
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapojení hadic u hrdla nádrže - 100 prvomodel
prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 24.01.2021 do 25.01.2021, založil/a moucan - zrušená registrace
Ja prepojovať nemusím, nezapájal som to, kým nezistím ako to má byť, takže na prvý krát správne.

Takže všichni provomodeláci už běžej do garáže přepojovat hadičky. 

-> RadoS: Dobrý. Děkujeme.
-> Jozka 25.01.21 19:04:53: + -> RadoS 25.01.21 19:23:06: už nemusím, v Baťovi je prakticky totéž..
-> RadoS: Paráda.
Takže jdu kupovat delší hadici a přepojovat.

Návod na úpravu hrdla v Automobile 8/70, pôvodne sa dole nedávala žiadna trubka, bol tam len otvor.
Tak je to ako som predpokladal, odvzdušnenie je bočný vývod, spodný je odpadová trubka.
-> moucan: Kdysi jsme nad tím taky dumali a mám dojem, že tohle snad nebylo jasný ani autorovi řešení. Nějaký plky o čištění otvou a přepojení něčeho někam byly tuším v příručce Baťa - podívám se, jestli najdu.
-> Eidy: No je právě zvláštní že by ten boční nátrubek byl jen tak na zaslepení. Ale ohledně provomodelu je fakt informací jako šafránu a tohle neni nikde popsaný. Z logiky věci a selskym rozumem to opravdu asi jinak nejde ale rád bych někde našel informace o originalním zapojení. Pán od kterýho jsem bral promodelovej blatník sice dělal dřív renovace stovek ale už si to nepamatoval.
-> moucan: Snažil jsem se vykoukat něco na mojí prvomodelovce a mám to podobně jen s tím rozdílem, že boční trubka u hrdla je zaslepená. Ale už se v tom někdo vrtal. Víc neporadím.
A do plna jsem tankoval možná jednou před lety, takže nevím, jak se to chová. Ale ono tam asi není moc jiných řešení.
A do plna jsem tankoval možná jednou před lety, takže nevím, jak se to chová. Ale ono tam asi není moc jiných řešení.
Dokázal by tu někdo popsat nebo poslat fotku správnýho zapojení hadic mezi hrdlem nádrže a samotnou nádrží u prvomodelový stovky? Už s několika lidma jsem to zapojení řešil a skončilo to u toho že boční úzkej nátrubek co vede z nalévacího hrdla mají lidi jako plonkovej a úplně bez hadice a spodní nátrubek v hrdle napojej na ten užší nátrubek na nádrži. Ja to tak taky udělal, jen z toho bočního jsem pro jistotu vyvedl slepou hadici bez zakončení dál pod blatnik aby tam nelítal bordel od kola. Při tankovaní do plna mi ale vždycky vycákne benzín z toho spodního nátrubku ven z hrdla a na blatnik. Je to vlastnost nebo blbý zapojení? Ví někdo jak to bylo v origu? Nikde k tomu neni kloudnej návod a ani v knize náhradních dílů to není rozkreslený. Nejsem sám koho by to zajímalo. 
