
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nádrž
-> Nwkt: a nepamätáš kde prípadne nemáš to nekde v pc, lebo prehladal som asi všetko #plastovanadrž #pasky a nič 

-> disco_punk: No už jsem to sem někam dával ...
-> Nwkt: hele, budeš to ešte niekedy merať?
alebo nedisponujete niekto tými páskami, že by ste ich pomerali?

alebo nedisponujete niekto tými páskami, že by ste ich pomerali?
-> šrek: Ses nepřipomněl
Zeptám se ještě jednou. Nemá někdo plánek nebo aspon vyfocené pásky na uchycení plastové benzínové nádrže? Díky
-> šrek: Můžu změřit, ještě nemám nasazeno
Využiju tématu, neměl by někdo pláněk na pásky, které jsou potřeba na připevnění plastové nádrže? A ještě jedna otázka, někde jsem tu četl, že při použití plastové nádrže bývá problém s táhlem řazení. Jak se to dá vyřešit? Díky
-> Nwkt: a je na druhe strane nez u klasiky
Taky spojka mezi půlkama nádrže má menší průměr, jsem chtěl nasadit hadici co mam připravenou na plechovou a on byla moc velká 

-> VeTeV: Jasné, nic na tom není, 2ka plech a naohýbat.

-> Pilot 105: hmm vidím prvně, ale tak sjem si to vyrobil sám z pásoviny...
-> COL: jsou tam dva pásky (držáky )a jsou rozdílné od té na kovovou
Mimochodem, jak se tam ta plastova nadrz pridelava? Ja mel zatim jen cest s kovem.
Hmm. tak zatim plastovka za 5000.... nova, to je trochu dost...
S plastovou z vrakace to neni spatny napad, date mi nekdo tip na dobry vrakac z okoli Prahy, ja se vrakacum zatim vyhybal, pac ti borci tam jsou casto pekny zlatokopove. Takze davne navstevy vrakace kocnily nastvanim a koupi nove dilu za ne o moc vyssi cenu.
Moje nadrz je jednak bouchla, ale v tom problem neni. Druhak, jsem tam objevil dva az tri rezate flicky. Po lehkem oskrabnuti mne to pod tim moc nenadchlo, nechtel jsem do toho moc rejpat, ale vypadalo to jako "cerna rez (FeO), byva hrbata, da se vylestit do kovoveho lesku, ale to stale rez", ktera obvykle na plechu indikuje, ze to jede zevnitr a je to durch. Jeste mam nekde dve dalsi, ale ted se k nim nedostanu. Navic auto s vyhozenou prevodovkou a motorem, tak je idelani prilezitost - staci rozebrat uz jen zbytek auta

S plastovou z vrakace to neni spatny napad, date mi nekdo tip na dobry vrakac z okoli Prahy, ja se vrakacum zatim vyhybal, pac ti borci tam jsou casto pekny zlatokopove. Takze davne navstevy vrakace kocnily nastvanim a koupi nove dilu za ne o moc vyssi cenu.
Moje nadrz je jednak bouchla, ale v tom problem neni. Druhak, jsem tam objevil dva az tri rezate flicky. Po lehkem oskrabnuti mne to pod tim moc nenadchlo, nechtel jsem do toho moc rejpat, ale vypadalo to jako "cerna rez (FeO), byva hrbata, da se vylestit do kovoveho lesku, ale to stale rez", ktera obvykle na plechu indikuje, ze to jede zevnitr a je to durch. Jeste mam nekde dve dalsi, ale ted se k nim nedostanu. Navic auto s vyhozenou prevodovkou a motorem, tak je idelani prilezitost - staci rozebrat uz jen zbytek auta

-> Nwkt: Plastová se tam nasouká líp, nežli plechová - o její dvojí montáži se mi dodnes zdává.. ????
Jinak bych raděj bral skoro prověřenou z vrakáče, než novou, oni se s tím letováním moc namazlili, zmíněná dvojí montáž byla způsobená vadou nové. V každým případě provést superkontolu kapilární zkouškou průsakovou 24 hodin.
Jinak bych raděj bral skoro prověřenou z vrakáče, než novou, oni se s tím letováním moc namazlili, zmíněná dvojí montáž byla způsobená vadou nové. V každým případě provést superkontolu kapilární zkouškou průsakovou 24 hodin.

-> Pilot 105: Jj, mě náhodou upozornil Pavlík na jednu v Plzni za litřík, tak jsem hned bral
-> Nwkt: Dnes už je větší šance na vrakovišti než v obchodě, já takhle vytěžil už 2 plastové, jinak poslední plastovou v Plzni jsem kupoval tak 7 let zpět a stála neuvěřitelných 2800,-.:) Plechovou jsem za 17 let škodovkaření v obchodě neviděl, plastových bylo docela dost (kat. č. 007-650508).
-> David.: tak to neviem ale ja som moju dal pred 3 rokmi opieskovať lebo už bola dopatlaná asi 100 vrstvami všetkých možných náterov a potom som ju nanovo ponatieral a je to možno jeden z mála dielov ktorý mi vôbec nehrdzavie ani po zime a soli.
-> minno: asi tak, jestli se nepletu tak nádrže jsou poolověné takže je to na autě to netrvanlivější z plechových dílů
-> COL: ja by som to tak nehrotil, nádrže bývajú v celkom dobrom stave (resp. nie je to taká útopia zohnať starú nádrž v peknom stave), maximálne opraviť nejaký ten nátrubok, čo nie je problém, riadne ošetriť a musí s tým byť pokoj.
-> COL: větší šance je ta plastová (asi) já měl asi 6 kusů ale je to tak 5 let a bohužel na mě už pak žádná nezbyla:-(
-> Nwkt:
To je stejna utopie, ne?
To je stejna utopie, ne?
Se poohlídni po plastový 

-> COL: a jsi si jisty ze to auto vydrzi dalsich 20 let????



Jetou mam. Vzhledem k tomu, ze se k jeji vymene musi rozebrat cely auto ( snad krom sedadel a predni napravy :-) ), tak bych tam radeji dal na dalsich 20 let novou...
na vrakaci urcite!! a nova??? jiste se nekde vali jen chce prijit na to kde!!



Dá se vůbec ještě někde sehnat nádrž (poslední typ, na 120 a spol. samo)?