Já taky přidám svoje vytoužené Subaru do mlýna. Po vánočních zkušenost vím, že jestli bude ještě nějaká taková zima tak mi předek nesmí do baráku. Kde rodinná Astra hrabe a sotva jede, já se stovkou peláším co se do mě vejde.
A tak mi láká Subaru Legacy, kombík 2,0 , z let 1999-2003, dát do toho plyn. Co vy na to? Kolem 100tisíc se sehnat nechá docela rozumně si myslím, ale rád si to nechám vyvrátit případně.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ktere Bmw se vam libi?
11:17:17
27.12.2010
27.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
A když porovnám spotřebu Boxera 2.0R s BMW s R6 a objemem 2,5+. Tak modrobílá vrtule je na tom zase líp, což mám vyzkoušeno jak s benzínem, tak naftou.
Trojka benzín :
www.spritmonitor.de/de/.. ./37-3er.html?fueltype=2.. .
Trojka nafta :
www.spritmonitor.de/de/.. ./38-5er.html?fueltype=1.. .
Trojka benzín :
www.spritmonitor.de/de/.. ./37-3er.html?fueltype=2.. .
Trojka nafta :
www.spritmonitor.de/de/.. ./38-5er.html?fueltype=1.. .
10:59:10
27.12.2010
27.12.2010

Luky
No já mam vybránu Imprezu 2,0D až olítam Fabii. Teda jestli vyjdou kačáky. Přeci jen symetrický pohon 4x4 zní lákavě, teď v tom měsíc trvajícím sněžení lituju že něco takovýho nemam. Zadek by mě taky lákal, ale BMW už je moc drahý a nic levnějšího snad neexistuje? Teda mluvim o nových autech, né olítaniny
10:37:53
27.12.2010
27.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: U mě je ještě problém, že se mi Legacy a Outback líbí, ale 4x4 v podstatě nepotřebuju nebo nechci.
Chtěl bych něco s pohoňováním zadku. 
Chtěl bych něco s pohoňováním zadku. 
10:21:30
27.12.2010
27.12.2010

U-Geen
-> Jirik_Tuňák: jasny no, jenze s tou spotrebou si asi nepomuzes... nebo si kup rotacku TDi a budes spokojenej... se spotrebou :-) Pokud by mi slo o spotrebu a nechtel bych LPG, tak bych sel do nejaky A4 Avant quattro 1.9TDi
09:24:15
27.12.2010
27.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Max: Taky zajímací, čoveče, ta spotřeba. 

09:23:44
27.12.2010
27.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: To je samozřejmě OK, ale v téhle spotřebě se plácám 12 let, z toho téměř 5 let s Xantíkem u kterého si spravím chuť na 6,5 - 7 litrů s bagáží pouze při cestě na dovolenou nebo výlet. Jinak se potácím kolem 8,5 až 10,5 litru. Vím, že za tohle bude jezdit i třeba lecjaká 1,6ka, ale nějak už mě víc zajímá svezení se za menší spotřebu.
Nehledě na to, že vím téměř na 90%, že bych s tím za 9,1 určitě nejezdil.
Ne že bych to neuměl, ale většinou to stejně jako Slyni nevydržím tomu sem tam přišlápnout a je z toho 10 nebo 11 litrů v provozu v a kolem města.
Boxer v naftě bude asi ještě drahej, je to moc čerstvý zboží. Pořád se tak nějak plácám mezi tím Legacy, BMW a nebo C5 s HDi, kde by se mi nejvíc líbil ten 3.0 nebo 2.7 HDi, ale je nedostižnej, protože jich je jako šafránu a jsou drahý + ho dělají jen s nenáviděným automatem.
Nehledě na to, že vím téměř na 90%, že bych s tím za 9,1 určitě nejezdil.
Ne že bych to neuměl, ale většinou to stejně jako Slyni nevydržím tomu sem tam přišlápnout a je z toho 10 nebo 11 litrů v provozu v a kolem města.Boxer v naftě bude asi ještě drahej, je to moc čerstvý zboží. Pořád se tak nějak plácám mezi tím Legacy, BMW a nebo C5 s HDi, kde by se mi nejvíc líbil ten 3.0 nebo 2.7 HDi, ale je nedostižnej, protože jich je jako šafránu a jsou drahý + ho dělají jen s nenáviděným automatem.
23:42:33
25.12.2010
25.12.2010

