VW Passat

prohledat
2210 příspěvků (zobrazeno 1201 až 1250) od 08.04.2014 do 07.11.2025, založil/a Syny
řadit dle data
21:48:29
03.12.2018
Kocvin
-> MATTESS: Díky.. :)
-> Nwkt: Okej, dík za tip..
21:24:44
03.12.2018
Nwkt
-> Kocvin: Jestli kouká po Passatu, tak ať koupí B7, 130kW naftu. Akorát to jsou dražší kousky, jelikož jsou novější ...
19:58:07
03.12.2018
MATTESS
-> suri: vše to byly manuály. Ten motor by snesl více než 250Nm. Prostě proti 340Nm je to málo 1 A výkon to nezachrání. Kdyby měl o 50víc, tak by to bylo jiné kafe
-> Kocvin: mělo by to být květen 2012
19:23:43
03.12.2018
Kocvin
-> Nwkt: A ta přišla kdy? Nebo spíš jakých motorů se týká.. Ať si trošku rozšířím obzor.. 4
-> MATTESS: Taky budu vždycky radši preferovat turbonaftu než turbobenzín, zatím mě nic nepřesvědčilo.. Ani 1.8t ani 1.4 TSI ve Fab 2.. A už vůbec ne 1.4 TSI v trojkovém superbu, kterého měl teď kámoš jako náhradní vozidlo a dali jsme mu trošku za uši.. 1
19:10:42
03.12.2018
suri
-> MATTESS: 1,8 záleží či je dsg alebo manuál , tá trojka je trošku lenivšia ale že by tomu chýbal krúťák teda neviem , ten motor je super, keby boli spoľahlivé čo už v trojke sú tak je to jeden top benzínový motor -> Nwkt: mne by bolo nejaké turbo
19:08:21
03.12.2018
Nwkt
-> Kocvin: TSi až po inovaci kroužků ...
19:02:48
03.12.2018
MATTESS
-> Kocvin: Chtěl jsem se vrátit z nafty na benzín. Projel jsem Leona 1,4 TSi (92kW), ale na můj zvyk slabý. Nabídli mi ještě těch 110kW, který má vypínání válců - to ani omylem. Pak jsem zkusil 1,8TSi v OIII, to už bylo lepší, ale taky tomu chybí krouťák. Takže jsem zůstal u svý nafty.
18:46:48
03.12.2018
Kocvin
-> suri: Jojo psal jsem mu ať se dívá po něčem jiném a zkusí dát šanci i nějakému TDi třeba.. Benzíny jsou v tomhle autě úplně out.. TSI nepoužitelné a 3.6 v rozumném stavu drahé..
18:43:12
03.12.2018
suri
-> Kocvin: neviem aký je kurz , za 250tis to bude len hujda , taký som už mal , a rýchlo to doženie ... a v passate možno ešte horšie , aj spotrebovo aj cenou auta ...
18:41:06
03.12.2018
Kocvin
-> suri: Mě ne to shání kámoš.. Má prý strop 250 tis. a to by měl té tvojí vůně tak polovinu ne ? 1
18:36:07
03.12.2018
suri
-> Kocvin: predám ti Supa 3,6
17:35:38
03.12.2018
Kocvin
-> Jarda/felda: Tak to ale nemá u tohohle modelu žádný..
17:30:53
03.12.2018
Jarda/felda
-> Kocvin 03.12.18 16:52:44: obecně tsi kde je rozvodový řemen 4
16:52:44
03.12.2018
Kocvin
-> Nwkt: Ok vyřídím..4

Případně, který z TSI motorů doporučit, když se bude ptát? Samozřejmě nejlepší benzín by byl asi 3.6 FSI, ale na to mi určitě nepřistoupí.. 3
upraveno 1x, naposled 03.12.2018 16:55:18
15:10:36
03.12.2018
Nwkt
-> Kocvin: Nebrat. Nedávno někdo sháněl náhradní motor a byl jenom jeden v ČR 4 Za origo mu řekli 130 za holej
14:43:58
03.12.2018
Kocvin
Kluci Passat B7 1.4 TSI EcoFuel CDGA konkrétně rok 2013. Brát nebo nebrat? Případně je tam s něčím vyloženě problém? Není ta 1.4 na passata slabá, i když má papírový výkon jaký má?

