Ano moze to byt ako pises. Ocisit , zaklad , a dichtfix.
Vnutornaky na mojej uzovke boli original. ZA auta ktore bolo dovezene s Finska.
Predny drzal bez skrutkovania .
Zadne drzali 2ks skrutiek.
Tazka parada. Boli v predaji aj celkom slusne repliky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
oprava lemů
-> SO545: ty plastové podběhy jsou dobrá vychytávka musí se tam přišroubovat? Ješte jedna věc s tím karosarskym tmelem nikdy jsem to nedělal takže když strhnu ten puvodni karosarsky tmel (stejnak je k nicemu kdyz je mistama odlepeny) ocistim to dam zakladovku a zatřu to tim karosarskym tmelem od wurtu znovu může to tak být?
Ak je to hrdzave. Nepomoeze ani svatena voda.
Bud to ocitit az na zdravy kov a opravit.
Alebo to bude len provizorium zase len na cas.
Ak sa lem vymeni ako ma vydrzi dennodenne pouzivanie auta aj 10rokov.
Na dotesnenie pouzivam karosarsky tmel od WURTH Dichtfix.
Sice je to asi trosku drahsie ale tazka parada.
Toto auto som repasoval v 98 roku.
Stalo stale von a jazdil som s nim dennodenne az do doby ked som ho predal.
Jazdi dodnes. Bez vacsej korozie. Lemy ako nove.
Mal som akurat namontovane vnutorne plastove podblatniky.
Dobra vec.
Bud to ocitit az na zdravy kov a opravit.
Alebo to bude len provizorium zase len na cas.
Ak sa lem vymeni ako ma vydrzi dennodenne pouzivanie auta aj 10rokov.
Na dotesnenie pouzivam karosarsky tmel od WURTH Dichtfix.
Sice je to asi trosku drahsie ale tazka parada.
Toto auto som repasoval v 98 roku.
Stalo stale von a jazdil som s nim dennodenne az do doby ked som ho predal.
Jazdi dodnes. Bez vacsej korozie. Lemy ako nove.
Mal som akurat namontovane vnutorne plastove podblatniky.
Dobra vec.
Á někdo se vykašlal na řádné ošetření svárů a od těch to uhnilo...Teďka už asi nepomůže nic jinýho, než to pořádně obrousit až na holý kov s postupem odrezovač - základ - vrch - něco ochranného, třeba Body... Případné díry zamáznout kytem se skelnejma vláknama, normální by popraskal.
Ahoj všem prosím o pomoc kamarád má škodu 125l před 6 rokama nechal udělat výměnu lemů najel na tom cca 35 000km a rohy lemů (od prahu i od zástěrky) mu uhnily.Má ji garážovanou v suché garáži v zimě jeta jen občas.Když chytnu pod lem v některých místech je ta těsnící guma(nevím co se tam přesně dává) odchlíplá a je na lemu puchýř tam kde guma drží je lem zdráv.Můžete mě poradit jak lem kvalitně ošetřit aby se to dalo nalakovat a co dát místo te gumy nějaký karosářský tmel ? Domnívám se, že to někdo odfláknul a za tu těsnící hmotu zateklo.