
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
fabia 1 rizeni
-> Tomaso435: kup si novu fabku ,mozem doporucit 

-> saskyn2 18.10.18 11:51:26: super cena
-> Tom.MBG 18.10.18 15:50:16: Uhlíky můžou taky, ale spíš vyhnije deska.
-> suri 18.10.18 15:23:13: Asi tak, já to vůbec neřeším, jeden místní člen chtěl na RS, tak když jsem viděl jaký je o to zájem tak jsem jich nakonec vzal šest. Ted mi tu zbývá jedno a jeden samostatný hřeben. A to to nikde neinzeruju. Na kelly stojí repas hřebenu 20t a 15 repasovaná pumpa takže v ideálním stavu když to odejde postupně oboje tak mají za 35.000 repas. Tak pak lidi za tohle trhaj ruce, kdo nechce nemusí, nikomu to nenutím.
-> Tuner#2: to sme taky zkouseli pres pc,a kdyz tocis volantem tak ukazuje.spis mam strach aby to neteklo do prachovek a ven ale ramena a tycky rizeni sou suchy
Mě to naštěstí zachránilo jen čidlo nařízení za cca. dvojku.
-> Jarda - zrušená registrace 18.10.18 12:32:50: , imobilizér, centrální zamykání na DO ... tak ani tohle není auto pro mě :)
-> saskyn2: ty jo sorry ale to nedam to je cena auta :) kdyztak to vyhodim a sezenu z juniora ;)
Tak zatim to vypada jen na doliti oleje,na diagnostice je vse v poradku,zavady nenalezeny.u servo cerpadla se stava ze odejdou uhliky a kdyz se to podari rozebrat tak je to par kacek a nebo cidlo nataceni volantu. Ja hen potrebuju aby to cca 6 let chodilo a pak poleti.a nebo sezenu rizeni z juniora,popripade jak to mely vyreseny 1.3 feldy s posylovacem?
-> minno: vidíš , ty s takými ľuďmi možno nerobíš , ja na tieto židáctva nemám proste čas , kto chce kúpi , kto nechce netreba sa s ním ani baviť , slušne odzdraviť a dovidenia
-> suri: No to je holt ale údel všetkých starých áut. Je blbosť sa pri poruche pozerať na predajnú (trhovú) hodnotu auta, lebo to by potom človek neopravil nikdy nič, pretože sa to niky "neoplatí". Ak to auto chcem mať ešte nejaký ten rok a chcem aby mi dobre slúžilo, tak proste zainvestujem do opravy a nezaujíma ma, že to auto má hodnotu 500 €. A ak chcem auto predať, tak to polepím najlacnejšie ako sa dá. Alebo ak nechcem investovať, tak to lepím do nekonečna starými dielmi z vrakáča. A ak už investície prekračujú dlhodobo únosnú mieru, asi je najvyšší čas poobzerať sa po niečom inom.
-> saskyn2: len holt dať tie peniaze čo sa rovnajú polke ceny auta nikto nechce
-> saskyn2: asi tak
Nový řízení je řešení na dalších 20 let.
-> Jarda - zrušená registrace 18.10.18 12:32:50: jo řízení teče do prachovek a z těch podle okolností ven
-> Jarda: Myslím, že se to do tohohle tématu moc nehodí.. Ale ano může a taky, že to tam teče snad pokaždé..
-> suri: muze u naftove octy tyct posilovac do prachovky hrebenu a z ni potom ven? - nekde na ridicove strane se dela louzicka a co 14 dni je potreba dolit
-> Tomaso435 18.10.18 12:02:19: Ty jsi mel koupit todle :) auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Fabia-10-MPI-JUNIOR -37kW.php
-> Tomaso435 18.10.18 12:02:19: Ty jsi mel koupit todle :) auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Fabia-10-MPI-JUNIOR -37kW.php
-> Tomaso435: vidíš a inak sa to riešiť nedá
Kdyz vidim ty ceny... Se ty fabie zbavim raci dřív nez se tohke začne srat ....
12t. celá sada, komplet řízení se snímačem, trubkama a el servopumpou. Vše nové.
-> Tom.MBG: No tak jelikož celý řízení zahodíš do konťáku tak neva 

vadi to kdyz to bude par dni v provozu?
co by to stolo

Chce to diagnostiku, ale nejspíš servopumpa KO. Kdyžtak mám kompletní funglovky sety pumpu i s řížením, novější typ TRW.
cau kluci uz si nevim rady,pri nastartovani se rozsviti kontrolka volantu a nejde posilovac,po parset metrech cukne a funguje normalne,olej tam je, co muze byt vcudu,,,, je to fabie 1,4mpi 44kw
dekuji za rady
dekuji za rady
