-> saskyn2: Vyzvedl bych si to u Tebe. A ty trubky teda zatím ne - zkusím to povolit (brzdiče prý byly před lety už měněny, tak třeba to půjde) a pokud ne, tak jestli to má klasické trubičky a závity, tak si to naohybám ze škodováckých trubiček, případně z metráže - pertlovačku tu taky mám...
Takže brzdiče TRW, nějaké destičky a uvidíme... :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
21:11:45
11.11.2024
11.11.2024

Bukaj
20:57:31
11.11.2024
11.11.2024

saskyn2
-> Bukaj: nebo to můžeš zkusit povolit, ale většinou to nejde, bývá ta trubka vehnilá do matky a ukroutí se. Ale asi záleží kolik to má namotáno, pokud to je nějaký zánovní kousek tak by to mohlo jít povolit. Naposled jsem to sundaval v pátek na nějaký oktávce s 600t a bylo to tak shnilý že ta trubka praskla normálně uprostřed hned jak jsem za tu matku vzal
Nebo by asi vyšlo levněji to napertloval, ale tyhle malý trubky a ostrý úhly to já dělat nechci
Nebo by asi vyšlo levněji to napertloval, ale tyhle malý trubky a ostrý úhly to já dělat nechci20:50:31
11.11.2024
11.11.2024

saskyn2
-> Bukaj: Ale z tý ceny těch trubiček nebudeš nadšenej, mají jen origo.
20:48:05
11.11.2024
11.11.2024

saskyn2
-> Bukaj: Asi jo. Jako že si to tu vyzvedneš, nebo to mám zkusit objednat někam k tobě na adresu rovnou-nevím jestli to půjde ale asi jo.
20:45:52
11.11.2024
11.11.2024

Bukaj
-> saskyn2: Jo aha, brzdový trubičky - to jsem nepochopil, jak jsem ze škodovek zvyklej na hadice a ne trubky k brzdiči... 
Díky za tip
A ten Granex - byl bys ochoten mi to tam na sebe objednat? Pár brzdičů TRW, pár těch trubek a nějaký desky?

Díky za tip

A ten Granex - byl bys ochoten mi to tam na sebe objednat? Pár brzdičů TRW, pár těch trubek a nějaký desky?
20:38:20
11.11.2024
11.11.2024

saskyn2
-> Bukaj: 2K0611763D. 2K0611764D Tak kdybys chtěl oželet tak granex má zálohu jen 173

20:22:23
11.11.2024
11.11.2024

Bukaj
-> saskyn2: Díky 
Tu zálohu 334 Kč na kus brzdiče asi přežiju...
...zajímavé, že od TRW jsou na Autodílosu 2 verze pod stejným číslem - jedna bez zálohy a druhá se zálohou (ta má na konci čísla navíc E) a ta se zálohou je i se započtením zálohy o dvě kila levnější, než ta nezálohovaná - čím to?
A jaký krátký trubičky máš na mysli?

Tu zálohu 334 Kč na kus brzdiče asi přežiju...
...zajímavé, že od TRW jsou na Autodílosu 2 verze pod stejným číslem - jedna bez zálohy a druhá se zálohou (ta má na konci čísla navíc E) a ta se zálohou je i se započtením zálohy o dvě kila levnější, než ta nezálohovaná - čím to?
A jaký krátký trubičky máš na mysli?
18:26:34
11.11.2024
11.11.2024

saskyn2
-> Bukaj: 2K0615423B, 2K0615424B. Na granexu na mojí registraci 1162 TRW ale je to vratnej díl a na to asi nemám sílu to řešit. Jinak si k tomu rovnou sežen i ty krátký trubičky, to na 80% nepovolíš.
17:33:59
11.11.2024
11.11.2024

Bukaj
Poprosil bych, zda by byl někdo ochotný mi podle VIN zjistit typ zadního brzdového třmenu na Caddynu (abych objednal brzdiče na výměnu a vyměnil je během jednoho dne a neblokoval auto na týden, než podle demontovaných dílů dorazí nové objednané - auto mám mimo dosah).
Jedná se o dlouhou osobní (8 míst) Caddynu Life, motor BSE, VIN WV2ZZZ2KZ9X009037.
Předem děkuji za ochotu
Jedná se o dlouhou osobní (8 míst) Caddynu Life, motor BSE, VIN WV2ZZZ2KZ9X009037.
Předem děkuji za ochotu

13:57:21
11.11.2024
11.11.2024

minno
Takto som to uzavrel. Na plochu záslepka a zalepené karosárskym tmelom.
Ďakujem ti -> SO545: za upozornenie.
Takže aj u dnešných áut naďalej platí, že si to treba dorobiť doma

Ďakujem ti -> SO545: za upozornenie.
Takže aj u dnešných áut naďalej platí, že si to treba dorobiť doma


13:54:35
11.11.2024
11.11.2024

minno
2 hodiny čistenia konca dutiny prahovej... Drôtom, handrou, kompresorom. Bolo tam už celkom slušne bahna.
13:51:49
11.11.2024
11.11.2024

minno
Inak k tomu neuzavretému prahu, asi tak...