Max
tak se tema BMW zvrhlo trochu subaru směrem :o)
Legacy je dobrý, Outback ještě lepší. Znám spoustu lidí co ho měli nebo mají, nějaký jsem i servisoval a víceméně spokojenost.
Spotřeba je hodnota velmi vrtkavá a těžko hodnotitelná.
O té udávané výrobcem vím své, na tu nekoukat...
A pak záleží kdo s tim jak jezdí.
V služební Yetině máme moderní TFSI motor, ale dlouhodobý průměr neni pod 12l/100
Pravda, je to služebák, třetina kilometrů je po boleslavi a okolí.
Nicméně ten kardan dozadu se pořád točí, je to velká krabice...za 7 to nebude jezdit nikdy.
Legacy s LPG je dobrá volba :o)
Legacy je dobrý, Outback ještě lepší. Znám spoustu lidí co ho měli nebo mají, nějaký jsem i servisoval a víceméně spokojenost.
Spotřeba je hodnota velmi vrtkavá a těžko hodnotitelná.
O té udávané výrobcem vím své, na tu nekoukat...
A pak záleží kdo s tim jak jezdí.
V služební Yetině máme moderní TFSI motor, ale dlouhodobý průměr neni pod 12l/100
Pravda, je to služebák, třetina kilometrů je po boleslavi a okolí.
Nicméně ten kardan dozadu se pořád točí, je to velká krabice...za 7 to nebude jezdit nikdy.
Legacy s LPG je dobrá volba :o)
23:12:58
25.12.2010
25.12.2010

U-Geen
-> Jirik_Tuňák: 9.1 litru na 2.0R 4 kolku? co bys chtel? :-)
23:11:50
25.12.2010
25.12.2010

Crestik
-> Jirik_Tuňák: mě zas příjde na ten objem uplně v poho...ono stejně záleží, jak a kam se s tím jede...pokud dálka se zahřátým motorem, pude to za 8, pokud studené poskakování v zimě, tak 15, no...
15:56:19
25.12.2010
25.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Tak mě to přijde jako docela nepoutavá spotřeba.
Zde jeden nástřel ze Spritmonitoru.
www.spritmonitor.de/de/.. ./410-Legacy.html?fueltype =2...
Zde jeden nástřel ze Spritmonitoru.
www.spritmonitor.de/de/.. ./410-Legacy.html?fueltype =2...
16:22:31
23.12.2010
23.12.2010

Syny
Tyvole vy delate jako kdybych si ho sel koupit, ale libi se mi u nej hlavne to 4x4 a ze to je naftak + barva a typ :) Kdybych mel ted 200 000 Kc na auto, tak si rozhodne nekoupim tohle, ale poridil bych todle www.tipcar.cz/subaru/suba
ru-forester-2.0-sgt-4x4-13
0kw-cz-5111828.html 

14:26:54
23.12.2010
23.12.2010

Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Tady spíš o to jak to fabriky měří, takže na to bych vůbec nespoléhal
12:07:32
23.12.2010
23.12.2010

