-> havlik 13.12.10 17:14:57:
Co vím u Oplu, tak Astra G teploměr měla, H už ne a ta poslední ho zase má. Naše Vectra B "98 je ještě asi stará škola, jelikož teploměr kolísá, takže zřejmě ukazuje skutečné hodnoty.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Za kolik km se vám ohřeje 1,9tdi
20:14:24
14.12.2010
14.12.2010

palinator
16:30:16
14.12.2010
14.12.2010

Nwkt
-> U-Geen: To je na náklaďáky ne
pro osobní tam doporučujou spíš tohle www.normans.cz/produkty/. ../blokove-ohrivace
pro osobní tam doporučujou spíš tohle www.normans.cz/produkty/. ../blokove-ohrivace
16:27:54
14.12.2010
14.12.2010

U-Geen
jenom pro zajimavost :-) www.normans.cz/produkty/.
../male-prutokove-ohrivace
16:21:12
14.12.2010
14.12.2010

suri
-> Jirik_Tuňák: viem , máme doma , hold niekedy konvice neboli
16:14:02
14.12.2010
14.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri: To je ponornej vařič na čaj.
Ale fakt. 
Ale fakt. 
15:44:10
14.12.2010
14.12.2010

suri
-> Milan 136: viem -> Jirik_Tuňák: takéto ohrievače na hadicu sú a je to super , predhreje to vodu v chladiči prípadne v motore podľa umiestnenia na tých 60st .
15:29:03
14.12.2010
14.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
A co toto? 

15:24:04
14.12.2010
14.12.2010

Milan 136
-> saskyn2: no to je lepší varianta místo těch žhaviček ve vodě. jsou tam na to dvě relé pro dva topné obvody. jinak ten el. radiátor má i fabia TDI
-> MATTESS 13.12.10 13:29:47: no pak se roužne kontrolka, gong a asi se zvedne
-> suri: no felda byla poslední, pak už to lže...
třeba fabia II v základu teploměr nemá
-> Tuner#2 13.12.10 15:39:11: mně se to taky vůbec nelíbí, ale je to tak
-> MATTESS 13.12.10 13:29:47: no pak se roužne kontrolka, gong a asi se zvedne
-> suri: no felda byla poslední, pak už to lže...
třeba fabia II v základu teploměr nemá
-> Tuner#2 13.12.10 15:39:11: mně se to taky vůbec nelíbí, ale je to tak
10:52:33
14.12.2010
14.12.2010

saskyn2
Ono taky záleží na konkrétnim typu auta, třeba sup, passat, novější audi má přídavný elektrický topení v základu takže to pak fouká teplý vzduch na okno téměř po nastartování 

10:08:21
14.12.2010
14.12.2010

Luky
Tak dneska v těch -9 °C jsem to za celou cestu do práce neohřál. Po asi 16km bylo tak 70 °C na budíku. Kolik to je v reálu? 

17:55:00
13.12.2010
13.12.2010

Venca.
Moje PDčko 74kW se začne ohřívat tak nějak po 4km - začne se zvedat rafička, po cca 10km se ohřeje na 90, trochu topit to začne s climatronikem cca po 2 km... mimo město
17:22:56
13.12.2010
13.12.2010

David29
-> havlik: Vole, sem čekal
Ale tak nějak sem to spíš myslel, že prostě takovýdle auta nejsou pro řidiče teoretiky...
Zkrátka nový osobáky jso dělaný pro neřidiče, kterejm teplota motoru neřiká nic-)

Ale tak nějak sem to spíš myslel, že prostě takovýdle auta nejsou pro řidiče teoretiky...
Zkrátka nový osobáky jso dělaný pro neřidiče, kterejm teplota motoru neřiká nic-)
17:19:56
13.12.2010
13.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Tjn ale maj kontrolku prehrati, ktera se rozne kdyz uz je to total v prdeli


17:14:57
13.12.2010
13.12.2010

havlik
-> David29: tak to by ti ten teploměr asi měli vyměnit:)
Každopádně jinak k debatě spousta novejch aut už tedka ani teploměr nemají
Každopádně jinak k debatě spousta novejch aut už tedka ani teploměr nemají

