-> VeTeV:
A to všichni Mercedes vždycky vychvalovali, jaký dělá nezničitelný nafťáky... a tady najednou zničeho nic turba v pánu. Všechno jde do hajzlu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Santa Fe, uvažoval jste někdo?
prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 11.12.2010 do 14.12.2010, založil/a Jirik_Tuňák - zrušená registrace
David29 12.12.10 15:48:56 napsal:
→ Nwkt:
Když by někdo chtěl velký auto kvůli rodině, spíš bych se přikláněl
k Transporteru, Vianu či podobný rodinný dodávce…
hlavně to Viano - kamarád měl dvě plus jedno Vito - Vian se už zbavil a Vito ho sere kudy chodí... je to trojcípka, takže díly/ceny za servis pekelný, ale kvalita je u tohoho montovance na hovno... turbo odešlo u Vita i Viana v rozmezí 2-4 mesíců po záruce (oprava vyžádala 70tis), te´d měl Vito na servisce a vysosali po něm 45tis bez daně..přitom to rezne a jediný co fachá bez problému je motor
→ Nwkt:
Když by někdo chtěl velký auto kvůli rodině, spíš bych se přikláněl
k Transporteru, Vianu či podobný rodinný dodávce…
hlavně to Viano - kamarád měl dvě plus jedno Vito - Vian se už zbavil a Vito ho sere kudy chodí... je to trojcípka, takže díly/ceny za servis pekelný, ale kvalita je u tohoho montovance na hovno... turbo odešlo u Vita i Viana v rozmezí 2-4 mesíců po záruce (oprava vyžádala 70tis), te´d měl Vito na servisce a vysosali po něm 45tis bez daně..přitom to rezne a jediný co fachá bez problému je motor

-> Jirik_Tuňák: tj, vsichni by nejradsi vsecko mekkoucky, von se na tom pak super drzi prach a je vsechno videt .-)
-> Nwkt: Ale patří to pod GM, takže je tam podíl znát.
-> U-Geen: Jinak se mi samozřejmě líbí, jak se všichni zaměřují na kvalitu plastů, protože to na ně leze odevšad z recenzí a časopisů. Přitom se léta jezdilo s palubkama na plechovej kostře, popř. to byl plast jak z roztavenejch joysticků a nebo smradlavej ipur a nikomu to nevadilo. 

-> Jirik_Tuňák: Dyť to je korejský
-> U-Geen: Dnes jsem viděl dvě a je to pěkný.
Tak ono je pěkný i toto, Chevrolet Captiva, ale tam už by měl člověk asi bobíky. Krom toho je to ještě víc americký, takže ještě horší plasty.
Ale když se dělá to Santa Fe s malýma změnama ještě dnes jako model 2010, myslíš, že např. od roku 2008 na interieru nezapracovali? Zatím jsem do toho jen čuměl (má to kolegovo táta), ale nějak jsem se na drobnosti nezaměřoval.
Ilustrační foto Captivy :
sauto.cz/detail-inzeratu/ .../8304270
Tak ono je pěkný i toto, Chevrolet Captiva, ale tam už by měl člověk asi bobíky. Krom toho je to ještě víc americký, takže ještě horší plasty.
Ale když se dělá to Santa Fe s malýma změnama ještě dnes jako model 2010, myslíš, že např. od roku 2008 na interieru nezapracovali? Zatím jsem do toho jen čuměl (má to kolegovo táta), ale nějak jsem se na drobnosti nezaměřoval.
Ilustrační foto Captivy :
sauto.cz/detail-inzeratu/ .../8304270
-> Nwkt: Asi tak
Předimenzovaně velký kola - zbytečná investice do gum, spotřeba, do města moc velký, do terénu nesmysl - kord když na tom má letnáky, že 
Když by někdo chtěl velký auto kvůli rodině, spíš bych se přikláněl k Transporteru, Vianu či podobný rodinný dodávce....