Kámoš si našel tohle auto a obrátil se na mě, abych na to s ním jel kouknout. Nemám s tímhle novým koncernem žádné zkušenosti.. :)
13:36:01
16.11.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 16.11.18 12:35:25: Na 28 - 30 topila babi s dědou, tedy hlavně kvůli babi, plynovým kotlem. 3 Tehdy to byl takový ten starý šedý kombi od MORY. Sice vyržel bez oprav nebo jen se základním servisem 30 let, ale vzor úspornosti to zrovna nebyl. Než jim to táta stáhnul, protápěli brutální peníze, pokaždé si to totiž zase přeštelovali zpět. Tam člověk vlez a než se vyzul, měl na sobě přilepenej svetr i kalhoty. 3
Musím ale říct, že my topíme na 22, všem nám to vyhovuje, ale moje mamka má u nás studený nos.
12:35:25
16.11.2018
palinator
-> vhml:
Tak 24,5°C by mi bylo už vyloženě nepříjemný, já mám radši mezi 20-22°C, ale to je taky kvůli tomu že v tom pokoji spim. Každopádně 24,5°C ještě není tak moc, jsou lidi, co topěj 28-30°C. Ale to už je většinou dřívím nebo uhlím.
V zimním půlroce ale na PC zapínám BOINC - výpočty SETI týkající se hledání mimozemskýho života mi zatížej GPU a CPU na 100%, tak si valim pod nohy nějakejch 300W tepla v elektrice. Ale je to topná elektřina obohacená o přidanou hodnotu z výzkumu. 1

Sorry za OT
12:32:34
16.11.2018
Jarda/felda
-> Syny 16.11.18 12:01:47: no vidíš a u nás topí Bioplynkou i v létě aby měli odebraný teplo a dostali dotace 9 9
12:01:47
16.11.2018
Syny
-> Jarda: Tak od roku 2016 je to stejne uplne jedno, pac i kdybys to topeni nepustil ani jednou, tak platis 80% prumerny spotreby bytovky 4 Taky jsem driv topil min, ale po tom, co to stejne zaplatim uz topim porad - inu takhle to prece je ekologicky, ze :)
upraveno 1x, naposled 16.11.2018 12:02:31
11:59:10
16.11.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 16.11.18 11:20:01: my netopime, vyhrivaji nas okolni byty, kde topeji jak blazni, takze mame 20stC celou zimu, mame meraky a stve me, ze kdyz se vari nebo boiler, tak clovek to plati 2x elektriku a ze se jeste jako topi, uz me napadlo dat na meraky peltier a trochu je ochlazovat :) ale to bych zas okradal sousedy, kdyz nas vytapeji, no protopime s vypnutyni radiatory tak o 10tis. kc min, nez ostatni...
11:20:01
16.11.2018
vhml
-> palinator 16.11.18 11:06:55: s tímhle přístupem bych ani nemohl topit doma na 24,5stupně 3
11:17:48
16.11.2018
Syny
-> Nwkt: Jestli mel nebo nemel nevim, kazdopadne ten muj ma vyhrejvany celni okno jen kdyz ho poleju horkou vodou 3
11:06:55
16.11.2018
palinator
-> vhml:
Tak uznávám, že to máš zajímavý. Jinak já neřešim těch 10 Kč jako spíš to, že jednou ta nafta dojde a budem mrznout a chodit pěšky (teda spíš vnoučata). Řek bych, že civilizace spotřebovává zdrojů příliš mnoho. Půl litru nafty je v celkovým objemu hovno, ale...

