan nabizel, hasicak je podle me malej
a neni jednodussi si to nekde nechat nastrelit ?
jinak kdyz se pripomenes tak ti muzu zmerit nebo vyfotit original v praci
jinak kdyz se pripomenes tak ti muzu zmerit nebo vyfotit original v praci
-> Pavel P@nkáč: jj, včera jsem měl dělo půjčený. 5 US galonů (cca 18 litrů) objem, 6/4" kulák, tlak 8 bar a naprosto paráda. Teď mám poličeno na 6kg práškovej hasičák ( 8litru objem) a snad to bude stačit. Ale zkurvil jsem si závit na dělítku a nevím co s tím
-> Jozka: jj, bezpečnost především

-> Jozka: jj, bezpečnost především

Obvykle ty profi děla italský nebo americký mají většinou 20 - 25 lt a 10 bar tlak - a to zmákne dorazit k ráfku skoro jakoukoliv pneumatiku.. Ale bez pojišťováku (odzkoušenýho) bych to vůbec nevzal do ruky - je to vzduch (plyn), takže při nějaký vadě svaru, korozi nádoby apod. (hlavně při použití ojetý bandasky) to člověku umí hravě urazit hlavu u samý pr*dele.
-> Antony: udelej to s te lpg nadže, ja to mam z nejakyho valce s liany nebo z ceho snad 40l je to zbytečně veliky ale nic jineho jsem nemel:D foukam to hadici z velkeho kompresoru 7-10 baru podle toho jak je zrovna natlakovanej, nadrz jsem vzal sebou tam kde prodavaji ventyly dali me to i s ruznym sroubenim co bylo potreba, akorat jsem nemohl zatesnit ty zavity nakonec me bylo poradene lepidlo na zajisteni zavitu to funguje paradně, plnici hrdlo jsem stahnul ve sveraku z vyfukove trubky a privaril na sroubení ktere me dali k velkemu ventilu...muzu ti to kdyztak vyfotit

-> MOLSO: jj, mě to v servisu taky nastřelovaly bez problémů. Mě jde o to, jestli bude stačit nějakej 6kg vyřazenej hasičák na 8 bar s coulovým kohoutem, nebo jestli mám dimenzovat na větší objem. . .
-> Antony: kolega z práce má doma taký malý pneuservis, delom sme nazuvali 175/70 na 6" prevarák, delo malo cca 15 - 20 litrov, fúkal to klasickým orlíkom, myslím cca 8 barov by malo stacit. na nádobe nahodený pákový gulový kohút a na ňom kúsok trubky na konci sploštenej. trochu som pri tom ohluchol, ale kolesá sa obuli napoprvé 

-> radekra: Potřebuju nastřelil 185/60 R13 na 7" rafek, mám 4-litrovou nádobu, pak nádrž od LPG cca 25 litrů. Kompresor max. 8 bar. Takže myslím že i bezp. ventil je zbytečný, když je na kompresoru. . .
Záleží podle toho, co s tím chceš dělat, podle toho bych volil nádrž, tak 10 -30 litrů.Kulový kohout jsem tam viděl coulový, pracovní tlak tam bývá okolo 10 atmos.Záleží, jestli máš něco co těch 10 atmosfér nafouká.Pak tam musíš dát nějakej bezp.ventil.ale to asi víš.
Jak na něj v domácích podmínkách?
- z čeho nádrž
- jak velký objem nádrže
- jaká velikost kulového kohoutu
-jaký pracovní tlak
Ptám se, jelikož nikde v servisech nechtějí prozradit. díky . . .
- z čeho nádrž
- jak velký objem nádrže
- jaká velikost kulového kohoutu
-jaký pracovní tlak
Ptám se, jelikož nikde v servisech nechtějí prozradit. díky . . .