U-Geen
-> Jirik_Tuňák: me by se libil treba i 3.0 H6, ale toho abys bez automatu pohledal :) ono to auto asi ke sportovnejsi jizde svadi... ja jezdim obvykle pianko, ale obcas se taky rad "svezu"
12:01:46
23.12.2010
23.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Tak třeba kolega s 320d (E90) jezdil za parádní spotřebu, ale výkony byly velmi pěkné. A bývalej skladní se starší benzínovou trojkou (double vanos) taky za pěknou a v podstatě nižší, než jezdíme my s 1.8 nebo 2.0. Takže porovnávám i tu praktickou stránku věci.
-> U-Geen: Mě taky trochu vadí, že Legacy nemá 6q převodovku. Ale solidně působí u mnou zvažovaného 2.0R ten výkon a krouťák vespod, na kterej jsem zvyklej. Potřebuju hlavně přesnější a rychlejší převodovku, než mají francouzi, protože se rád svezu hravě. Co jsem mluvil se sousedem, tak ten měnil na Outbacku 2006 už 5x setrvák a 1x lamelu (spojenou s výměnou setrváku), tam dávali ještě Valeo, později Sachse a říkal, že si to taky udělal asi sám, že jezdí ostřejš. Najeto tuším 140 nebo 160 000 km.
-> U-Geen: Mě taky trochu vadí, že Legacy nemá 6q převodovku. Ale solidně působí u mnou zvažovaného 2.0R ten výkon a krouťák vespod, na kterej jsem zvyklej. Potřebuju hlavně přesnější a rychlejší převodovku, než mají francouzi, protože se rád svezu hravě. Co jsem mluvil se sousedem, tak ten měnil na Outbacku 2006 už 5x setrvák a 1x lamelu (spojenou s výměnou setrváku), tam dávali ještě Valeo, později Sachse a říkal, že si to taky udělal asi sám, že jezdí ostřejš. Najeto tuším 140 nebo 160 000 km.
11:38:49
23.12.2010
23.12.2010

U-Geen
-> Jirik_Tuňák: na tu nekoukej... Subaru teda prej udava +- realnou, ale...
11:28:41
23.12.2010
23.12.2010

Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Tam kecají
11:26:46
23.12.2010
23.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Tak já mrknu, porovnávám spotřebu udávanou výrobci.
11:09:43
23.12.2010
23.12.2010

U-Geen
-> Jirik_Tuňák: a kam koukas na spotrebu? Ja na spritmonitor.de a tam me teda spotreba Subaru neprijde nijak zavratna
10:54:37
23.12.2010
23.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Ale stejně to žere víc, než jsem se setkal u ostatních 4x4 (viz BMW s 4x4 i třeba benzinem), hlavně ty Subarácký 2,5.
10:49:31
23.12.2010
23.12.2010

VeTeV
-> Jirik_Tuňák: me se to nějak nelíbí... mám rád ty starý bramboráky a toto mě nějak neoslovuje...
mě se zase líbí subaru ale s nafta boxerem - počkám co známej s Forestrem tak za 3 roky - aktuálně má najeto 45tis a spokojenost, jen to auto jak je z venku celkem velký, je zevnitř vcelku malý
mě se zase líbí subaru ale s nafta boxerem - počkám co známej s Forestrem tak za 3 roky - aktuálně má najeto 45tis a spokojenost, jen to auto jak je z venku celkem velký, je zevnitř vcelku malý

10:34:13
23.12.2010
23.12.2010

U-Geen
-> Jirik_Tuňák: pak jedine v LPG sila (moje cesta)... ale ta spotreba je spis dan za 4x4 nez za boxer... a vyhody boxeru si myslim, ze to prevazej
10:32:27
23.12.2010
23.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ilustrační foto (ten je třeba pěknej)
www.cars.cz/xchanger/.../ 3-320-d-Kombi-129097312122 163343.html
www.cars.cz/xchanger/.../ 3-320-d-Kombi-129097312122 163343.html
10:31:30
23.12.2010
23.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: To já ano, ale 320d konby (E91) a nebo 520d sedan (E60). Tyhle nižší motorizace, právě kvůli o půlku nižšímu počtu stříků a nižší sazbě pov. ručení.
Tíhnu k vrtuli o něco více než k tomu Legacy konby.
-> U-Geen: Komunikoval jsem ohledně Legacy 2007/2008 s panem Svobodou ze Subaru a jak tam bejvají problémy se setrvákama (dvouhmoty), tak už prej mají jako ND i jednohmotu, prý se jen mírně zmenší komfort spojky a nepatrně se zvýší přenos hluku do karoserie. Nic výrazného, což je celkem pozitivní. Jediné co mi u těch Boxerů trochu vadí, tak je vyšší spotřeba. Oproti nynějšku bych si v úspoře pohoňovacích hmot moc nepomohl.
-> VeTeV: Pak vyvstává otázka, zda je ve stejné cenové relaci lepší např.:
Legacy konby rok 2008 benzín (naj. např. 52 000 km),
C5 Tourer (ten aktuální) 2.0 HDi rok 2009 (najeto také max. 52 000 km)
a nebo BMW 520d / 320d rok 2005 max. 2006, ale povětšinou více najetých km.
Tíhnu k vrtuli o něco více než k tomu Legacy konby.
-> U-Geen: Komunikoval jsem ohledně Legacy 2007/2008 s panem Svobodou ze Subaru a jak tam bejvají problémy se setrvákama (dvouhmoty), tak už prej mají jako ND i jednohmotu, prý se jen mírně zmenší komfort spojky a nepatrně se zvýší přenos hluku do karoserie. Nic výrazného, což je celkem pozitivní. Jediné co mi u těch Boxerů trochu vadí, tak je vyšší spotřeba. Oproti nynějšku bych si v úspoře pohoňovacích hmot moc nepomohl.
-> VeTeV: Pak vyvstává otázka, zda je ve stejné cenové relaci lepší např.:
Legacy konby rok 2008 benzín (naj. např. 52 000 km),
C5 Tourer (ten aktuální) 2.0 HDi rok 2009 (najeto také max. 52 000 km)
a nebo BMW 520d / 320d rok 2005 max. 2006, ale povětšinou více najetých km.
09:49:33
23.12.2010
23.12.2010