E: já jsem schopnej řešit každej klacek, abych něco nepálil zbytečně, ale energii z toho nějakým smysluplným způsobem využil. Přitom úspora nula a naopak si s tim člověk ještě musí dát tu práci.
upraveno 1x, naposled 16.11.2018 11:08:43
11:05:42
16.11.2018
Pavel P..
-> suri: hrdlo bylo netknuty ale gumku jsem daval novou, to je samozrejmost. Jen jak je to sikmo tak je voser to tam usadit a podrzet aby to nevyskocilo z toho osazeni v domecku.
10:57:03
16.11.2018
vhml
-> palinator 16.11.18 10:54:32: já to počítal a třeba mě to kvůli následnýmu okamžitýmu přepnutí na plyn vyjde dokonce levnějš než s tím jet 5km na benzín ( při studeným průměru kolem 20l/100km ) , než se přepne.
I tak to ale žere asi půllitru na hodinu, to má smysl ušetřit naftu za 10Kč :-D
upraveno 2x, naposled 16.11.2018 11:00:30
10:54:32
16.11.2018
palinator
-> vhml 16.11.18 10:32:59:
No, já nevim proč bych měl pálit drahocennou naftu, když nemusim. To, že je to diskomfort, přežiju.
10:42:50
16.11.2018
Nwkt
-> Syny: Golf neměl čelní vyhřejvaný? 3
10:40:18
16.11.2018
Syny
-> vhml: Tak skrabani okna se taky nevyhnu, to je fakt :)
10:38:10
16.11.2018
vhml
-> Syny 16.11.18 10:36:37: já měl tuhle půjčenou 4 okou oktávku, nový auto za dlouhý peníze, ráno v tom byla zima i po 5km a ještě jsem jak kretén škrabal okno. A to se vyplatí 3
upraveno 1x, naposled 16.11.2018 10:38:41
10:36:37
16.11.2018
Syny
-> vhml: Njn, dodelavat to tam nebudu... Zaprvy to stoji ranec a za druhy (NWKT by mohl vypravet) je peknej voser ta montaz... Ono topit to topi hned - ma to v climatroniku ten el. prihrev + mam el. sedacky, takze pro posadku OK, ale motoru je holt zima o neco dyl... Ale tak zase diky 6q s tim jedu na 2000ot nejakych cca 120 km/h a pohoda, neni treba to studeny vytacet jako u benzinu.
upraveno 1x, naposled 16.11.2018 10:39:48
10:32:59
16.11.2018
vhml
-> Syny 16.11.18 10:31:04: provozovat takový auta bez bufíku je slušný peklo. Já mám na vodě kolem 60 při startu a na oleji 50 tak po kiláku a půl. Po třech km bufík vypínám a mám na vodě 90 ( opravdových ) a na oleji 70
upraveno 1x, naposled 16.11.2018 10:35:30
10:31:04
16.11.2018
Syny
-> palinator: U me, kdyz je kolem nuly, tak mam 50°C na oleji po cca 10km.
10:11:17
16.11.2018
palinator
-> Syny:
Jenže u benzínu přidáš plyn a za půl minuty je zpět na 90. U nafty to chvilku trvá. Dneska jsem jel Toledem 30 km, topil jsem hodně abych auto pořádně rozmrazil a na plnou teplotu to ani nevylezlo, na oleji za výměníkem 74°C.
06:46:05
16.11.2018
suri
-> Pavel P..: to hrdlo treba na normálne auto nové aj s gumičkou , potom je pokoj , ale funguje to aj bez ..
06:26:43
16.11.2018
Syny
-> Nwkt: To te ale udela i benzin...
23:04:30
15.11.2018
Jarda/felda
-> StepaNoFUN 15.11.18 22:12:26: AFN to má jinak, termostat je dole a je solo jako favorití a přiklápí se plastovým kolínkem zespodu 4
22:28:30
15.11.2018
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983 15.11.18 21:59:52: Je, pokud máš upravený budíky co ukazujou reálnou teplotu, tak i s plně ohřátým autem ti při jízdě z Rokycanský dolů v mrazu klesne teplota vody třeba na 80 (což ale v sérii pořád ukazuje 90)
22:12:26
15.11.2018
StepaNoFUN
-> Pavel P..: Jestli je to stejný jako u OCT, tak hlavně najít ty ulomený packy z toho plastovýho nátrubku termostatu. Protože ten je montážní, ale přilepenej termostat s nima nevyndáš. Takže je ulomíš. A když zůstanou v bloku, tak se občas někde zaseknou.
21:59:52
15.11.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P.. 15.11.18 21:48:16: Kde vůbec vznikla ta fáma, že je to u nafty normální? To se někdy a někde skutečně stávalo?
21:48:16
15.11.2018
Pavel P..
Tak se přidám v jedním problemem který jsem řešil.... passat b5 1,9tdi afn......, před cca měsícem jsem vyměnil čidlo teploty, které bylo prasklé, kapala skrz něj voda ale ukazovalo to na budíkách normální teplotu+-90st.C ..... po výměně to najednou ukazovalo cca o 20st.C míň a dost to kolísalo podle zatížení motoru a moc netopilo.... tak jsem přečetl několik diskuzí na vw fórech kde pár lidí psalo že to je vadným termostatem ale plno lidí psalo že to neni termostatem a že ho měnili a žádná změna, že to je normální u nafty že se ten motor v zimě neohřeje apod... Takže jsem koupil nový termostat od Wahlera, namontoval a světe div se, motor se ohřeje na 90st cca po 4-5km po městě (konkretně dnes ráno při +3st.C) a teplota tam drží ať jedu bez plynu z kopce nebo do kopce a topí to daleko líp.

