-> palinator: Kromě toho je polovina věcí socialistickejch škodovek stejně v licenci nějaký firmy ze západu (a u 135GLi už vůbec) :-D
Tak nevím, kde je ta konkurenceschopnost, soběstačnost a jiný termíny, co mi chodí do mailu že za socíku bylo a teď není :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pistni sada 136
-> dragon_cb_cz:
Tak dneska by to Hrdlička přiznal ne?
E: navíc si myslim že naopak by zkoušeli všechno možný co měli doma, než by začali řešit něco z dovozu.
Tak dneska by to Hrdlička přiznal ne?

E: navíc si myslim že naopak by zkoušeli všechno možný co měli doma, než by začali řešit něco z dovozu.
-> palinator: Bych spíš tipoval, že Japonský vyzkoušeli, zjistili že fungujou ale nemaj na ně, tak začali vymýšlet, jak to udělat lokálně 

-> Jarda/felda: Jo, díky za připomenutí. To přesně jsem měl za potíž.
-> Hurdis 28.09.16 21:07:53: to má až felicia MPI 

Jen pozor na to, aby to byla opravdu pístní sada 742.136.
Už si nemapatuji přesně, zkušení opraví, ale 781 má rozdíl 0,3 mm přesahu do spalovacího prostoru??
Objednat se dala, snad i teď dá. Osobně jsem měl zásilku s fakturou do 24 hod. v dílně. Za 6.500,-
Už si nemapatuji přesně, zkušení opraví, ale 781 má rozdíl 0,3 mm přesahu do spalovacího prostoru??
Objednat se dala, snad i teď dá. Osobně jsem měl zásilku s fakturou do 24 hod. v dílně. Za 6.500,-

-> peti: prima, díky. Všechny 742.136 mám 1989-1990, tak snad ok...
-> rsvancara:
Hrdlička říkal že japonský zkoušeli, ale že jim nejlíp vyšly sedla který vyráběl Buzuluk ze slitiny na pístní kroužky.
Hrdlička říkal že japonský zkoušeli, ale že jim nejlíp vyšly sedla který vyráběl Buzuluk ze slitiny na pístní kroužky.
-> Luky: do 05.1989 135- natural sedla z materialu z japonska, 136 - olovnatý
od 05.1989 135 aj 136 natural, sedla ventilov z rovnakeho materialu ako piestne kruzky z buzuluku
od 05.1989 135 aj 136 natural, sedla ventilov z rovnakeho materialu ako piestne kruzky z buzuluku
-> Sejki - zrušená registrace 22.09.16 15:29:08: z fabie se upravuje klika, blok jenom některej a mírně 

-> Sejki: klika do bloku moze ist ale musi sa upravit klika
-> Luky: 136 = olovnaty 135 = natural
-> Luky: 136 = olovnaty 135 = natural
Kdyz uz tu mame toto krasne tema :-D
Co vsechno se da poskladat do bloku z favorita? Klika mi je jasna, kdyz bych chtel fabii musim upravit blok... takze dejme tomu ze necham kliku favorit... co ojnice a pisty?
Co vsechno se da poskladat do bloku z favorita? Klika mi je jasna, kdyz bych chtel fabii musim upravit blok... takze dejme tomu ze necham kliku favorit... co ojnice a pisty?
-> rsvancara: dá se to nějak rozlišit, kdo smí a kdo ne? Já to bral tak, že 136 = natural
-> Pavel P..: Japonské se používaly jak jsem někde četl Nippon Ring - sedla ventilů. Takové hlavy mohly jezdit na bezolovo. Proto byly první 136tky, které natural nemohly, protože nebyly valuty (nebo devizy) na nákup pro celou výrobu :-)
-> Pavel P..: nie japonske, ale nemecke Alcan Nüral do prvých 135 / 136
-> zajoch: kolbenschmidt a škodovka ale písty dělal vždy Metaz pro škodovku...... jen někdy v 90. letech používala škodovka japonský písty na 136.
Hoši, Kdo dělal pro škodovku pístní sady?? Popř i jako náhr. díl.
Jak sou na tom kvalitativně pístní sady Metaz týnec??
Jak sou na tom kvalitativně pístní sady Metaz týnec??
Diky za tip a radu,nějak už to pořeším.
v kolbenschmitu.. ale primo tam bude asi urcite drazsi nez v nejakych zapadlych autodilech..takze spis ty autodily.. a nebo se na to vykasly a soupni tam jetou sadu z fabky za podobne penize nez GO stavajiciho-)
Nevite, kde by se dala objednat na motor 742.136 u nas maji jenom na 135 sadu.