Vymena plechu kufra

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 11.04.2016 do 26.04.2016, založil/a K2S
řadit dle data
19:26:44
26.04.2016
rsvancara
-> Jirik_Tuňák1983: No právě že takhle s lívancem už tak nějak jinou :-D
16:52:27
25.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 25.04.16 08:39:29: Přesně to jsem tady už psal 4
08:39:29
25.04.2016
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: Ale z tý vany bude mít snahu "utýct" nahoru, kdežto pod podlahou ji tam podrží ten plech. ;-)
08:31:53
25.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> rsvancara 12.04.16 06:50:11: Jakou deformační zónu? Ta rezerva je na stejném místě, akorát že není podstrčená pod autem, ale daná zhora do vany. Možná se to tím vevařeným lívancem i vyztuží.
16:12:50
22.04.2016
Jozka
-> rsvancara: Jo, tomuhle se až nechce věřit - ale u táty v podniku stála (nevím proč) asi 2. roky odhlášená Volha 24, ve který se zahynul ředitelovo řidič, kterýmu v Praze nedal přednost Trabant. Ten byl údajně (neviděl jsem) úplně "na trsátka", posádka ale v pohodě, Volha vypadala asi... jako kdyby s ní někdo povalil kontejner na odpadky (ohnutej blatník a nárazník, všechno se zavíralo, otvíralo, kola se točily) a řidič po smrti.. Říkalo se, že nepřipoutanej vyletěl zavřenejma dveřma z auta a chytil pořádnou o futra, ale jestli je to přesný, netuším.
10:41:28
22.04.2016
vhml
-> Luky 22.04.16 10:37:33: rozhodně byla ta nejzábavnější co jsme jezdily. Ale po zboření benzínky už tam nějak nešlo jezdit nebo co 3 3 3
10:37:33
22.04.2016
Luky
-> vhml: no je pravda, že zrovna tahle trať moc bezpečná nebyla. Ale bavila mě o dost víc než namotaný kuželky na letišti
10:29:43
22.04.2016
vhml
-> Luky 22.04.16 10:28:00: Pravda. Ale taky neuhnul 3 ( to by mohla bejt dobrá voda na mlejn Tunerovy, jak jsou ty slalomy vlastně nebezpečný 3 )
upraveno 2x, naposled 22.04.2016 10:30:51
10:28:00
22.04.2016
Luky
-> rsvancara: jo jasný že energie se musí někam ztratit. Já ale reagoval na -> vhml 21.04.16 22:16:16: , že to auto netrefilo betoňák ale traverzu - přístřešek benzinky
10:21:27
22.04.2016
vhml
-> rsvancara 22.04.16 10:02:09: což je dost problém u moderních aut. Zatímco ze zničený škodovky spousta lidí vyleze, a pak jsou z na první pohled ,,lehce ťuklýho" moderního auta poškozený vnitřní orgány.
10:02:09
22.04.2016
rsvancara
-> Luky: No a pak to bude jako jsem slyšel o nehodě Volhy a Š100. Stovka sice na odpis a na Volze pomalu žádná škoda, ale pán ze stovky odešel po svých a pána z Volhy odvezli sanitkou (ta energie se někde uvolnit musí a je lepší když pomačká auto než když to nejměkčí deformované jsou vnitřní orgány posádky).
07:59:17
22.04.2016
Jozka
-> rsvancara: Na tom něco bude..6
07:19:25
22.04.2016
Luky
-> vhml: traverza
05:58:35
22.04.2016
rsvancara
-> Jozka: Já bych se nebál asi takového přirovnání, že bourat na předek s Š120 bez rezervy je asi jako bourat na předek s Fávem / Feldou s vyndaným motorem :-)
00:03:00
22.04.2016
Jozka
-> vhml 21.04.16 22:16:16: Embéčko vypadá zhruba takhle po nárazu ve 30-40 km/h.. asi že ta dvojitá podlaha kufru.
23:57:42
21.04.2016
Jozka
-> SO545 21.04.16 20:58:58: U favorita nebo felicie nemá přítomnost či absence rezervy při nehodě na její následky prakticky žádnej vliv - hlavně při nárazu na předek 4. Měl by sis něco zahulit..6
22:16:16
21.04.2016
vhml
Betonový sloup v rychlosti cca 20km/h na naprosto zdravém autě. Zastavilo se to právě o rezervu.
zvětšit Vymena plechu kufra - obrázek od vhml vložen 21.04.2016 22:16:16
upraveno 1x, naposled 21.04.2016 22:16:27
21:54:11
21.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara 21.04.16 18:19:30: To, že je to bez rezervy je prokazatelný fakt, to čísla SM mám doma a jinak se guma opře o držáky řízení 4
20:58:58
21.04.2016
SO545
Chapi co hulite. :-) Aj ja som skodovkar. Ale ...