17:13:08
13.12.2010
13.12.2010

David29
Tak to mě Iveco ukazuje teplotu přesně v rozmezí 60st - 120st
Když jsem zůstal viset v kopci a hrabačkou jsem se škrábal ven, ke stovce to vylezlo...
Asi holt rozdíl v tom, že u takovejhlech aut se počítá s řidičema profesionálama, ne s troubama, který si neuměj ani vyměnit kolo...
Když jsem zůstal viset v kopci a hrabačkou jsem se škrábal ven, ke stovce to vylezlo...
Asi holt rozdíl v tom, že u takovejhlech aut se počítá s řidičema profesionálama, ne s troubama, který si neuměj ani vyměnit kolo...
17:06:58
13.12.2010
13.12.2010

Syny
-> Luky. 13.12.10 12:22:55: Od kruhace ve Stahlavech az k nam je to zhruba 5-6km asi ne? To by tak odpovidalo... Jinak v lete mi taky rucicka nad 90 nejde. V 92°C zapina 1. rychlost sahary, takze to bude asi tim :)
15:47:51
13.12.2010
13.12.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 13.12.10 15:45:30: Však ano souhlas viz. 15:39:11 13.12.2010
15:45:30
13.12.2010
13.12.2010

suri
-> Tuner#2: pre teba a pre mňa to možno nie je výhodné ale pre mudrlanta čo o tom nevie niča vidí že ide teplota hore tak robí stresy zbytočne
15:42:33
13.12.2010
13.12.2010

Petkar
1,9 TDi PD (verze 96 kW) ve Fordu Galaxy začíná hřát v poptávaných teplotách po cca 5 km, úplné ohřátí motoru tak po 10-15 km, olej ještě trošku déle, ale zase to závisí od způsobu jízdy - většinou netočím nad 2 500 rpm...
Jo a tenhle Galax nemá přídavné topení (dovoz Itálie), zas na druhou stranu je čipnut na 160 HP...
Jo a tenhle Galax nemá přídavné topení (dovoz Itálie), zas na druhou stranu je čipnut na 160 HP...
15:41:26
13.12.2010
13.12.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky. 13.12.10 15:33:55: Např. na benzině na dálnici. Každý auto když přijedeš chcípneš, natankuješ a chceš odjet tak má teplotu min. o 10°C vyšší, alespoň u Žlutky, u Fáva atd. to tak funguje, voda přestane kolovat, motorový prostor přestane ventilovat když auto stojí a to prostě teplotu vody zvedne a je nemožné aby ne.
15:41:07
13.12.2010
13.12.2010

Luky
-> MATTESS: Jo takhle, já myslel že to spadlo.
Nj, holt jsem wofce, líbí se mi jak to visí pořád přesně na 90 °C
Nj, holt jsem wofce, líbí se mi jak to visí pořád přesně na 90 °C

15:39:35
13.12.2010
13.12.2010

MATTESS
-> Luky.: Chvíle, třeba 5min. Když vypneš motor, teplota chladící kapaliny vzroste. Čili i budík ukazuje vyšší teplotu (š120 a pod. auta)
15:39:11
13.12.2010
13.12.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 13.12.10 15:15:18: To, že pro klid uživatele nám výrobci lžou, bohužel nejel v automobilovém segmentu. Stejných příkladů by se našlo všude dost. Ano 90% ovcí ve stádu je to jedno, ale pak je tady těch 10% co by rádi přsné budíky aby věděli že se něco děje... K smíchu to bylo, protože Milan to podal velice vtipně.
15:35:59
13.12.2010
13.12.2010

suri
-> Luky.: dnes väčšinou máš len kontrolku prehriatia ktorý je tiež vyhodnotená z čidla teploty
teplomer tam je asi len aby tam nebola diera a aby sa vodiči mohli chváliť že im drží teplota ako pribitá a na sprostej 120/felicii liezla od 70 po 110
teplomer tam je asi len aby tam nebola diera a aby sa vodiči mohli chváliť že im drží teplota ako pribitá a na sprostej 120/felicii liezla od 70 po 110
15:33:55
13.12.2010
13.12.2010

Luky
-> suri: No a k čemu tam kruci ten teploměr je? Vim že se do spousty aut už nedává, ale to mně přijde trochu ujetý...
-> MATTESS: po jaký chvíli? Navíc v hicu, to je asi normální, ne?
-> MATTESS: po jaký chvíli? Navíc v hicu, to je asi normální, ne?
15:27:27
13.12.2010
13.12.2010

