Kolega teď pořídil 300 koňovou Cupru ST a prý to proti předchozí FR 135kW TDI trochu víc žere. Asi tak dvojnásobně




Kažodpádně bych měl menší problém s výběrem modelu. Určitě nic staršího typu 155, 164 (nemám volnou garáž a bylo by mě toho líto na běžné ježdění). 156 mi už dneska přijde trochu fórová, tím samožremě nechci urazit. Takže jedině 166 nebo GT. A je pravda, že pro tu 166 jsem měl vyždycky slabost. Ale to už se dostáváme mimo téma Supu.

Zas pokud jde i o ten pocit, tak je potřeba se nedržet úplně totálně při zemi. Čímž neříkám, že máš běžet koupit Busso, jen že když už investovat do blbosti, tak pořádně - protože pak je mimo jiné šance, že nepůjde na ceně zásadně dolů. Kompromisy většinou cenu moc nedrží.



tak hlouposti nevymýšlím 


Ani nevíš, jaké mám trápení už kvůli výběru koncernového motoru, natož pak Itala
Né, že by se mi to nelíbilo, ale přeci jen, VW tady rozumí spousta lidí, ale s Alfou by mě hnali.


, bohužel pro mě trochu z ruky. Ty běžné věci okolo auta by mi nevadily. to bych si zvládl pospravovat. Bohužel motor si doma neudělám, ale nečekám, že by tyhle motory byly zrovna poruchové.
Já už auto, co je potřeba točit neměl řadu let. Navíc mám pokaždé pocit, že když jdu přes 4 tisíce, tak už ho týrám.









, což nás vrací na začátek, každému se líbí něco jiného, dle vkusu každého soudruha...







Ale taky je pravdou, že moje závodní ambice (naštěstí) umřely s prodejem RSa.




Prostě je to atmosfera s jejími pozitivy i negativy. Jinak B5/Sup jízdníma vlastnostma je takovej parník, když si měl B5 tak asi víš, to je to samé, jen ten sup je ještě o něco měkčí, když z toho sedneš do seriový oktávky tak si připadáš jak v supersportu
Jako někomu to možná vyhovuje, mě teda moc nee, ale to už je na každém soudruhu. Projed se v tom a udělej si obrázek sám.



u nafty to funguje stejně oproti předokolce je to +litr spotřeba, ale zase ten zadní víceprvek může být fajn 








po 500m dám za tři a tlačim je všechny v tom levým až to nezvládnou a jeden po druhym se odklidit do pravého..
a pak uz je nevidím
Při řazení se na to DSGčko nechytám na rozjezdech, ale vůbec. Při rozjezdech to z opatrnosti šetřím kvůli spojce a úhlové spojce haldexu. Ale v momentě, kdy došlo za jízdy na moje kvalty od 3, 4 nahoru, tak jsem ho už tlačil před sebou já. Zajímavé setkání věků a 2,5T stále nepatří do starého zelí. 



Ale přijde mi divný, aby věc, kterou měla i koncernová auta ještě před vznikem S2, tady nebyla.