13:50:23
11.11.2024
11.11.2024

minno
-> Jirik_Tuňák1983: Tak to by ma už trochu trápilo

12:56:51
11.11.2024
11.11.2024

Jirik_Tuňák1983
-> minno 11.11.24 12:42:09: Já myslel jako svařený. 

12:42:09
11.11.2024
11.11.2024

minno
-> Jirik_Tuňák1983: To by ma netrápilo.
12:33:04
11.11.2024
11.11.2024

Jirik_Tuňák1983
-> minno 11.11.24 12:15:51: Raději bych nesundaval stropnici, abys pak nezjistil, že je to auto od střechy po sloupky třeba modrý. 

12:15:51
11.11.2024
11.11.2024

minno
Debili...
17:26:18
10.11.2024
10.11.2024

minno
16:31:26
10.11.2024
10.11.2024

Jirik_Tuňák1983
-> minno 10.11.24 16:23:59: Slovo poňúrať si píšu do sešitku. 

16:26:40
10.11.2024
10.11.2024

minno
-> SO545: Pod prednými podblatníkmi som ale žiadny otvor do prahu nevidel. Vyzerá to tam takto:
16:23:59
10.11.2024
10.11.2024

minno
-> SO545: Tak to budem musieť poňúrať. Och. A to presne ma napadlo, že tam bude musieť byť niekde diera, lebo keď som striekal dutinu prahov, tak po vybratí poslednej zátky na konci prahu bolo v dutine oboch prahov trochu suchého blata (vyčistil som to drôtom) a pri striekaní dutiny prahu vytekal vosk trochu aj spod plastového podbehu...

13:36:18
10.11.2024
10.11.2024

SO545
presne ten plast dole....a najdes. Je to presne v spodnom zlome prahu....tam to nechali naschval otvorene aby vytiekol horuci vosk...niekdy to tak nebolo a vosk zostal v prahu.
13:34:08
10.11.2024
10.11.2024

minno
-> SO545: Aha. No čo sa týka spodku, ani u mňa na G7 som na spodu pod plastovými krytmi nič mimoriadne čo do ochrany nevidel.
Vyvoskované pod plastovými podblatníkmi (a celý spodok) už mám. Tiež dutiny vystriekané.
Otvorené megadiery na koncoch prahov som nenašiel žiadne. Vzadu nie sú náhodou až pod tými plastovými podbehmi?
Vyvoskované pod plastovými podblatníkmi (a celý spodok) už mám. Tiež dutiny vystriekané.
Otvorené megadiery na koncoch prahov som nenašiel žiadne. Vzadu nie sú náhodou až pod tými plastovými podbehmi?
13:20:41
10.11.2024
10.11.2024

SO545
-> minno 10.11.24 13:01:30: G5 a 6 boli minimalne osetrene v spodnej casti....
Ak chces svojmu autu fakt pomoct zmontuj predne a zadne podkolia /podblatniky/ a vyvoskuj z vnutra prahy a potom uzavri tie megadiery ktore tam nechali z fabriky aby vietokol vosk /asi aby usetrili/ su na koncoch prahov ako v predu tak vzadu. Ak ma clovek stastie uz tam ma slustu blata..
Spoj blatnika s prahom.....to miesto kde sa blatnik skrutkuje k prahu. Tam je len KTL a ked sa to necisti pripadne sa odstrani vosk s fabriky....tam to zacne hrdzaviet ako prve.
Ak chces svojmu autu fakt pomoct zmontuj predne a zadne podkolia /podblatniky/ a vyvoskuj z vnutra prahy a potom uzavri tie megadiery ktore tam nechali z fabriky aby vietokol vosk /asi aby usetrili/ su na koncoch prahov ako v predu tak vzadu. Ak ma clovek stastie uz tam ma slustu blata..
Spoj blatnika s prahom.....to miesto kde sa blatnik skrutkuje k prahu. Tam je len KTL a ked sa to necisti pripadne sa odstrani vosk s fabriky....tam to zacne hrdzaviet ako prve.
13:01:30
10.11.2024
10.11.2024