MATTESS
Mně se zdálo i divný, že když vypnu motor po jízdě (hlavně v hicu) a po chvíli nastartuju, je zobrazená teplota stejná.
15:15:18
13.12.2010
13.12.2010

suri
-> Tuner#2: čo je na tom smiešne -> Milan 136: asi tak -> Luky.: žiadne auto ti dnes neukazuje presnú teplotu
ak máš napríklad 70-110 hlási to 90st na budíku a skutočnosť je iná . Posledná škodovka čo merala teplotu je asi felicia
ak máš napríklad 70-110 hlási to 90st na budíku a skutočnosť je iná . Posledná škodovka čo merala teplotu je asi felicia
13:35:09
13.12.2010
13.12.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
Milan 136 13.12.10 12:44:00 napsal: → Luky.: pro klid uživatele a pro vyhnutí se panice u řidičů je u fabie i ostatních nových aut a určitě i mimo koncern VW rafička na 90 stupních cca od 70 do 110 stupňů…
ROFL
ROFL

13:31:30
13.12.2010
13.12.2010

Luky
-> Milan 136: Já si říkal že to neni jen tak - no hlavně že nepanikařim 

13:29:47
13.12.2010
13.12.2010

MATTESS
-> Milan 136: to jako fakt? Já mam na to podezření od prvního léta. A nad 110°C ručička putuje dál?
13:16:50
13.12.2010
13.12.2010

Nwkt
-> Luky.: To by chtělo sledovat VAGem :-)
12:44:00
13.12.2010
13.12.2010

Milan 136
-> Luky.: řeknu Ti jednu tajnost
pro klid uživatele a pro vyhnutí se panice u řidičů je u fabie i ostatních nových aut a určitě i mimo koncern VW rafička na 90 stupních cca od 70 do 110 stupňů....
pro klid uživatele a pro vyhnutí se panice u řidičů je u fabie i ostatních nových aut a určitě i mimo koncern VW rafička na 90 stupních cca od 70 do 110 stupňů....12:22:55
13.12.2010
13.12.2010

Luky
Když jedu ze Šťáhlav, Fabii RS se rafička pohne někde u Synyovic zahrádky v Plzenci v tom kopci. Dá se podle toho i určit venkovní teplota. V létě se hne už před Plzencem (Sedlecem), zatímco při veliké zimě až skoro u Letkova. Teď už je potřeba to jen empiricky odpozorovat a zlepšit přesnost toho měření na dílky menší než 15 °C 
A fascinuje mě, že ani v těch největších hicech, ve městě, v koloně a já nevim co ještě, se rafička nikdy nepohne nad 90 °C
Chlazení je tedy, jak se zdá, dimenzovaný dostatečně

A fascinuje mě, že ani v těch největších hicech, ve městě, v koloně a já nevim co ještě, se rafička nikdy nepohne nad 90 °C
Chlazení je tedy, jak se zdá, dimenzovaný dostatečně15:54:54
12.12.2010
12.12.2010

David29
Mě Peugeot 1.9T topí během 2km... Leč v zimě mám teplotu kolem 70C pernamentně...
21:01:35
11.12.2010
11.12.2010

Honzik105S
-> palinator: kod motoru AHU a je to 97
15:22:40
11.12.2010
11.12.2010

saskyn2
-> škodec: EE právě že ten motor má takovou velkou účinost a že ti ani na volnobeěh nedokáže vyrobit tolik tepla aby udržel ohřátý radiator topení
a tim že má malej výkon tak se při jízdě taky pomaleji ohřívá protože kde neni výkon, neni ani teplo
a tim že má malej výkon tak se při jízdě taky pomaleji ohřívá protože kde neni výkon, neni ani teplo
15:17:16
11.12.2010
11.12.2010

palinator
-> škodec:
To bych chtěl vidět.
To bych chtěl vidět.
14:55:46
11.12.2010
11.12.2010

škodec
-> saskyn2: ja mam skor pocit ze SDI sa prave rychlo ohrieva. Maly motor hovno vykon tak sa sustredi len na to
Zato benzinovej 1.8T to trva dlhsie nez SDIcku
Zato benzinovej 1.8T to trva dlhsie nez SDIcku14:53:52
11.12.2010
11.12.2010