Termostat byl v autě ještě původní Wahler z výroby, 20let starý... jinak výměna je sranda, ale nejhorší bylo ten nový termostat usadit do domku s O-kroužkem tak aby nevyskočil z tioho osazení..... jelikož se mi to při první výměně stalo a ve spoji to kapalo, tak jsem to dneska musel znova rozebírat, takže radím pořádně usadit nebo přilepit na tmel a poté zaklopit tím kolínkem.

Třeba to někomu pomůže kdo má podobný problem 1
17:53:02
04.11.2018
maca
-> RadovanSkodovkar: díky4
17:49:05
04.11.2018
RadovanSkodovkar
-> maca 04.11.18 15:35:27: Keď dáš dole panel spod volantu kde je aj vypínač na svetlá tak tam sú relátka. Jedno z nich je na to čerpadlo forum.passat-club.cz/down load/file.php?id=29004&a.. .
Alebo poistka.
E: Pozícia IV
upraveno 1x, naposled 04.11.2018 17:50:00
15:35:27
04.11.2018
maca
-> Jarda/felda: diagnostiku nemam4
15:31:20
04.11.2018
Jarda/felda
-> maca 04.11.18 14:07:52: zkus spustit čerpadlo přes diag
14:07:52
04.11.2018
maca
-> Nwkt: odpojil jsem konektor a ani do jednoho kontaktu nejde proud
19:34:33
03.11.2018
maca
-> Nwkt: ok díky
18:22:20
03.11.2018
Nwkt
-> maca: Zkus ho napřímo, pokud pojede rak nějaký relé
16:08:29
03.11.2018
maca
Dotaz na zdejší znalce,včera jsem normálně dorazil dom a o 2 hodky později jsem pášu už nenatočil. Startér točí, po otočení klíčkem nezabzučí čerpadlo....takže čerpadlo?

jedná se o B5 1.6

Díky
21:09:27
24.09.2018
RadovanSkodovkar
Neviete niekto čo by mohlo spôsobovať zdusenie motora (2.3VR5 AGZ) pri miernej akcelerácií? Napr. z 20ky na 2ke od 1300ot. Zdusí ho a po chvíľke ide.. Do výkonu bez problémov a bez zaváhania. Diagnostika bez závady. Ešte keď preraďujem pri kľudnej jazde musím skorej pustiť plyn pretože keď inak rýchlo zatlačím spojku tak otáčky trocha vyletia.. Či to nebude mať spojitosť.. Váhu vzduchu som čistil, spotreba normálna..
Extreme Tyres