Ak to je fest napadnute.
Vymen to cele.
Odvrtaj to komplet. Vyhoda je ze tieto diely ide este v pohode kupit a menia sa tiez dobre.
Jedina sranda ked si dobre pamatam , je vykuchat plech vnutorneho podbehu zo stlpika.
Zavadzia tam akurat vonkajsia vystuha na ktoru sa skrutkuje blatnik , ale ta bude tiez asi po smrti tak ju rovno vymenis.
Ale oplati sa to. Potom to zlicujes jedna dva a este ak to poriadne osetris vydrzi to roky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
podběhy
-> joska87: Když budeš vyvařovat jeden po druhým a budeš mít kastli opřenou hlavně za prahy, tak by se to pokroutit nemělo.
Jen při navařování P kapes bych dal zpět dveře (když tam nejsou P kapsy, tak panty a půlka sloupku cestujou, tak aby to pak sedělo a šlo zavřít)
Jen při navařování P kapes bych dal zpět dveře (když tam nejsou P kapsy, tak panty a půlka sloupku cestujou, tak aby to pak sedělo a šlo zavřít)
Jojo podběhy
jsem to nějak zrovna neměl na jazyku 


říkej tomu podběhy :-)
Tady možná trochu uvidíte ty opravované části je to zamázlý nějakym tmelem a pod tim je to ko.
Ahoj škodováci, mám komplet rozebraného rapida a mám vyrezlé vnitřní blatníky. Někdo už to kdysi dělal že vyměnil jen ten vrchní díl na který se šroubuje blatník a zaplatoval několik dírek plechem. Bohužel to blbě antikorozně ošetřil a je to celý napadený hloubkovou korozí. Mám komplet nové celé vnitřní blatníky a nejradši bych je vymenil celé. Zajímalo by mě jestli když to celé vyřežu jestli se mi nějak nepokroutí kastle? Musím to nějak vyztužit? Nebo se na to mám vyprdnout a opravit jen to už opravované a vyříznutím částí z nového blatníku? Zbytek blatníku je v pohodě až na ty opravované vršky. Doufám že jste mě pochopili 