Nwkt
-> Syny: Nic neřešim, ale zkontrolovat to můžu. Jako jsem si koupil hustoměr, abych věděl na kolik °C tam mam nemrzku
14:32:57
11.12.2010
11.12.2010

Syny
-> Tuner#2 11.12.10 14:13:23: Tyvole ty mas asi nakej velkej problem, kdyz na me musis reagovat a rejt i tam, kde se te to absolutne netyka... Ptal jsem se uplne normalne TOMASE (ne tebe) co resi, kdyz se mu auto ohrejva evidentne normalne jako ostatni TDicka.
14:26:55
11.12.2010
11.12.2010

Nwkt
-> Milan 136: Tak teď už nechce 

14:25:26
11.12.2010
11.12.2010

saskyn2
-> Nwkt: Vyndavat nemusíš, stačí vytáhnout + z baterky a ta žhavička musí mít viditelný odběr(hodí jiskru když škrtneš kabelem)
14:21:43
11.12.2010
11.12.2010

Milan 136
-> Nwkt: často bývají upadlý dráty u těch "fajfek" co na tom jsou nasazený. Samozřejmě se vyndat dají a zkusit je připojit na zdroj jako obyč žhavičky. Ale ne vždy to je med, vytočit je z toho hliníku zarostlý tou chladící kapalinou. Dají se jen proměřit multimetrem proti kostře, ale i tak se někdy naměří a stajně nejdou.
Pokud se Ti nechtějí zalomit v tom hliníku atd tak bych možná vypustil vodu a z tý hlavy to sundal celý. Pokud se Ti do toho chce šťourat
Pokud se Ti nechtějí zalomit v tom hliníku atd tak bych možná vypustil vodu a z tý hlavy to sundal celý. Pokud se Ti do toho chce šťourat

14:13:23
11.12.2010
11.12.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 11.12.10 14:07:48: Řeší třeba to co tu napsal Milan 136. Koukám Tebe fakt musíme asi hodně srát viz. třeba tvoje reakce na mé rady o focení a teď tady na Tomáše 

14:07:48
11.12.2010
11.12.2010

Syny
-> Nwkt: A co resis? Dyt te tady vsichni vlstne potvrdili, ze se te to ohrejve jeste celkem brzo. Jako benzin to nikdy nebude no :)
14:01:25
11.12.2010
11.12.2010

Nwkt
-> Milan 136: A funkčnost poznám tak, že je vytáhnu a vyzkoušim jestli se ohřívají? Někde jsem na to myslim viděl návod
13:36:02
11.12.2010
11.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Kámoš koukal do nějakýho bawora (2001) a to byla sice nafta, ale našel v okruhu více termostatů, ten se ohřejval rychleji a hodně rychle topil.
Ono i kolegovo 320d (E90) začala topit stejně rychle jako moje. Beru topení, ne provozní teplotu motoru. Podle mě to bude u koncernového TDi souviset i s cenou a konstrukcí oproti zrovna tomu BMW.
Ono i kolegovo 320d (E90) začala topit stejně rychle jako moje. Beru topení, ne provozní teplotu motoru. Podle mě to bude u koncernového TDi souviset i s cenou a konstrukcí oproti zrovna tomu BMW.
13:29:39
11.12.2010
11.12.2010

palinator
-> saskyn2:
Se SDI se člověk spíš plazí, než jede.
Se SDI se člověk spíš plazí, než jede.

13:17:08
11.12.2010
11.12.2010

Milan 136
-> Nwkt 10.12.10 20:56:11: ASV má tři žhavičky v tom hliníkovým domečku na hlavě. Je dobrý projít to, jestli fungujou
13:06:22
11.12.2010
11.12.2010

saskyn2
Některý koncernový TDIčka určený do jižních zemí(typicky šunky dotáhnutý ze Španěl) nemaji příhřev kapaliny a je to docela znát
ale i s tim příhřevem to neni nic moc, zlatá felicie. Snad nejhůř se zahřejvá SDI, je to taková daň za to že s tim člověk jezdí za 4L
Dát webasto a poprdeli
ale i s tim příhřevem to neni nic moc, zlatá felicie. Snad nejhůř se zahřejvá SDI, je to taková daň za to že s tim člověk jezdí za 4L
Dát webasto a poprdeli
