Tak jsem tu původní těsnící hmotu u dna kufru odstranil a ono to pod ní tvrdě rezlo. Rozhodl jsem se, že už ji tam dávat nebudu. Snad se na mne minno nebude zlobit, že jsem použil jeho fotografii kufru, abych to znázornil.
Jsou tam velké díry u podběhů na obou stranách, dá se tam strčit prst. Bylo to dno přivařeno k podběhu ? Pak je trhlina u takového přinýtovaného plíšku vepředu (červená šipka), docela by mě zajímalo na co tam ten plíšek byl. A pak jak je červená kružnice, to už není dno kufru tak jsou tam dvě díry, ale celé je to taky dost rezavé.
Teď přichází otázka co s tím (upozorňuji, že svářečku s CO2 nemám, jednou jsem zkoušel housenku a strašně to prskalo) ? Dá se tam dát nějaký tmel ? Myslím, že existovalo něco s vlákny, nebo jsem použil takovou dvousložkovou hmotu na opravu betonového bazénu možná by šla také použít (ale strašně smrdí a musí se namáčet do vody aby se nelepila).
Jak tento stav kufru ohrožuje bezpečnost ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Těsnící hmota
-> IJK: Klidně oškrábej a vyřeš celý kufr. Když už tu kartuši dinitrou rozděláš, tak je ji dobrý vypotřebovat (což je na ten kufr tak akorát). Celkem bych se vsadil, že nezdělaný zbytek zvládne vyschnout (protože se otevírá jak vepředu, tak vzadu) :)
-> palinator: Tak nějak (prostě to samý v kartuši nebo v pistoli a jelo se...). Kam dosáhl lak, tam se to obarvilo, zbytek taková bílo-šedá...
Doporučovali byste tu původní těsnící hmotu tam nechat nebo odstranit všude ?
Když tam bude ten cedník dá se s tím něco dělat než to vyvařit ?
Když tam bude ten cedník dá se s tím něco dělat než to vyvařit ?
-> IJK: otrhaj to všetko dole a budeš plakať keď uvidíš ten cedník

Ano vypadá to tak, akorát to není jak se přišroubovává tlumič tak na té straně dovnitř kufru.