U-Geen
-> VeTeV: + image ridice BMW :)
09:44:55
23.12.2010
23.12.2010

VeTeV
-> Syny: já ti to auto přeju, ale osobně bych to nechtěl - jak píše jižina, za lvrtuli se platí a to kurevsky - od poviného, přes havarijko až po servisní náklady....
09:40:46
23.12.2010
23.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jestli spíš u toho BMW není lepší mírně slevit ze svých požadavků a vzít např. 320d nebo 520d. Parametry nejsou špatné, od výkonu, přes kroutidlo, spotřebu až po zrychlení.
Je tam nižší sazba pov. ruč., popř. poj a hlavně o dva drahé vstřiky méně. Na kratších trasách i méně oleje na prohřejvání.
Na druhou stranu, někde jsem viděl, že v některém vnějším okruhu byla spotřeba 330d nižší než u 320d. Každop. ten rozdíl v kroutidle je taky zajímací. U roku 2005 to bylo kolem +/- 340 vs. 520 Nm.
Je tam nižší sazba pov. ruč., popř. poj a hlavně o dva drahé vstřiky méně. Na kratších trasách i méně oleje na prohřejvání.
Na druhou stranu, někde jsem viděl, že v některém vnějším okruhu byla spotřeba 330d nižší než u 320d. Každop. ten rozdíl v kroutidle je taky zajímací. U roku 2005 to bylo kolem +/- 340 vs. 520 Nm.

09:10:19
23.12.2010
23.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Na ty kilometry a rok výroby kousáček předražené, nie? 

01:35:33
23.12.2010
23.12.2010

Syny
14:54:47
19.12.2010
19.12.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
14:21:21
19.12.2010
19.12.2010

anubis
-> Tuner#2:
ten pán je sebevrah... ale byla by to krásná smrt... ale řekl bych že není možný tohle přenýst přes zadní nápravu ani na slickách...
ten pán je sebevrah... ale byla by to krásná smrt... ale řekl bych že není možný tohle přenýst přes zadní nápravu ani na slickách...
15:18:47
11.12.2010
11.12.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
15:18:34
11.12.2010
11.12.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
20:57:42
10.12.2010
10.12.2010

Nwkt
-> petr s: To má málo dveří 

20:57:15
10.12.2010
10.12.2010

petr s
-> Syny: Začni šetřit www.novinky.cz/auto/21930
1-bmw-kompletne-odhalilo-1
-m-coupe.html
14:46:53
06.12.2010
06.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Nepleteme pipí. Už srovnáváme nesrovnatelné.
Vitamíny s baworskejma klobásama. 
Vitamíny s baworskejma klobásama. 
10:13:48
06.12.2010
06.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: Píšou 177 kilowatůf, ale jen s 6q automatem. Mě ten automat moc nebere, nebo co myslíš? To už výkonem přelejzá a krouťákem se blíží BMW 530d (E60/1).
21:28:44
05.12.2010
05.12.2010

