-> palinator: Jako aby ty auta byly ještě dražší a koupil jsem si Felicii nebo co?








A díky tej velikosti je to i cenově úplně mimo....





Jenže mě by se toho líbilo... a rozpočet je omezenej. Tak vybírám no... snad nepřeberu.









Ten MultiAir vím že umí pozlobit hlavně u prvních ročníků, ale když už tak to na výměnu úplně fatálně drahé není.
Ale nejsem si jistej tou TCT, to je sranda co by se mohla prodražit.
QV asi kupovat nebudete, že? 
































Na dálnici to pak dost divoce zrychluje na 4, 5 i 6ku a na stoupající ručičku tachometru je docela radost se podívat.
Mám stejnou zkušenost s Akordeónem... v běžném provozu znamená i těch relativně skromným 103kW víc než dostatečnou dynamiku, protože krouťák. Pokud má ten motor dostatečně plochou křivku krouťáku s brzkým náběhem a drží i nahoře, což lepší CR nafty mají, tak je vcelku radost s tím jezdit.
Co vaše zkušenosti?








Byl to zvyk, ale když chtěl člověk sjet bez kvaltu na zpátečku, musel pokaždé čekat, až se brzda uvolní.