minno
-> SO545: Zaujímavé. Ako laik by som povedal, že čím novšia generácia, tým viac sa šetrí nielen na materiáloch vnútorného vybavenia (ako vidno napr. na G8), ale aj na antikoróznej úprave. Asi to tak potom nie je.
A v čom spočívalo šetrenie na G6 a G5? Horšia kvalita plechov, alebo slabšia vrstva pozinku, či niečo iné?
Spoj predného blatníka a podbehu na G7 myslíš konkrétne ktoré miesto?
Auto mám v pôvodnom stave, nebúrané, tak dúfam, že to bude držať.
A v čom spočívalo šetrenie na G6 a G5? Horšia kvalita plechov, alebo slabšia vrstva pozinku, či niečo iné?
Spoj predného blatníka a podbehu na G7 myslíš konkrétne ktoré miesto?
Auto mám v pôvodnom stave, nebúrané, tak dúfam, že to bude držať.
11:25:28
10.11.2024
10.11.2024

SO545
-> minno 10.11.24 10:13:34: Celkovo je to auto ovela lepsie osetrene.... To nestastne setrenie na G5 a G6 bola chyba....
Miesto kde sa moze u G7 prejavit hrdza ako prve je spoj predneho blatnika a podbehu.
Tam si to skontroluj a udrzuj ako prve. Ak mas povodne neburame auto...tak to nieco vydrzi.
Miesto kde sa moze u G7 prejavit hrdza ako prve je spoj predneho blatnika a podbehu.
Tam si to skontroluj a udrzuj ako prve. Ak mas povodne neburame auto...tak to nieco vydrzi.
10:13:34
10.11.2024
10.11.2024

minno
-> SO545: G7 nehnijú? Alebo je to len tým, že sú mladšie.
07:52:33
10.11.2024
10.11.2024

SO545
-> minno 09.11.24 19:57:25: strecha je k bocnicam laserovo pripajkovana po celej dlzke.
Tak ako aj zadne blatniky z vnutornej strany od kufra.
Lepena je az ked je nutna vymena....to sa potom lepi po celej dlzke.
Ked auto hnije...tak je vacsinou po velmi odbornj oprave...alebo zanedbanej udrzbe.
plati pre G7....G5 a 6 to hnilo neskutocne....hlavne prahy.
Tak ako aj zadne blatniky z vnutornej strany od kufra.
Lepena je az ked je nutna vymena....to sa potom lepi po celej dlzke.
Ked auto hnije...tak je vacsinou po velmi odbornj oprave...alebo zanedbanej udrzbe.
plati pre G7....G5 a 6 to hnilo neskutocne....hlavne prahy.
19:57:25
09.11.2024
09.11.2024

minno
-> SO545: Ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď. Dosť ma to zaujíma, preto sa pýtam.
Toť potom námet na úvahu, prečo niektoré kusovky tak hnijú a aj na neobvyklých miestach.
A ešte jedna otázka: strecha (vonkajší plech strechy) býva k bočniciam len lepený a vyšpárovaný (nevidno spoj), alebo je aj bodovaný?
Toť potom námet na úvahu, prečo niektoré kusovky tak hnijú a aj na neobvyklých miestach.
A ešte jedna otázka: strecha (vonkajší plech strechy) býva k bočniciam len lepený a vyšpárovaný (nevidno spoj), alebo je aj bodovaný?
19:23:18
09.11.2024
09.11.2024

SO545
-> minno 09.11.24 13:07:24: ano vsetko obvodove je v zinku...
Vysokopevnostnu ocel mas v stlpikoch A B pod prahmi , pod pred.nohami a este na par miestach.
Ano za sedozlta je kataforeza KTL a ta je nanesena na celu karoseriu po je dozvarani.
Pozinkovane diely sa na karoseriu uz boduju , lepia a prelisuvaju.
Vysokopevnostnu ocel mas v stlpikoch A B pod prahmi , pod pred.nohami a este na par miestach.
Ano za sedozlta je kataforeza KTL a ta je nanesena na celu karoseriu po je dozvarani.
Pozinkovane diely sa na karoseriu uz boduju , lepia a prelisuvaju.
13:07:24
09.11.2024
09.11.2024

minno
-> Milan 136 09.11.24 10:20:12: Videá z výroby mám napozerané, ale neviem z toho určiť, čo je pozink.
-> SO545 09.11.24 12:13:50: Aha. 1. Čiže všetky tie tabule plechov, z ktorých sa lisujú panely karosérie, sú pozinkované? 2. Ktoré časti napríklad sú vysokopevnostný plech bez pozinku?
3. V kataforéze je potom následne celá karoséria? Alebo čo za farbu je taká tá šedo-žltá farba v dutinách a na miestach, ktoré sú zakryté?
-> SO545 09.11.24 12:13:50: Aha. 1. Čiže všetky tie tabule plechov, z ktorých sa lisujú panely karosérie, sú pozinkované? 2. Ktoré časti napríklad sú vysokopevnostný plech bez pozinku?
3. V kataforéze je potom následne celá karoséria? Alebo čo za farbu je taká tá šedo-žltá farba v dutinách a na miestach, ktoré sú zakryté?
12:18:08
09.11.2024
09.11.2024