Když by někdo chtěl velký auto kvůli rodině, spíš bych se přikláněl k Transporteru, Vianu či podobný rodinný dodávce....
-> Jumbo: ono mi prijde ze obecne asijci plasty v interieru moc neresej, u Vitary co mame (rok 98) je to klasickej tvrdej plast a i v dalsi generaci tomu tak bylo
-> Jirik_Tuňák: Santa-Fe bych se nebál. Řídil sem diesel (nevím přesně motor, ale myslím že něco přes dva litry) v automatu a překvapivě pohodové svezení. Po debatě s majitelkou sem zjistil, že s autem nebyl nikdy problém a že oproti Tuaregu, který má její manžel, platí nižší pojistku a když naposled nabrala srnku, tak oprava blatníku, nová mlhovka, spodní mřížky a vše do laku ji v Hyundai stálo 15000 Kč komplet. Ale jinak ta kvalita plastů je horší, hold je to auto určené prioritně pro trh USA, což se na některých věcech podepisuje....
-> U-Geen:
Tak to jste asi na kraji světa. Nám se to ještě nikdy nikde nepovedlo.
Tak to jste asi na kraji světa. Nám se to ještě nikdy nikde nepovedlo.
-> palinator: 2x-10x podle snehu
-> U-Geen:
Kolikrát za rok s autem sedneš na břicho?
Kolikrát za rok s autem sedneš na břicho?
-> Jirik_Tuňák: tohle Santa-Fecko je nadherny auto.. pro nas teda zbytecne velky a nenazrany :-) ale jinak bych ho doma zkous. Kamarad ma starsiho Accenta a myslim, ze vcelku spokojenost, libi se mi, ze ackoli nevypada, tak je uvnitr spousta mista, hlavne na zadnich sedackach - ma to pomerne velkej rozvor
tak nevim, SUV doma mame taky a ze by bylo k hovnu se zrovna rict neda (Suzuki Vitara Long). Lidi co jezdej po okoli maj taky par SUVcek (X-Trail, Yeti, Kuga, Freelander) a nikdy nemaj problem, narozdil od jakejkoli predohrabu a 4kolek co si sednou na bricho
-> dakar.cz 11.12.10 17:24:02: Presne...
-> David29: jo,taky sem nejak tem SUV neprisel na chut.. Neni to ani terenak,protoze se to nikam nevyskrabe,ani osobak. Spis tak velky a drahy osobak se kterym se blbe parkuje:)
-> Jirik_Tuňák: 3roky staryho... Vsude levny plasty, interier nic moc...
-> Jirik_Tuňák: jo,promin.ma 2.7 V6 A opravdu na to jen nadava.. A ty plasty,to je taky fakt,vsechno pusobi strasne lacine..
-> David29: A celkově k hovnu 

SUV?
Parodie na pořádný auto a od každýho něco-)
Parodie na pořádný auto a od každýho něco-)
-> Syny: To maj nějakýho historickýho ne?
-> dakar.cz: Nevšiml jsem si, že by do toho dávali nějakou 2,5, nepleteš si to se Sorentem?
Jeden z obchodních zástupců mi v pátek říkal, že byl ve fabrice Hujdaje v rámci nějaké prezentace a velmi se mu to líbilo.
-> dakar.cz: Nevšiml jsem si, že by do toho dávali nějakou 2,5, nepleteš si to se Sorentem?
Jeden z obchodních zástupců mi v pátek říkal, že byl ve fabrice Hujdaje v rámci nějaké prezentace a velmi se mu to líbilo.
Jeden taky servisujeme je to 2,2 turbodiesel 4x4 ma najazdene 140000 Km. podvozok je ok motor tiez v poriadku. Jedna vec co sa mi nepaci je kvaliita plastov v intriery ... je to des vsetko posobi tak lacno.
urcite nekupovat.jestli nechces stravit vic casu v servisu nez za volantem,tak fakt nebrat.kamos to ma,ma toho 2.5 benzin.a pry to strasne zere,nejede to. Navic je porad v servisu,jak se to kazi. K tomu jeste ten divny design...ja bych fakt nebral,za ty prachy se da sehnat mnohem solidnejsi auto
-> Syny: Proč? Jako jasně má nějaké minusy, ale například cena za kterou jsem koupil svoje je docela zajímavá. Pravda design je hrozný v tom, že kopíruje kde co. Zepředu prý medvěd a zezadu zase jaguár, ale jinak si myslím že to není nejhorší. Pro mě pořád lepší než koncern.
Jo ohromné mínus alespoň mého modelu je lak. Je hrozně měkký
Ale každý podle svého vkusu
Jo ohromné mínus alespoň mého modelu je lak. Je hrozně měkký
Ale každý podle svého vkusu
-> Syny: nikto by si hyundai druhý krát nekúpil
ďakujem nechcem
ďakujem nechcem
Osobne bych Hyundai nechtel, celkove me ta znacka moc nenatchla a Accent kterej maji mlady rodice je nic moc a sam mlady tata to rekl, ze uz by si to nekoupil :)
-> ZdeněkH: Však jsi se už určitě všiml, že koukám po mladším nástupci.
Subaru Legacy nebo Outback, BMW 5 (E60 / E61), Citron C5 (akt. model), Pugét 308 SW a teď přiskočilo Santa Féčko.
Subaru Legacy nebo Outback, BMW 5 (E60 / E61), Citron C5 (akt. model), Pugét 308 SW a teď přiskočilo Santa Féčko.
Tak co mě napadá, čorka, zabavenej leasing ....
copak xantie nestačí? Pokud chceš víc info koukni na www.hyundaiclub.net/ určitě tam najdeš informace
Já mám jen Sonatu r.v.2004 momentálně má najeto 90tkm a servisku taky nemám, ale naštěstí jsem narazil na servis kam to auto předtím jezdilo a znají ho. Budu muset ale udělat rozvody fuj
Já mám jen Sonatu r.v.2004 momentálně má najeto 90tkm a servisku taky nemám, ale naštěstí jsem narazil na servis kam to auto předtím jezdilo a znají ho. Budu muset ale udělat rozvody fuj
Z jakého důvodu může být u takhle nového auta z dovozu z DE v položce serviska: NE ?
Zvláště při té ceně.
Zvláště při té ceně.