Ale je fakt ze skodovky z cias CSSR su v dnesnej dobe rakvy na cestach.

Ci uz to ma rezervu alebo nema , dajboze aj 2x rezervu nic to nezmeni...



Podobne je to u favorita -felicie.



A cosi som ich poopravoval aj odprevadil po totalke do srotu za cca 20 rokov
18:19:30
21.04.2016
rsvancara
-> Stane: Podle mě je tohle video bouraný právě bez rezervy (pod autem se nezahulí, když by to pneu bouchlo) :-). Musí to zůstat tak jak to je, protože nahoru ji brání podlaha kufru, dolů ji brání most nápravy i nápravnice a dozadu se opře o mezistěnu a celkem dost i o místo, kde je navařený tunel.
upraveno 2x, naposled 21.04.2016 18:24:37
16:45:57
21.04.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Stane 21.04.16 15:03:03: Ano tohle video zná každý škodovkář a každý pořádný škodovkář ví jaká je tohle video hovadina a vykonstrovaný nesmysl světem motorů. V autě nebyla rezerva, auto bouralo s přesazením sotva 20% kde je v cestě snad jen blatník a rozhodně to nemá s běžným crashtestem ať už dle NCAP a nebo IIHS nic společného...



Jinak rezerva ve vaně bude mít tendenci vyjet nahoru, dle mě je lepší nechat rezervu tak jak je, kde se opře o kufr a nápravnici a vytvoří slušnou oporu.
15:03:03
21.04.2016
Stane
-> rsvancara: Nemyslím si že deformační zona v kufru tě zachrání aproto bych se nebál zásahu.Horší je když to celý vyřízneš a dáš tam rovný silnější plech.Při bouračce by to pak bylo jako pila která te vevnitř připravý o nohy. Tady je odkaz který snad zná většina škodovkářů.
Škoda 120 crash test 50 kph (31 mph)
Navíc pokud přičteme nějakých slabých 80km/h protějšího vozidla při srážce najdou tě někde u motoru takze pokud máš rezavej kufr od brzdovky jsou dvě možnosti.

1- obrousit kartáčovým nástavcem na flexu a natřít

2- povolit hadičky, vyřezat podlahu kufru a navařit plech do kterýho můžeš udělat díry na hadičky a zase je vrátit zpet.



Podle mě asi jinou možnost nemáš.
06:50:11
12.04.2016
rsvancara
-> Jirik_Tuňák1983: Že se boha nebojíš takhle modifikovat deformační zónu vozu :-D
17:35:01
11.04.2016
Nwkt
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Asi nic, někdo to tu mě, bylo to víc vepředu k chladiči, ale mě se to moc nelíbilo
17:34:15
11.04.2016
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák1983: Co na to přední náprava? :)
09:49:03
11.04.2016
Jirik_Tuňák1983
Kdybychom to dělali se slynim dnes, tak bych tam navařil i vanu z feldy na rezervu. 1
06:28:47
11.04.2016
rsvancara
Záleží, jestli to chceš udělat pořádně nebo "aby to bylo" :-)



Pořádně znamená asi to, že na něm jsou nabodovaná podběby blatníků, stěna topení i stěna chadiče. To všechno by muselo taky ven a navařit nový.



Systém "aby to bylo" znamená asi to, že se to nějak zevnitř vyřízne (opatrně, jinak si přeřízneš i trubičky brzd) a nějak se ořeže nový plech a nějak se tam vevaří :-)



A určitě to nebude úplně lehké, protože druhovýrobní náhrada je po okrajích dost rozvlněná...



www.obautodily.cz/skoda-1 20-spodni-cast-kufru-sk-fo reza-6666cz134
02:36:21
11.04.2016
K2S
Ahojte potreboval by som radu. Dnes som siel malovat plech kufra predneho a zistil som ze po vyliati brzdovky tam mam jamkovu koroziu a aj par dierok. Je narocna vymena plechu za novy? Pripadne aky zvolit postup? Vdaka
Extreme Tyres