Milan 136
-> SO545 09.11.24 12:13:50: Těch už tam je na té kastli taky dost. Naposledy jsem viděl čistou karoserii ze Superba 4.
12:13:50
09.11.2024
09.11.2024

SO545
-> minno 09.11.24 08:39:20: cela karoseria je pozinkovana....jedine co nie tak vysokopevnostne ocele spracovane za tepla. Tie su v povodnom stave a len zalakovane v KTL.
10:20:12
09.11.2024
09.11.2024

Milan 136
09:29:55
09.11.2024
09.11.2024

minno
-> Milan 136 09.11.24 09:01:23: Myslím karoséria vo fabrike.
09:01:23
09.11.2024
09.11.2024

Milan 136
-> minno 09.11.24 08:39:20: Nějak nechápu dotaz? Jako nějaký náhradní díly?
08:39:20
09.11.2024
09.11.2024

minno
Na dnešných VW sa ešte niečo zinkuje? Ak áno, čo z fabriky je pozinkované?
18:59:54
08.11.2024
08.11.2024

Jirik_Tuňák1983
-> minno: Pěkní ohníváčci. Klasika. 

11:07:42
08.11.2024
08.11.2024

Bery
To jsou fakt vynálezy, ok, díky

10:03:26
08.11.2024
08.11.2024

MATTESS
-> Bery: určitě vyndat. Už to tu asi někde v minulosti je, ale pro připomenutí - pěna pod A slloupkem (na stěně pantů dveří) u předFL
09:23:15
08.11.2024
08.11.2024

Bery
to odpojování jednoho válce - to je taky jen zajet někam na SW úpravu?
Na ty plasty se musim podívat, nevim jak to auto u nás dlouho zůstane, ale tohle odlehčení mu neublíží:-)
Na ty plasty se musim podívat, nevim jak to auto u nás dlouho zůstane, ale tohle odlehčení mu neublíží:-)
07:28:09
08.11.2024
08.11.2024

MATTESS
-> minno 07.11.24 17:10:53: ano, ty horní pěny jsem taky vyhodil
22:09:22
07.11.2024
07.11.2024

minno
-> saskyn2: Tak 7, neskúmal som to moc. Áno, aj to je možné (vibrácia plast. podbehu). Inak materiál toho bazmegu sa v priebehu výroby vraj líšil. To, čo mám ja, je mirelon. "Nasákavé" je to len povrchovo (povrchové póry, nejde to dovnútra), mal som to suché.
Hluk uvidím po vrátení prepážok nazad. Auto som totiž súčasne prezul na zimáky, ale to čo počujem iné, nie je hluk od gúm, hvízda to ako záhradka na streche.
Hluk uvidím po vrátení prepážok nazad. Auto som totiž súčasne prezul na zimáky, ale to čo počujem iné, nie je hluk od gúm, hvízda to ako záhradka na streche.
21:25:09
07.11.2024
07.11.2024

saskyn2
-> minno 07.11.24 20:24:06: To je 7 ne 8. Jinak já to taky vyndavám když to náhodou rozeberu, rozdíl v hluku nepozoruju, ale spíš jde o to jestli pak ten plastový podběh nevibruje a neošoupe lak na lemu blatníku, pak to bude hnít ještě rychleji jak s tou houbou
20:27:51
07.11.2024
07.11.2024

Syny
-> minno 07.11.24 20:25:01: Hnilo mi to vsude mozne, ale tady zrovna ne 

20:25:41
07.11.2024
07.11.2024

minno
A ešte jeden Golf 5:

20:25:01
07.11.2024
07.11.2024

minno
Golf 6:
20:24:32
07.11.2024
07.11.2024

minno
Golf 5:
20:24:06
07.11.2024
07.11.2024

minno
Ale dnes som v meste nafotil námatkovo zopár VW s hnilým blatníkom presne na tomto mieste
Passat B8:

Passat B8:
20:22:00
07.11.2024
07.11.2024

minno
-> SO545 07.11.24 19:56:07: Ja som to už vyhodil, ale asi to dám nazad (pod tým ošetrené voskom) a budem to tam občasne čistiť. Ono je to bez toho fakt akési dosť hlučnejšie (aerodynamicky), asi sa tam nejako divoko víri vduch pod blatníkom.