Targa
-> Jirik_Tuňák 04.12.10 11:08:57: myslel sem tu po facliftu.. jinač ta nová by byla určo lepší a nejspíš bych do 3,0HDi i šel.... to musi bejt masakr.. ale bacha smejdi do ty novy davaj hydru jen do nekterejch
19:40:10
05.12.2010
05.12.2010

kuko
-> darklord:
kamo musim ti oponovat, moj dovozca vlastni jednu e34 M5 (3,6 315k) a spotreba 11/100 je realna pokial jazdis ako clovek, samozrejme ked si to auto zacnes uzivat a slapat pri kazdom rozjazde, tak je nezmysel riesit spotrebu, lebo vtedy ide naozaj hore od spominanych 11;)
kamo musim ti oponovat, moj dovozca vlastni jednu e34 M5 (3,6 315k) a spotreba 11/100 je realna pokial jazdis ako clovek, samozrejme ked si to auto zacnes uzivat a slapat pri kazdom rozjazde, tak je nezmysel riesit spotrebu, lebo vtedy ide naozaj hore od spominanych 11;)
18:52:20
05.12.2010
05.12.2010

darklord
-> Syny: idealne na zimu, nemusis skrabat bocne okna a odmetat strechu
a o spotrebe 11/100 sa ti bude len snivat

a o spotrebe 11/100 sa ti bude len snivat

18:16:15
05.12.2010
05.12.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Syny: A kterýho baworáky ty bys nechtěl... 

15:29:43
05.12.2010
05.12.2010

Syny
-> ondie: To chci


15:24:50
05.12.2010
05.12.2010

ondie
ne že líbí,ale mohlo by vás to zajímat:
www.autodoplnky.cz/tuning -cz/bmw-m5-e34-kabriolet-a 1437751
www.autodoplnky.cz/tuning -cz/bmw-m5-e34-kabriolet-a 1437751
23:33:05
04.12.2010
04.12.2010

Syny
-> U-Geen: Hlavne kdyz vidim souseda jakej dava kopr nevymu autu a predstavim si, ze bych to po nem nekdy treba koupil nevedomky o tom jak bylo auto provozovano, tak to teda potes...
23:25:36
04.12.2010
04.12.2010

U-Geen
-> Jirik_Tuňák: u ojetejch aut je to vzdycky o stest
14:14:08
04.12.2010
04.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Jak jsem už říkal, mám z nových / novějších než mám já strach. Hlavně abych pak nemusel řešit nějakou drahou opravu, která by stála třeba 40 000,- (vstřiky nafta), která by znamenala odstávku, než na to uvolníš prachy (s hypoškou na krku). Ale to tě může čekat u auta, bez ohledu na značku a třídu.
13:11:40
04.12.2010
04.12.2010

U-Geen
-> Jirik_Tuňák: ja sem za dojezdeni... klidne omezit rozumne urzbu, planuju to stejne
11:41:45
04.12.2010
04.12.2010

Nwkt
-> Jirik_Tuňák 04.12.10 10:35:28: Dojezdit, ti vydrží tak ještě 10 let
11:11:38
04.12.2010
04.12.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Crestik: To je starý.
U mě připadá v úvahu spíše E60, nebo E91.
E60, protože mi kufr stačí, E91 protože mi kufr nestačí a auto je celkově menší.
Krom toho má E60 a E61 překvapivě levnější ND než E90 a E91. Že by rokem vzniku 2003?
Jinak inzerát, tak snadný to není, citové vazby se škubají složitě.
Mám za sebou jazdu s kompaktem (r. 2004), což je taková bavorská Fabie - čili moc nic, 525d a 530d. Ta 530d (E61) byla jednoznačně nejchutnější.
U mě připadá v úvahu spíše E60, nebo E91.E60, protože mi kufr stačí, E91 protože mi kufr nestačí a auto je celkově menší.
Krom toho má E60 a E61 překvapivě levnější ND než E90 a E91. Že by rokem vzniku 2003?Jinak inzerát, tak snadný to není, citové vazby se škubají složitě.
Mám za sebou jazdu s kompaktem (r. 2004), což je taková bavorská Fabie - čili moc nic, 525d a 530d. Ta 530d (E61) byla jednoznačně nejchutnější.



