-> MartinGLS: vlevo vzadu do takový páčky s pružinkou? to je (asi) odvzdušnění plovákovky a je tam takový helble vzadu se zobáčkem, který se má otevřít a pak zase zavřít , však ten karbec sundej dolu a uvidíš to,, když jsem si hrál o víkendu s karbecem rozebranym na stole tak jsem na to koukal že se to umí zaseknout - pokud pod víčkem chybí ten bazmekoid mosazný -- zasekne se ten zobáček na tom hejbleti opře o hejble který ovládá akcelerační pumpičku
-> MartinGLS: Já bych řekl že máš přihlou přírubu tak jako 90% sedrů a seká se ti oska 2. stupně.. Dělalo mi to to samé tak jsem ho odpojil a jezdím jen na 1. :)
-> Matsoft: Nene :D Caplíky do nedělaj.Když tam byl původní motor tak to bylo všechno dobrý.Pak jsem dal jiný motor i s karburátorem a začalo to dělat takovouhle neplechu
Taky jsme mi nevrací plny.Lanko a pružinka cajk.Vždy když dám plný plyn třeba na 1 rychlostní stupeň tak se mi zasekne.Čím by to mohlo být? zaseklá druhá klapka? Vždy když se to to takto sekne tak stačí jít ke karburátoru a šroubovákem vlevo vzadu šťouchnout dolu do takový páčky(ovládá tyčku s pružinkou která vede do karburátoru) a je to zase ok.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hej aj kadejakým čínskym lankám padajú konce , ale dobré teflonové lanko aj z bowdenom funguje luxusne dlho , pokiaľ ho niekto nenamaže
-> az141: dá se předcházet opětovnému zareznutí tím,že do toho hliníku ve kterém je osička s pedálem,navrtáš 2mm dirku a promazneš pořádně olejem celou osu.
Kuladmin-jo díky moc potreboval jsem jenom malou radu dostal jsem skodovku a on plyn se nevracel mnoale inak je libova interier upe luxusni ale skoda ze me je zatím jenom 16 let :D