
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hadica na vstupe do nádrže
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.01.16 18:16:00: Tady jsi na to asi kápl - u aut, která déle stála, byla z hadice ve spodní části žvýkačka - asi se z benzínu časem vyluhuje nějaká agresivní frakce, co žere gumu...

-> Nwkt: Mě jeden týpek, co má (dneska už menší) flotilku škodovek říkal, že vůbec nejlepší je používat co nejvíc to jde origo Speciál.
-> Tuner#2: Možná na tom něco bude, ale když jsem kupoval koleno od hrdla k nádrží, tak mi Regner říkal že mám dávat aditivum do benzínu, že to funguje i na to, aby nepopraskalo
-> miguelias 02.01.16 18:21:01: Vzhledem k tomu, že to má najeto 32tkm a 10 let to stálo, tak počítám, že je původní 

Ja nechapem naco to az tak preventivne menite. Ja tam mam povodne z 1986
vobec skoro vsetky hadice, menil som len tie ktore uz fakt netesnili alebo som inovoval. Radsej nosim vedla motora novodobe keby nahodou ruplo nieco. 2-krat rocne pri vymene pneu ich prezriem a nahodou vymenim.
Niet nad povodnu vyrobu, v tomto smere.

Niet nad povodnu vyrobu, v tomto smere.

-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.01.16 18:16:00: Když se to nepoužívá, tak to nějak zteří....
A taky záleží jestli máš prvovýrobu a nebo druhošku.
A taky záleží jestli máš prvovýrobu a nebo druhošku.
Já mám eSko na Žlutce 11 let a když jsem to loni rozebíral, tak docela porod - je to ztvrdlé na kámen, ale povedlo se dát zpět. Na 130tce, která 10 let stála v garáži je eSko děravé, úplně se rozteklo v místě kde stál benzín na takovou želé hmotu. Zřejmě tomu nesvědčí, když se to nehýbe a nebo naopak Žlutce prospívá 100octan 

-> minno: Nestrašte furt..
Nátokovou hadici mám 3rd, původní výměna preventivně s nádrží cca 1985 po 8mi letech, druhá dosloužila začátkem století.. to abych jí už pomálu omrkl.
Nátokovou hadici mám 3rd, původní výměna preventivně s nádrží cca 1985 po 8mi letech, druhá dosloužila začátkem století.. to abych jí už pomálu omrkl.

U vlečky mám aktuálne túto hadicu 4,5 roka a 83 tis. km a je OK.
Za to prepojovacia hadica poliek nádrže mi vydrží tak 2 roky a je KO. Aktuálne tam mám už tretiu za posledných asi 7 rokov, zakaždým iný výrobca, som zvedavý ako dlho vydrží teraz.
Podobný problém som mal aj s tenkými benzínovými hadičkami ku karburátoru. Aktuálne mi už držia dosť dlhú dobu, neviem čo je to za značka.
Za to prepojovacia hadica poliek nádrže mi vydrží tak 2 roky a je KO. Aktuálne tam mám už tretiu za posledných asi 7 rokov, zakaždým iný výrobca, som zvedavý ako dlho vydrží teraz.
Podobný problém som mal aj s tenkými benzínovými hadičkami ku karburátoru. Aktuálne mi už držia dosť dlhú dobu, neviem čo je to za značka.
S touhle hadici mam taky zkusenost, menens asi pred patnacti lety, chvili jezdeno a do ted deset let stalo. Pak sem dal do podbehu kanistr a probouzeni resil tak. Pak sem nalil benzin do nadrze, a hadice se skrabatila a popraskala, byla v miste kontaktu s benzinem mazlava. A to sem si rikal ze byla menena, ze to bude cajk :-D ted jsem vymenil za origo vyrobu a drzi.
-> rsvancara 01.01.16 04:58:18: Že by šla kvalita až tak do háje? Tyto hadice se, pokud vím, už několik let nevyrábí a ještě před 10-15 roky byla produkce Rubeny kvalitní. Nevím tedy, dokdy byly vyráběny a jestli se ke sklonku nezměnily podmínky výroby, nicméně na obou mých 130 drží měněné hadice už hezkých pár let (na Å od 2003, na 130LPG od 2007). U obou aut měněno za původní z výroby.
Dnesne vyrobky z gumy su v podstate tazka recyklacia.
Vydrzia prd.
Napr na origo gumicky do brzd /a nielen do brzd/ VW ktore mame na sklade je skladovacia doba 2roky potom kos.
Kupoval som nove nahrady a pred 2dnami som objavil cloveka co ma doma v podstate mototechnu od 100 po favorit. Tie original veci /aj po rokoch skladovania/ maju trosku iny feeling.
Vydrzia prd.
Napr na origo gumicky do brzd /a nielen do brzd/ VW ktore mame na sklade je skladovacia doba 2roky potom kos.
Kupoval som nove nahrady a pred 2dnami som objavil cloveka co ma doma v podstate mototechnu od 100 po favorit. Tie original veci /aj po rokoch skladovania/ maju trosku iny feeling.
No myslím že v současnosti to je o té biosložce a materiálu, ze kterého ta hadice je.
Na mojej prvej 1979 Š-120 LS vydržala pôvodná bez problémov počas celej doby, čo sme auto vlastnili - 150 tis. km a nejakých 10-12 rokov. Na autách, čo som mal neskôr, som tú hadicu musel meniť na každom - na mojom Garde už aj 2x. Je to dosť nepríjemná závada, aj oprava.
Neviem, čím je spôsobená taká malá životnosť - benzínom s bio-zložkou? Aditívom? Alebo nekvalitným materiálom hadice?
Aké máte s touto hadicou skúsenosti vy? Eexistuje nejaká kvalitná náhrada? U vlečenej nápravy, kde je tá hadica tvarová, to môže byť dosť problém.. :(
Neviem, čím je spôsobená taká malá životnosť - benzínom s bio-zložkou? Aditívom? Alebo nekvalitným materiálom hadice?
Aké máte s touto hadicou skúsenosti vy? Eexistuje nejaká kvalitná náhrada? U vlečenej nápravy, kde je tá hadica tvarová, to môže byť dosť problém.. :(