
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tesla
a predsa to ide aj lacnejsie vyrobit
www.teslamagazin.sk/tesla
-cybertruck-rusko-lada-sam
ara

-> dragon_cb_cz 04.12.19 20:45:49: tak ak ozaj všetko bude vyzerať v blízkej budúcnosti ako toto tak sa toho nechcem ani dozit
-> King: Dost lidí to přirovnává k autu z Blade Runnera (1982) 

-> Lubes120: Taky to moc nechápu, ale třeba jen nemám dobrý vkus, kdo ví...
-> bouchy 04.12.19 18:18:02: teda má moc špičatý koz... - ehm, voči. By si ty nerozbitný okna rozbila 

-> SO545 04.12.19 17:02:16: To radši ne, nebo se to rozbije jak na tý předváděčce, mmch. to má mít údajně "nerozbitný" skla.
-> King: Total Recall neznám, ale myslím, že to je to pravé auto pro originální Laru Croft
d31-a.sdn.szn.cz/d_31/...
/1024x768_Huupvk.jpg
-> King: Total Recall neznám, ale myslím, že to je to pravé auto pro originální Laru Croft


-> dragon_cb_cz 04.12.19 17:10:41: akože ten cybertruck ozaj vyzerá hrozne. Také auto spravím z hocičoho za noc v garáži 

-> SO545: chudak martan 

-> SO545: Asi nebudu sam, komu ty fotky vyvolavaji vzpominky na martansky povozy v puvodnim Total Recall, ze? :-)
-> castrol 03.12.19 15:44:57: o hentake auto by som neoprel ani mamkinu Libertu
ale ako martanske auto ... OK.
ale ako martanske auto ... OK.
-> David29: Drake je cudak 

Jako MVM...
-> Jarda/felda: a ty by si dal zalohu 3000 za hentake auto ?
-> Tom Troll:
Já myslel spíš ten zlom na střeše.
Já myslel spíš ten zlom na střeše.
-> palinator: To nejsem v tomhle momentē schopnej posoudit, ale čekal bych že cílem bude to zkonstruovat aby vzduch prez hrany na bocích nikdy precházet nemusel, respektive minimálnē. Další problém je, že se zatim nikdo nevyjádril jak to bude se zrcátkama, který by to mohly dost rozhodit.
-> Tom Troll 03.12.19 15:06:44: nejspíš tak vypadat opravdu budou.
Otázka je, jestli by tak fakt vypadaly, kdyby si je lidi už tak dlouho v tý nesmyslný podobě nepředstavovali. Proč sakra? Teď to vlastně chudáci výrobci musejí dělat, páč lidstvo na to čeká
Otázka je, jestli by tak fakt vypadaly, kdyby si je lidi už tak dlouho v tý nesmyslný podobě nepředstavovali. Proč sakra? Teď to vlastně chudáci výrobci musejí dělat, páč lidstvo na to čeká

-> Tom Troll:
Tak jako na poměry pickupů to pochopitelně aerodynamický bude super. Už jenom ta zatahovací roleta udělá hodně. Ostrej úhel čelního okna druhý hodně. Jen jsem chtěl poukázat na problém hran. Podle mě to bude dělat svist.
Tak jako na poměry pickupů to pochopitelně aerodynamický bude super. Už jenom ta zatahovací roleta udělá hodně. Ostrej úhel čelního okna druhý hodně. Jen jsem chtěl poukázat na problém hran. Podle mě to bude dělat svist.
-> palinator: Asi by to optimalizovat ještē šlo, ale zaoblený hrany by už tolik nepridaly, ne tolik aby se to nedalo obētovat designový volbē. Každopádnē to s aerodynamikou zásadnē prekonává všechny zamýšlený konkurenty, a nejspíš i dost aut. (furt je to obrovská bečka, človēk si neuvēdomí jak velký ty "fullsize" pickupy jsou dokud u jednoho nestojí)
Dēlat implikace o spáse svēta jsem nechtēl, spíš že lidi si predstavujou že "takhle" budou auta vypadat už nēkolik desítek let, a taky je to naprosto racionální, jenom je s podivem že se tam prúmysl dostává "až" teđ.
Dēlat implikace o spáse svēta jsem nechtēl, spíš že lidi si predstavujou že "takhle" budou auta vypadat už nēkolik desítek let, a taky je to naprosto racionální, jenom je s podivem že se tam prúmysl dostává "až" teđ.
-> Tom Troll:
No, vycházel jsem z toho, že představa aerodynamicky ideálního tělesa je dost odlišná. Tzn. kdyby se vzal v zásadě stejnej profil auta, ale ty přechody se udělaly kulatější, nechce se mi věřit, že by to vycházelo hůře.
Mimochodem proč to má bejt směr, kterej nás má v budoucnu nutně zachránit?
E: jinak spojit v jedný větě "nevyhnutelně" a "eventuelně" je zajímavý.
No, vycházel jsem z toho, že představa aerodynamicky ideálního tělesa je dost odlišná. Tzn. kdyby se vzal v zásadě stejnej profil auta, ale ty přechody se udělaly kulatější, nechce se mi věřit, že by to vycházelo hůře.
Mimochodem proč to má bejt směr, kterej nás má v budoucnu nutně zachránit?
E: jinak spojit v jedný větě "nevyhnutelně" a "eventuelně" je zajímavý.

-> palinator: trecí odpor je paradoxnē excelentní (nēkdo ve vývoji zapojil mozek, tohle se náhodou když nēco načmáráš nestane - neni to jen designerskej výstrelek).
Ostrý hrany u užitkovýho auta nehrajou roli, nemá je kdo zakazovat.
Jako celek se mi líbí, že je to první opravdovej "mainstream" krok k budoucnosti, protože je nevyhnutelný že takhle (možná trochu kulatējší) budou eventuelnē vypadat auta všechny. Trend tam spēje ale prekvapivē pomalu, protože nikdo nechce bejt v tak nejistý dobē pionýrem v tak kontroverzní oblasti jako je design.
Je to jiný, a to je to hlavní.
Ostrý hrany u užitkovýho auta nehrajou roli, nemá je kdo zakazovat.
Jako celek se mi líbí, že je to první opravdovej "mainstream" krok k budoucnosti, protože je nevyhnutelný že takhle (možná trochu kulatējší) budou eventuelnē vypadat auta všechny. Trend tam spēje ale prekvapivē pomalu, protože nikdo nechce bejt v tak nejistý dobē pionýrem v tak kontroverzní oblasti jako je design.
Je to jiný, a to je to hlavní.
-> Jarda/felda: A ty bys jen tak vytáhnul $3k za něco, co si vlastně koupit nechceš?
-> palinator: bezpečnost netuším, ale odpor vzduchu to prý má velmi dobrý.
Je to neskutečně odporný. Bejt zavodář, snad bych si to i koupil
Je to neskutečně odporný. Bejt zavodář, snad bych si to i koupil

Vždyť to z konstruktérskýho hlediska nemůže projít. Bezpečnost ostrých hran, špatnej koeficient odporu vzduchu, aerodynamický hluk.
-> David29: obluda ale objednavok ma uz na rok dopredub
takový auta kreslí malý děti :D
Mě se líbí